No podľa tvojho návrhu by na stanici v Závode nestál vobec žiadny vlak, tak preto. A prípadná autobusová linka pre Závod by nemohla byť vedená podľa návrhu, ale až do Malaciek. To isté sa týka Veľkých Levárov. ?
Ako už bolo veľakrát napísané, národ (cestujúci+regionálni politici) si musia vybrať, či chcú z každej viesky 4x za deň priamy spoj až na Nivy alebo si budú jazdiť každú hodinu, ale s prestupom.
Ak zastávaš pôvodný systém, je to Tvoj názor - neberiem Ti ho. Ale môj je opačný.
Pochvala za predlzenu linku 41 Dnes som tym isiel a jeden postarsi pan ktory tam tu 41 zbadal sa za tym rozbehol so slovami "Moj sen!" Sice zistil ze dobehol na vystupiste a prebehnut na nastupiste uz do odchodu nestihol, kazopadne, dost ho to potesilo. A sudiac podla toho ze uz v prvy den prevadzky to ludia vyuzivali (a sokujuce je ze islo aj o postarsich spolucestujucich ktory vo viac pripadoch dokonca aj vedeli ze je presunuta zastavka Safranova) to moze byt dost vyuzivane
Na druhej strane, zalozny Tambus to velmi nevladal, SOR B9.5 si viedol slusne, ale myslim ze na tu linku sa najviac hodi asi SOR BN9.5, tak snad ho tam budu vypravovat. Najlepsie by vsak samozrejme boli t-busy. A mozno by stalo za to zaviest zastavku medzi Prvosienkovou a Budkovou
No je pravda, že tie rýchliky sa zapájajú priebežne, aj dokonca teraz prednedávnom sa nejaké zapojili. ?
K tomu druhému: myšlienka je dobrá, ale teda v tomto konkrétnom prípade by sa asi cestujúci zo Závodu nepotešili. ?
Však ja netvrdím, že rýchliky nemajú byť zahrnuté, ale že či budú hneď od začiatku. V IDS JMK tuším od začiatku neboli. Avšak, ak radšej by som prevzal rakúsky model osobných a zrýchlených vlakov, a to:
R20 Bratislava - Malacky
R21 Bratislava - (bez zastavenia) - Zohor - (bez zastavenia) - Malacky - Kúty
a obdobne aj na ostatných tratiach.
Avšak na to zatiaľ zrejme tak skoro u nás nebudú financie.
A všetci majú cieľ na Nivách?
Mimochodom, pri výstupe z vlaku ani cez príchodový ani cez odchodový podchod sa nechodí okolo ošťatých hajzlov. Jediné hajzle (veľmi slušnej úrovne) na BA Hbf. sa nachádzajú v priechode medzi príchodovým podchodom a halou.
"Kaziť niečo čo funguje"" som už raz jasne napísal, prečo - preto, že autobusy, miesto toho, aby jazdili súbežne s vlakmi, môžu radšej obsluhovať oblasti, kam koľajnice nevedú.
A proti Slovak Lines nemám nič, len proti ich nekritickému zbožňovaniu ? .
V IDS JMK niektoré (možno aj všetky) rýchliky zaintegrované sú, takže možno sa to uplatní aj tu. Proste sa na trebárs Ex Moravia prirazí tabuľka R20 a bude. Medzi stanicami Bratislava - Malacky - Kúty by tak bolo možné cestovať na BID lístok. V prípade železnice by mali byť označovače aj tak na perónoch, takže žiadny problém. ?
Laskavo ma neurazaj... ? sam si vravel ze MHD a primestska doprava su neporovnatelne...
to ze dunco chcel linku od svojej rohozky po vsetky miesta destinacie je rozdiel...
Ale zrusit jediny priamy spoj z MO do BA (v Modre nemam nikoho) mi pride trocha absurdne... obzvlast ked MO je mesto.....
Je trosku rozdiel cestovat priamym spojom na Nivy (cez Bajkalsku, Zlate), ako prestupovat v PK na Vlak, ktory ta vyhodi na Hlavnej stanici, kde ti zostava prejst okolo ostatych hajzlov vedla predajne DPB bud na eliny alebo na nastupiste busov, kde ti jazdni 61 a 74... ale to je ich vec...
ja som len narazal na to preco kazit nieco co funguje?
Rad sa ale presvedcim ze to funguje, no pri sucasnych podmienkach si to neviem predstavit (moj subjektivny pohlad)...
a neviem co mas stale proti Slovak Lines...
moj nazor je ze spolu s Blagussom,Turancarom a SadDS su to najlepsi dopravcovia na Slovensku a konkurencia je daleko za nimi...
Dnes bol videný na Obchodnej stavebný dozor ešte z čias rekonštrukcie ulice v minulom roku + nejakí robotníci. Mali zostavený zoznam, čo bolo treba opraviť... a väčšinou bola na zozname popraskaná, alebo prepadnutá dlažba ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos