Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #92393:

Aj keď som užívateľom IGK ako formy dopravy v Bratislava, úplne súhlasím s obmedzovaním vjazdu IGK do centra mesta. Napríklad by som bol za zaslepenie Špitálskej, rovnako by som nenamietal keby sa parkovné zdvihlo so súčasnej smiešnej ceny 10 Sk aspoň na 40. Myslím že by sa aj začali viac využívať garáže, samozrejme pri súčasnej cene. Ďalej by som privítal miesta na krátkodobé parkovanie, povedzme 30 minút za 20 Sk poplatok, každá ďalšia polhodina by bola 100 Sk. V prípade že majiteľ si po vozidlo nepríde do dvoch hodín, tak sa mu odtiahne. Ale nie niekam na riť mesta, ale do širšieho centra mesta, kde by tak nezavadzalo. Napríklad by sa mohli vozidlá odťahovať k Auparku a podobné plochy. Bolo by to výhodné ako pre majiteľa, tak odťahovku.
Reakcia na: ivanbuto #92401:
Tú vôľu na zriadenie pruhu má aj niekto kto o tom môže rozhodnúť?
Reakcia na: ivanbuto #92401:
Problem je ze ti co to chapu momentalne nie su na veducich poziciach.
Reakcia na: hoppusmark01 #92402:
Ja dúfam, že vrámci Starého mesta sa toto volebné obdobie niečo predsa podarí.. ale to je už OT, takže viac info by mail, ak máš záujem. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #92398:
Mne sa Tvoj návrh na Štefánikovu veľmi zapáčil, a mienim to aj nejako oficiálne spísať a predložiť. ?
Reakcia na: ivanbuto #92370:
Presne, to som si tiež všimol! Takto sa totálne zablokuje pravý jazdný pruh..

Aj toto je len jeden z následkov neriešenia problému parkovania zo strany mesta.. Tento problém sa stále odsúva.. Je treba jasne definovať, kde sa smie parkovať, na ako dlho, za akú cenu. Treba zakázať parkovanie na chodníkoch..Je potrebné spraviť v celom centre mesta maximálnu dobu parkovania 30min-1h, parkovanie na ulici by malo byť oveľa drahšie, ako v podzemných garážach atď..
A prevádzky, ktoré sú situované pri križovatkách, a potrebujú zásobovanie nákladným vozidlom(SAV), by jednoducho nemali nárok na zabratie jazdného pruhu, ani na žiadne iné parkovanie zásobovacieho vozidla.. Jednoducho keď je tam raz križovatka, nech sa presťahujú niekam inam...
To je ale len zlomok z toho, čo by mal obsahovať komplexný plán parkovania v celom meste.. A k tomu sa toto vedenie mesta podľa mňa nikdy neodhodlá ?
Reakcia na: 810zssk #92394:
Nemám rád takéto "sa znižuje vôľa", keď niečo tvrdíš, podlož to dôkazmi, argumentami. U niektorých sa vôľa znižuje, niektorí naopak chápu, že pri rastúcom podiele IAD na prepravných vzťahoch je treba posilňovať opatrenia na preferenciu MHD.
Reakcia na: hoppusmark01 #92398:
Suhlas 🙂
Reakcia na: ivanbuto #92396:
Kedze neviem o co islo, tak sa zial nemozem vyjadrit.
Reakcia na: ivanbuto #92378:
mesto by sa malo riadiť pravidlom, že všade, kde nie je segregovaná koľajová doprava(električka), a vyťaženosť liniek je vysoká, MUSÍ byť vyhradený pruh pre MHD..
Len vtedy sa môžme baviť o fungujúcej MHD.
Lebo akonáhle stoja nosné linky MHD v zápchach, už to fungujúca MHD nie je..
Reakcia na: hoppusmark01 #92395:
Ja som reagoval na to ze davnejsie som udajne pisal ze som proti obmedzovaniu IAD 😉
Reakcia na: 810zssk #92393:
Ale tak to určite, že sa nedá len tak zakázať vjazd do centra... nemyslím si, že v tej diskusii išlo len o zákaz vjazdu, ale tak nebudem sa teraz k tomu vracať.
Reakcia na: 810zssk #92393:
čo znamená "samoúčelné zhoršovanie podmienok pre IAD?" ? okrem toho nikto tu nehovorí o zákaze vjazdu áut do centra, hovorí sa tu o zriadení jedného BUSpruhu.. ?
Reakcia na: ivanbuto #92392:
A ja nehovorim ze nevznika potreba, ja hovorim o tom ze sa znizuje vola.
Reakcia na: ivanbuto #92392:
Hovoril som o tom ze sa nemaju podmienky pre IAD zhorsovat samoucelne. Pokial sa pri tom zlepsi MHD je to v poriadku. Ak islo o debatu o zakazani vjazdu do centra, tak na tom trvam. Treba poskytnut alternativu ak chceme UPLNE vylucit IAD do niektorej casti mesta.
Reakcia na: 810zssk #92390:
No, tak je asi veľmi dobre pamätám, ako si, spolu s Ike, pri jednej nedávnej diskusii hovoril o tom, ako netreba obmedzovať IAD pokiaľ sa nezlepší MHD, zase takú krátku pamäť nemám. A BUS pruh je okrem iného opatrenie na obmedzenie IAD.

No a v tomto konkrétnom prípade neviem, na základe čoho hovoríš, aká je alebo nie je vôľa... zatiaľ konkrétne v tejto lokalite je budúce riešenie otvorenou otázkou.

A ešte k tvojmu akože múdremu postrehu... je to pravda iba sčasti, pretože potreba vyhradených pruhov vzniká práve pokiaľ je dopyt po dopravnom priestore značne vyšší ako reálne existujúca kapacita.
Reakcia na: ivanbuto #92385:
Ehm, ty si napisal: "Dieťatko, ako som ti už viackrát vysvetľoval, niekedy podmienka pre to, aby mohla byť MHD "dobrá" (t.j. okrem iného rýchla a spoľahlivá), je práve vyhradený jazdný pruh..." - ja som NIKDY opak nepovedal.. ja som len povedal ze cim viac IADistov v meste je, tym je mensia politicka vola tie BUS pruhy stavat. Co potom robi MHD este horsiu. Nikdy som nenapisal ze by sa BUS pruhy nemali stavat! Takze nabuduce mi nevkladaj do ust to co som NIKDY nepovedal.. resp. povedal pred 3 rokmi ked som este ked sa dalo vyuzil gumokol.
Reakcia na: doktor54321 #92386:
Vzhľadom k tomu, že kniha vyšla pred 12-timi rokmi, odporúčal by som maximálne tak nejaký antikvariát alebo výpredaj vyradených kníh z knižnice.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.