To asi iba pani redaktorka prekrútila, asi sa jedná o sumu pre nákup autobusov + trolejbusov. A nevdivil by som sa, keby tam omylom oproti realtite posunula desatinnú čiarku, teda reálne pôjde na to iba 580 mil. SK.
? Us ked sme pri tych nadbytocnych zamestnancov aj v DPB by som vedel ako to efektivne zuzit zivy priklad su 1 a 2 DPA naco su v jednej vozovni dve kolony ked ani jedna us nevipravuje tolko liniek ako kedysi keby sa zlucili a sikovne sa poprehadzovali poradia niektorych liniek medzi kolonami hlavne ku 4 DTPA par aj ku 3 DTPA tak by sa rocne usetrili tolko vozo kilometrov as by sa vedeniu zakrutila hlava z toho a samozrejme by sa museli aj autobusi popresuvat plus vodoci.Ale kolko by islo andijamo priamo z vypovedou ludi alebo by isli robit vodicou aj tak brigadne drtiva vacsina soferuje a hned by sa aj zaplnila medzera po soferoch ?
? ako us chcem vidiet ako zosuladis vyucovanie pre niekolko stovak studentov koli mhd.A UE mohla dat staznost DPB ale ty ju odpinknu tou 184 a pre vedenie mesta je lepsie zalepit oci dochodcom ktori sa aj tak tie zmeny budu po mesiaci zase protestovat lebo zastavka je od vchodu do baletkarne 75 metrov a budu ju chciet blisie Sak pockaj ked ma niektori z baletakou zajtra v preci nas..... tak pojdem na tu ich poradu a ked co bi len jeden otvori usta ku zmenam tak ho tam zrusim ako ziadost na byt
No je mi jasné, že priamo nemá EU s MHD nič spoločné ale skôr som mal na mysli aby vyvýjala aktivitu v oblasti zladenia začiatkov vyučovania s dopravnými možnosťami. Takisto som nepostrehol žiaden oficiálny protest z vedenia EU nato, že im chcú presmerovať L84 a zaviesť L184 atď. ?
Som napísal, že to nemá byť linka expresná, už len preto, lebo slúži aj obyvateľom Petržalky. A ak má existovať linka stojaca len na zastávkach, ktoré vyhovujú študentom EU, tak nech sa preradí do radu liniek 37x so všetkým, čo k tomu patrí. ?
? a čo ma EU spolocne z MHD? sak to je len skola tak potom nech sa zrusia aj skolske spoje to je to iste a do tych okrem decek nikoho nepustia ani baletakov
Lenže EU neplatí ani dane z pozemkov narozdiel od tých obchodov, ktoré produkujú zisk ? Okrem toho, sa zaviedlo spoplatnenie externého štúdia, ktoré EU nevyberá. A máš pocit, žeby EU vyvýjala akúkoľvek snahu o zlepšenie situácie v MHD pri ich linkách?
"a 3. zastávka vlakov"
..., takže aby som sa dostal k vlakom, bude treba fárať pod zem ako baník ... a s takým nosným systémom mi môžu vyskočiť a pohojdať sa.
A prečo by to nemala byť linka pre EU a prečo by si to mala platit potom nech si platia hypermarkety linky ktore tam chodia a dochodci zdrzuju nastup a vystup a potom by som v ranej spicke zrusil na 78 zastavku solivarska sak po tu zastavku je naspikovana a tam to vsetko vystupi nech si aj urad ci co je tam plati svoj bus pre zamestnacov Ako EU nieje podnik ci obchod ktory vykazuje zisk narozdiel od spominanych institucii a obhodov
Lenže zmenou trasy L 83 v roku 2005 už je jej účel aj v spojení Ovsište - CMO aj pre obyvateľov Ovsišťa. A povedz jeden dôvod, pre ktorý má byť linka 84 expresná.
Re #91307 Zvero: Proti tomu, že jeden spoj zo zdovjeného odchodu bude expresný nič nemám.
No, ja by som z toho za určitých okolností videl ako užitočné leda tie dva Ikarusy z 1995. A to vtedy, ak by boli prevádzkyschopné alebo bez väčších problémov sprevádzkovateľné a ak by mali adekvátnu cenu (= blízku šrotovej). Inak nevidím nijaký prínos v šestnásťročných a starších vozidlách.
"Zastávka Slovany ... bude mať dve bočné nástupiská na najnižšom podlaží"
"Zastávka ... poskytne aj priestory na parkovanie v hromadnej garáži v podzemí pod stanicou"
"V priestore nad stanicou je ... naplánovaný park"
??? Buď je to totálna kravina, alebo tým myslia, že 1. podzemné podlažie bude "stanica", 2. garáže a 3. zastávka vlakov, z čoho vychádza najmenej 20 promilové stúpanie na Predmestie.
"v tesnej blízkosti ulíc Karadžičova, Mlynské nivy a Dostojevského rad, asi 50 až 200 metrov od zastávok autobusov v smere do Lamača" ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
"Zastávka Slovany ... bude mať dve bočné nástupiská na najnižšom podlaží"
"Zastávka ... poskytne aj priestory na parkovanie v hromadnej garáži v podzemí pod stanicou"
"V priestore nad stanicou je ... naplánovaný park"
??? Buď je to totálna kravina, alebo tým myslia, že 1. podzemné podlažie bude "stanica", 2. garáže a 3. zastávka vlakov, z čoho vychádza najmenej 20 promilové stúpanie na Predmestie.
"v tesnej blízkosti ulíc Karadžičova, Mlynské nivy a Dostojevského rad, asi 50 až 200 metrov od zastávok autobusov v smere do Lamača" ?