Nespustenie tarsy linky do Hainburgu ma veľmi sklamalo, prečo robili okolo toho také haló, keď ešte nič nebolo isté!!!? Všade sa odvoláva na to ako by to pomohlo tým, čo chodia do Rakúska nakupovať a bicyklovať ale nikto nehovorí o tom, že v Hainburgu už žije okolo tristo Slovákov a počet stále rastie a mnohí dochádzame na Slovensko za prácou a deti do škôl a linka by všetkým zjednodušila život (hlavne ráno), nie každý má peniaze na nove autá. ?
fobust
Aj keď som užívateľom IGK ako formy dopravy v Bratislava, úplne súhlasím s obmedzovaním vjazdu IGK do centra mesta. Napríklad by som bol za zaslepenie Špitálskej, rovnako by som nenamietal keby sa parkovné zdvihlo so súčasnej smiešnej ceny 10 Sk aspoň na 40. Myslím že by sa aj začali viac využívať garáže, samozrejme pri súčasnej cene. Ďalej by som privítal miesta na krátkodobé parkovanie, povedzme 30 minút za 20 Sk poplatok, každá ďalšia polhodina by bola 100 Sk. V prípade že majiteľ si po vozidlo nepríde do dvoch hodín, tak sa mu odtiahne. Ale nie niekam na riť mesta, ale do širšieho centra mesta, kde by tak nezavadzalo. Napríklad by sa mohli vozidlá odťahovať k Auparku a podobné plochy. Bolo by to výhodné ako pre majiteľa, tak odťahovku.