Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #92068:
Este jeden rozdiel je medzi busmi a vlakmi: Busy robia pravidelne prestavky a clovek si pocas nich moze sadnut na kavu, nabrat si vodu, nadychat sa cerstveho vzduchu, zabehat si. Ale aj tak radsej chodim vlakom
Reakcia na: intony #92065:
treba ale dodat ako kedy... radsej prestupujes aj ked by to priamou LC735kou bolo pohodlnejsie akurat by si stratil 2 minuty - pri kratkej vzdialnosti?

Ja mam tiez na dlhsie vzdialenosti (mimo BSK) radsej vlak( hoci som uz zvladol niekolko krat bus do Thessalonik 😛 ), je to pohodlnejsie + miestenka + clovek sa moze poprechadzat... vela miesta na nohy...
no do takej modry ist vlakom sa mi zda divne... to radsej pekne pridem na nivy a nastupim do C12ky, ked to pekne rozknedlikuje na 90kmh a potom v pohode vystupim
Reakcia na: Vladimír #92061:
Na linky Slovak Lines aj na linky ZSSK sa da kupit miestenka. A kedze vacsina naroda si miestenky nekupuje, je mozne si ju kupit casto (okrem IC v silnych dnoch) naozaj na poslednu chvilu (aj ked neviem ci AMS nema nejake obmedzenie) - raz som kupoval miestenku v case prichodu vlaku..

Re #92065 intony: asi tak 😉
Reakcia na: Ámos #92049:
aj 160 je zbytocne... na SK nemas dlhy bezstanicny a bezproblemovy usek kde by si tu 160 vyuzil...
vlak by sa ti mohol rozbehnut na 160 tak na 5 minut... a to pokial viem lokomotivy nerobia
Reakcia na: Sati #92048:
Radšej prestúpim, aby som bol v cieli rýchlejšie a pohodlnejšie, akoby som sa mal robiť na bezprestupovej rýchlosti LC735 ?
Reakcia na: ivanbuto #92060:
Pokiaľ napíšu občania podnet na MG, alebo DPB, bude sa konať.. ?
Ináč včera sa veľmi sťažovala jedna pani do telefónu, že kto to mohol povoliť predĺženie busu na Búdkovú, keď z vrchu (Drotárska) na Búdkovú jazdia veľmi rýchlo, vraj tú 40tku nikto nedodržiava, že je to tam životu nebezpečné, že tam chodia aj mamičky s kočíkmi (od tých vežiakov asi)a nemajú kade ísť, a že na ten chodník na druhú strany cesty sa ani nedá prejsť, lebo nemajú dobrý rozhľad, že musia vyjsť do stredu cesty,.....blablabla ?
Reakcia na: Sati #92045:
Ja si tiež na stopercent sadnem vďaka miestenke ? Nuž a predpokladám, že rýchlik ma asi viacej zastávok ako diaľková linka do Michaloviec. Všeobecne je však vlak rýchlejší a neporovnateľne kapacitnejší. Zober si takú destináciu ako Poprad; ten máš autobusom na 6 hodín, IC vlakom na 4 hodiny ?
Pohodlnejšie, žiadne nadhadzovanie na slovenských cestách, kedykoľvek na záchod, kedykoľvek ísť sa najesť.
Nevie niekto kedy DPB, a.s. urobí novú mapu siete liniek denej mestskej hromadnej dopravy s linkami 83, 84, 180 a 184? Pretože urobiť ju by už nebolo od veci, keď bolo pomerne dosť zmien...
Reakcia na: Sati #92045:
ad slovak lines: U ZSSK sa vezieš a buď stojíš alebo sedíš. Na likách SLOVAK LINES (nemyslím teraz dopravcu SL) buď sedíš alebo ostaneš stáť - na nástupišti. Takže opatrne s tými 100 percentami.
Reakcia na: 810zssk #91956:
Áno, mala by sa určite pridať zastávka na vrchu kopca, pri ulici "Na Hrebienku"... a ja dúfam, že v januári sa to podarí. A nech je tá, a kľudne aj iné, na znamenie.
Reakcia na: S499.1023 #92058:
Ale býva na paneli vľavo, aj keď nie u všetkých vozov, ale aj u dlhých aj u krátkych niektorých. Má takú istú podobu ako tlačítko "Výhybka".
Reakcia na: ivanbuto #92050:
Kde je v trolejbuse také tlačidlo? Nejako si nespomínam. Asi preto, že sa nikdy a nikde nepoužívalo. Predpokladám, že k podobnému účelu, ako v električke.
Reakcia na: Ámos #92049:
Pretože by to stálo niekoľkonásobne viac, pretože nie sme Nemecko a vlak, ktorý sa v BA rozbehne a zastaví v Košiciach nie je zaujímavý. Predtým, než sa začne do niečoho kafrať, malo by sa o tom aspoň niečo vedieť.
Reakcia na: ufo #92046:
Pričom pohodlie Bpeer/Beer porovnávať s LC735 alebo trebárs aj Beulas Aura môže v prospech gumokolu jedine čostokrvný busšotouš.
Reakcia na: trolej #92040:
... a čo by si rád?
Reakcia na: boxcar #92033:
Domnievam sa (a oprávnene, keďže obidva druhy vozidiel pravidelne využívam), že motorový vozeň radu M286.0 je podstatne pohodlnejší, najmä v prevedení Brno.
Reakcia na: Solider #92028:
Nevieš, čo to ja a vieš, ako vyzerajú znútra ? ? Ja by som sa priam stavil, že si sa tým v živote neviezol.
Reakcia na: Solider #92021:
Si sprosté decko. Motorový vozeň radu M286.0 (850) po drobnej rekonštrukcii, spočívajúcej v ohandrovaní sedačiek, dosadení dvojitých okien a zaslepení jedných prechodových dverí, je omnoho pohodlnejší, než nejaký stiesnený Axer či 954.
Reakcia na: Ámos #92015:
Veľmo pravdepodobne to bude tým, že Praha a okolie sú elektrizované sústavou 3 kV js, zatiaľ čo Brno a okolie (reovnako ako Bratislava) sústavou 25 kV/50 Hz ? . Preto jazdia v okolí Brna i Bratislavy pantografové jednotky radu SM488.0 (dnes 560), na Slovensku sa však s nimi plytvá napr. na trati Kúty - Trnava, kde by na väčšini vlakov stačila žehlička a dve B(d)t.
To, že Veolia Transport podala ponuku, neznamená, že tu jazdí.
Reakcia na: S499.1023 #91996:
Inak na čo slúži obdobné tlačidlo u trolejbusov?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement