Robíš sa blbým, alebo...? VOR koordinuje regionálnu dopravu a v rámci toho dostal PostBus licenciu na obsluhu trate linkou 677: Hainburg - Wolfsthal - Berg - Kittsee. Podľa pôvodnej správy rokuje DPB s firmou PostBus, ktorá je samozrejme proti tomu, aby na tejto trase bol aj iný dopravca, keď má licenciu od VOR len on. Preto je potrebné rokovať s VOR, ktorý jediný môže tú licenciu zmeniť. S PostBus sa nedohodnú nikdy.
Zas tak moc nie, prednášky trvajú 50minút,ak sú dve po sebe čo je tak vždy alebo tri tak tie odchody čo spravili niesú zlé, len ma zarazilo, že ako si DPB predstavuje dochádzanie študentov a zamestnancov EUBA v čase skúšok keď práve L184 nepremáva. Ja študujem na STU a je to pohoda, v okolí mám linky : 11,13,31,39,94, poprípade krízu zažehnávam 5 alebo 9. Blbé je,že STU je tak zapichnutá v zadku mimo nejakej zastavanej oblasti, resp. na jej okraji... Nebolo by od veci keby sa konečne okrem polyfunkčných a nákupných centier postavili aj nejaké nové priestory pre nejakú VŠ. Tak vidno aký má štát záujem o vzdelanie ľudí.
Ale ano, trepes. VOR je koordinator REGIONALNEJ dopravy, nie MEDZINARODNEJ (aj ked moze mat charakter regionalnej, kazdopadne VOR s nou nic nema). Podla tvojej logiky pod VOR patri aj napriklad linka Wien - Praha? Wien - Bratislava? Ani nahodou.
Ano ? Prave preto planujem ist do Rakuska...ale na Listicke, nie virtualnou linkou MHD? ? Prefrcim cez hranice 60 km/h a zaspominam, ako sme v 1990, trcali vo fronte a vypisovali colne prehlasenia ?
Ale má a veľa. Má na starosti koordináciu aj firmy PostBus a jej začlenenie do dopravného systému. Ak VOR bude súhlasiť, aby DPB obsluhoval túto trasu, tak PostBus nebude proti tomu môcť namietať. Licenciu má predsa od VOR.
Alebo bývať a pracovať na správnom mieste Pre mňa každodenná cesta do roboty (ak nepoužijem bicykel alebo vlastné nohy) predstavuje jazdu novým Sorom BN 9.5 a potom pár minútový prestup na Solaris. Nemôžem si sťažovať ani na čistotu, obsadenosť (keď chcem sedieť, sedím), technický stav či modernosť vozidiel
Cesta autobusom naspäť mi dokonca trvá kratšie ako jazda autom (15 min resp. 20 minút) - aj keď to je asi spôsobené faktom, že pešo dochádzam na zastávku 10 minút pešo a potom ďalších 6 minút zo zastávky Ale pešiu časť trasy vnímam len ako pozitívum. A prípadný dážď či iné horšie počasie? Nie som predsa z cukru (zrejme narozdiel od niektorých diskutujúcich ?)
Som si vedomý, že nie celá bratislavská MHD je na výbornej úrovni, ale niektorí ľudia tu stále opakujú tie isté príspevky o negatívach MHD (bez akejkoľvek novej informácie), tak nevidím dôvod, prečo by som nepridal svoju pozitívnu skúsenosť, keď ju mám ?
Keby niekomu v tomto meste naozaj záležalo na tom, aby sa socka zlepšila, tak by to určite vyzeralo inak. Moderný človek nemôže byť uspokojený službami ktoré mu DPB ponúka, preto čoraz viac presadá na IAD. V tvojom prípade je ešte veľmi chvályhodné že využívaš bycikel a vlastné nohy. Nebola by si prvým prípadom dopravného fandu, ktorý je natoľko zhnusený stavom socky, že si kúpi auto. A to je posledné štádium.
Neverila som tomu od začiatku, pretože som už vyrástla zo "sľubov mesta" a nemám už chuť si nechať takto zo seba-ako občana-robiť somára. ? Je to celé nekoncepčnejšie čoraz viac, tí, čo "sľubovali", zasa len plačú, ako čo nejde a na čo všetko "nie sú peniaze"...a to je stále dookola. Za tie roky som už z toho unavená. A výsledkom bude čoraz viac áut, lebo je čoraz viac občanov, ktorí si zo seba nenechajú robiť somárov... ? Keďže veľmi som za trvalo udržateľný rozvoj, zatiaľ som riešila svoju prepravu bikom a po vlastných. Ale čoraz zúfalejší stav MHD ma už prinútil urobiť rozhodnutie v krátkom čase investovať do automobilu. ? Samozrejme, prím budú hrať nohy a bicykel, ale auto bude k dispozícii, keď "niečo v MHD" ZASE zlyhá, nepôjde, nepodarí sa, nebudú peniaze a tak. ? A kúpou IGK urobím len to, čo ostatní "prinútení" - budem investovať so svojho, a nie pchať ťažko zarobené peniaze do "čiernej diery"....... ?
ved to je na tej linke "najlepsie". Ak ma byt nieco ine ako sucasna linka SL tak sa musi integrovat s VOR na jednej strane a BID na strane druhej. Inak nema vyznam a je len pochopitelne ze Postbus a SL su proti nekalej konkurencii.
linka 184 je prepadák. Veď 84 bola vytvorená kôli študentom, ale dôchodcovia z Ovsišťa sa sťažovali, že sa nemajú ako dostať do LIDL-u a tak urobili protest za presmerovanie, tejto PôVODNE ŠTUDENTSKEJ linky cez Mamateyovu.
...Vieš, dôchodcom sa musí vyhovieť, lebo inak by bolo zle s nami. ? ? ?
Alebo posilnením intervalu ráno z 12 min na 10 a poobede z 15 na 12 ? s obsadzovaním týchto autobusov by sa malo narábať citlivo lebo kapacitou sú nižšie ako ich predchodcovia...
Ešte postreh k premávkovému obdobiu L184, že v letnom semestrio končí akosi priskoro lebo skúšky začínajú až v júni a nie máji kedy linka končí premávku. Okrem toho neexistuje premávka L184 cez skúškové obdobie kedy sa na EUBA musia dopraviť študenti a profesori, resp. skúšajúci.
ja sa tomu nerozumiem, ale na minerálka.info som čítal, že u trnavských pantografov môžeš byť rád ak ti fungujú 2 zo 4 motorov, tak sú dobre udržiavané.
Ano, sú aj také, napr. Albus, ktorý nepredáva miestenky a ak sa naplní kapacita, tak zostaneš na AS. Na smer TT je ale väčšina DAL taká, že aj keď máš miestenku, tak nad tebou visia stojaci cestujúci, až po schody.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enumaelish
Ešte postreh k premávkovému obdobiu L184, že v letnom semestrio končí akosi priskoro lebo skúšky začínajú až v júni a nie máji kedy linka končí premávku. Okrem toho neexistuje premávka L184 cez skúškové obdobie kedy sa na EUBA musia dopraviť študenti a profesori, resp. skúšajúci.