Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #91800:
co to kecas? ? Trencin s Zlinou kupuje takmer 400 busov (neviem presne povezdme 380) za 1,3 miliardy. Cize jeden kus ich vysiel na 3,4 miliona. Zda sa ti byt ta zlava mala? Hlavne ked sucastou konraktu je aj 8 rocny servis autobusov a vozidla su vybavene klimatizaciou?

A keby si urobil kontrakt na cca 500 busov pre 4-5 dopravcov mozes vzdy urcit rozne busy s roznymi parametrami. Ta zlava nie je preto, ze kupis 500 navlas rovnakych vozidiel, ale preto ze im zabezpecis prijem na iste obdobie.

Ja viem ze je tam vela neznamych, ale to sa predsa vsetko da risiet a asi aj vyriesit. A nie ist slovenskym systemom to sa neda, bolo by to komplikovane... Preco je Slovac v tomto tak je*nuta, ze hlada len ako by to neslo?
Reakcia na: Ámos #91798:
od určitého počtu vozidiel nie je možné poskytnúť vyššiu zľavu. Čiže ak by si kupoval napr. nejakých 1000 autobusov, dostal by si takú istú zľavu, ako pri 500 autobusoch..
Jednoducho povedané zľavy sa dajú poskytovať len do určitej výšky..
Reakcia na: Ámos #91798:
A naco by to bolo dobre?! Pochybujem, ze Ti da niekto zlavu... A kazde vozidlo sa moze inak hodit/nehodit tomu ktoremu mestu. Vobec nevidim dovod unifikovat park dopravnych podnikov, ktorych dielne ani nic ine nie su prepojene. Okrem toho take nieco ako hovoris tu uz raz bolo a volalo sa to RVHP. A sam snad vies, ako "uzasne" to fungovalo.
Reakcia na: Solider #91794:
Ale rakusky policajti budu moct operovat na uzemi nasho statu v prihranicnych oblastiach. Tam konieckoncov patri aj Bratislava ?
Reakcia na: RWK22 #91796:
Ale ved to je o koordinacii, stym ze busy by kupil napriklad DPB a istu cast by DPB obratom predal.
A ja hovorim o mestskych DP. Cize Kosice, Presov, Zilina, Bratislava a teraz uz aj BB. Ci vytvorit spolocny podnik, ktory by koordinoval akekolvek obstaravanie... Nielen busy ale aj naftu, plyn, elektrinu...
A v Bratislave nevyhlasuje tender mesto ale Dopravny podnik Bratislava a.s.
Nevšimol som si či to už niekto pridal ale toto som dnes našiel pri potulkach netom ?
http://www.sme.sk/c/3629696/Autobus-pod-stromcek.html
PS mate niekto taky velky stromcek? ?
Reakcia na: Ámos #91787:
lebo tender musi vyhlasit len vlastnik v BA je to mesto v Nitre zas veolia transport v nitre vyhlasuje tender spolu s ceskov veoliov transport ?
Reakcia na: 810zssk #91771:
nehrozi ?
Reakcia na: NN #91790:
Ty si myslíš, že ejhľa máme schengen, tak si môžme vypravovať vozidlá kam chceme? Slovensko a Rakúsko sú naďalej dve rozdielne štáty, jediná zmena oproti dnešnému systému bude, že na Grenzübergang nebudú sedieť policajti.
Reakcia na: Ámos #91787:
Pretože každý dopravný podnik nakupuje iný typ vozidla a inú značku. Teda darmo by sa spojila SAD Nitra s dopravným podnikom Prešov, keď prešov nakupuje výlučne Iveco a má nato servisné možnosti a Nitra zase SOR-ky. Košice Solarisy, Tedomy atď. ?
Reakcia na: NN #91791:
A koľko stojí autobus SAD do Wolfsthalu, keď ten alternatívou je a vlak do Kittsee nie?
hm, sorry, pozeram ze ta otazka bola riesena akurat o stranku skor a neviete o tom (a sekol som sa ohladne HainburguWolfstahlu)

ten vlak ako alternativa je haluz (predrazene, naklady), ked tam moze krasne jazdit za par korun bus do centra
nechysta DPB predlzenie nejakej linky (80?) po vstupe do schengenu s tym, ze by vyuzil Kopciansku ul. po hranici plynulo prechadzajucu/pokracujucu na Bratislavsku ulicu (Pressburger str.) v Kitsee? divim sa ze vymyslaju kraviny so specialnymi linkami do prdele vo wolfstahle kde uz beztak jazdi SAD a nepredlzia akurat 80tku o kusok a bolo by pekne spojenie do Kitsee
Reakcia na: Ámos #91786:
No najprv by museli byt tomu prisposobene elektricky (doplnenie tlacidla Znamenie vodicovi nad predne dvere, sfukcnenie vcetkych tlacidiel). Ale aj tak si myslim, ze na znamenie by mali byt vsetky zastavky a za znamenie sa bude povazovat stlacenie dopytu alebo statie cestujuceho na zastavke... Tak ako v Budapesti, ale aj v niektorych inych mestach.
Reakcia na: RWK22 #91785:
DPB nevlastní SIRS ? a navyše Crossway stojí o niečo menej, ako krátky, alebo kĺbový autobus (cena Crosswaya s celovozovou klímou môže byť okolo 4,8 mil).
Reakcia na: RWK22 #91785:
Tu vobec chyba koordinacia na Slovensku pri nakupe. Preco vsetky mestske DP sa nestretnu nedohodnu kolko kupia busov v najblizsich 5 rokoch a urobia spolocny tender. Usetrili by.
Reakcia na: d3k0 #91784:
ok ? ale vtom pripade text v novinke mal byt koncipovany inak.
A kedy budu zastavky Horne a Dolne Krcace na znamenie???
Reakcia na: Ámos #91783:
Ty mas informacie o tom, ako je ta zastavka vyuzivana? Odkial vies, ze postup nebol taky, ze prisla poziadavka MC, urobil sa prieskum, zistilo sa, ze na tych zastavkach stoji 80% spojov, takze bola poziadavka opodstatnena?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5295
toto je co za blbost..to uz rozhoduju mestske casti ake budu zastavky a nie exaktnost cisel vyuzivanosti danych zastavok?
Preco sa DPB prisposobuje hlupakom na MČ. Spomalia prepravu a zvysia spotrebu vozidiel. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement