Len nejake haluzky chcem, a to:
1. menim e-mail. Sadistik systems hackli miesto a uz sa ani nalogovat nejde na mail server, ale http a ftp server ide normalne (ospravedlnte, prosim, ze tu pisem o niecom inom ako o BA-MHD, ale ked mi niekto chce napisat, ma proste smolu...)
2. Ta podzemna filialka sa mi paci... (ako napad samozrejme)
3. Aj tak je najhorsia vyhybka zo Sancovej na Hlavnu Stanicu...
4. Meno (nick): posli mi pliiiz tie tvoje vytvory - teda na color@pobox.sk. Dakujeeem!
5. Host.sk je hrozny server - ze vas to tu este bavi, chuopci.
6. Ten zeleny TamBus je strasiak do maku, ale motor ma dobry, hlavne ked leti linkou (neviem ci 181 alebo 183) z Vazky do Petrzalky, minule som tam s nim bol o 5-6 minut skor ako normalne.
7. Uz sa to tu spominalo - Predny pantograf T3 - sklo na druhom vozni je potom velmi spinave a skarede... podla mna by stacilo nejake nariadenie, lebo ma to vytaca.
8. Budu nove fotecky a cestovne listky!!!
Este k Filialke, skutocne si tam viem predstavit nejaku modernu presklenu stanicu, ale aj tak mam pocit, ze tieto koncove stanice nie su velmi stastne riesenia, kvoli obracaniu lokomotiv z jednej strany supravy na druhu. Ale najskor sa aj tak na nicom magistrat so ZSR nedohodne a potom o 100 rokov tam postavia nejake budovy. Ved zoberte si, ako to chodi s blavackymi stanicami. V Petrzke sa vysolili 2 miliardy a chodi tadial par vlakov a par cestujucich. A inac, keby mala Blava lepsie vyriesene zeleznicne trate po meste, dala by sa z toho urobit celkom slusna S-bahn. Ale to by museli krizovat mesto nejak v podzemi centrom. Takto to trva z Petrzalky na Hl. stanicu vlakom cca 30 min. a busmi s prestupom 15.
Aj u nás máme také,źe keď prejde elina zostane výhybka tak akosi ju prehodil a ďalšú si ju musí znova prehodiť.
Všetky vúhybky sú elektrizované iba na konečnej "Štadión Lokomotívy"
Papyr: elektrickove vyhybky u nas nemaju "default" smery. Ked si niekto prehodi vyhybku tak potom tak aj zostane a dalsi si ju musi prehodit ked ide inym smerom...
vynimocne vam pisem z mojho rodneho Presova :-))) Ad zberace elektriciek: ako sa vlastne ovladaju vyhybky elektriciek v BA? Nie som si isty, ako je to v Prahe, ale myslim, ze tam to nemaju cez vedenie, ale ze senzor je umiestneny v zemi. Ale to si iba myslim, tak aby som zase nekecal.
Ale kazdopadne, z toho, co ste pisali, sa mi zda (zase, mozno som zle pochopil) ze elektrickove vyhybky v BA maju mechanizmus nastavovania podobny ako trolejbusove vyhybky v PO: jeden smer je prednastaveny ako "priechodny", ("default" :-))) a ked chce ist v tom smere, nemusi urobit nic. Druhy smer je "zaverny", a ked chce ist do toho smeru, musi si vyhybku prehodit a po jeho prejazde sa vyhybka vrati do default smeru. Mate to tak?
V Prahe neexistuje default smer, proste elektricka ide, sofer vidi, ze ma hroty do blbeho smeru (signalizuje mu to navestidlo, bud na nom je | alebo > alebo
tulenIQue> To by bolo asi najlepšie, pretože približne v miestach Radošinského naivného divadla sa trať na Filiálke zužuje na 4 alebo 5 koľají. Keby to bolo pod zemou, hore by mohla byť veľká prestupná stanica na MHD. Navyše by sa to dalo spojiť s podchodom na Trnavskom mýte, takže by nebol problém dostať sa na električku, ktorou je to do centra len 10 minút. Ale ako vidíme, naši "inžinieri" neboli schopní spojiť podchod ani s tržnicou, takže ktovie ako by to dopadlo, keby sa zrealizoval náš filiálny sen...
No citanie fora mi prinieslo nejake nove poznatky, a urcite aj hodne zisku sprivatizovanemu telecomu, bol som totiz stale on-line.
No a tak sa pytam vo fore bola zmienka o trolejbusovom "vlaku" Tr12, cize dvoch spriahnutych Tr9? Ako bola smerovo riadena ta zadna Tr9ka???
Ked si predstavim zeleznicnu (a nebodaj aj autobusovu) stanicu na Filialke, tak som od blazenosti cely bez seba.....ale to je skutocne len ruzovy sen. Inak viete si predstavit taku zeleznicnu stanicu Filialka riesenu ako je Wien Mitte (je cela pod zemou) ? to by bolo......
TeBeCe + d3k0 > Preboha, vysokoškoláci, toto Vás na FEI neučili! To je jednoducho sprostý čítač, ktorý sa dá urobiť zo zopár integráčov. Princíp bude asi taký, že pri prechode lišty cez senzor jedna si to pripočíta +1, cez druhý senzor -1 a keď tam je 0, tak výhybku odblokuje.
D3ko: Plny suhlas, ale magistrat si mysli, ze predmestsku dopravu je lepsie ukoncit na Predmesti, kde sa aj planoval prestup na metro. Staci sa pozriet do vlakov prichadzajucich od Trnavy, alebo Galanty. Minimalne 70 % cestujucich pokracuje na Hlavnu stanicu, tak preco ich chce nejaky magorko voziaci sa do prace autom nutit vystupovat na kraji mesta a prestupovat na MHD, ked by sa mohli vlakom dostat az skoro do centra. Maloktore mesto v Europe ma taku nepodarenu dopravnu politiku ako Blava. Mali sme tu krasnu trat cez centrum, ktoru sme si zrusili a teraz si tlacime do hlavy kaleraby o Matrametre. Ale to som tu uz niekedy pisal. Nech zije gumokolesova lobby.
Ja si stále myslím, že keby sa na Filiálke urobila koncová stanica a dobre by sa vyriešila okolitá doprava, mohla by to byť najlepšia stanica v Bratislave.
Meno (nick): Na filialku uz vlaky nechodia, jazdi sa tam lena ako posun z Predmestia. O Filialke ako koncovej stanici predmestskej dopravy sa hovori uz strasne dlho. Zeleznica by to chcela, ale nema peniaze. Mesto to nechce, lebo ma zalusk na lukrativne pozemky v strede mesta a tvrdi, ze vraj obcanom to nevyhovuje, ze musia chodit z Tehelneho pola na Februarku cez nadchod a pod.
TeBeCe> No aj ja som v piatok spôsobil strašný výraz vodičovi a dielenským pracovníkom, keď som fotil pokazený Ik280... Ešte po mne aj kričali, ale keďže to bolo na Hlavnej stanici, tak som sa tváril ako nejaký cudzinec, ktorý im nerozumie
Meno (nick): > K2S máme 9, ďalšie dve by mali v apríli (alebo ak všetko dobre pôjde aj koncom marca) odísť na modernizáciu do Šumperka. Na to aby spadli palice niekedy stačí prejsť aj 5 km/h rýchlosťou cez Trnavské mýto smerom na Miletičku, ale aj naopak. Je tam skutočne dobré vedenie... My sme pre zmenu po pohľade na ožratého chlapíka v Ik412 zistili, komu sú naozaj určené tieto autobusy. Taký opilec sa v nich nemusí ťažkopádne driapať po schodoch, stačí mu aj ten jeden z obrubníka do autobusu, lebo aj s tým má značné problémy...
tulenIQue> Blahoželám k prečítaniu celého fóra. To chcelo teda riadnu dávku vytrvalosti (a času) :))) Kdesi medzi historickými verziami týchto stránok nájdeš ešte staršie diskusné fórum, ale tých príspevkov tam je oveľa menej - tuším 80.
TeBeCe> Počítadlo na blokovanie výhybiek? To sa mi dajako nezdá... To by muselo mať detekciu, či ide 2xT3 alebo niečo iné.
tulenique: podla mna T3ky neodblokuju vyhybku prednym zberacom, ale tiez az zadnym...mozno je tam nejake pocitadlo ze kolko zberacov tu vyhybku zablokovalo alebo co....
tebece: ja viem ze T3 musi mat obidva zberace vztycene, akurat mi nie je jasne preco vyhybky funguju so vztycenimi prednymi zberacmi (T3, K2), ale T6 musia mat vztyceny zberac zadny.....
inak prave som docital cele forum od jeho vzniku.....dostal som mnoho odpovedi....
tulenique: T3 musia jazdit na obidva zberace lebo nemaju v kuplovackach vysokonapatove prepojenie tak ako je tomu pri T6, T3S... A pochybujem ze by sa niekomu chcelo menit tie snimace
Majkl >
tak ten TAMBUS už asi zase jazdí, ja som ho videl takisto
Vladimír >
je to možné, ale do Blavy v roku 1999 žiadny trolejbus nedošiel, takže je to novinka.
Nick >
pošli nám tú električku na mail - aj vo formáte z ACADu, alebo niako v jpg - najlepšie aj tak aj tak.
K2Siek je v Blave iba 9!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tulenIQue
No a tak sa pytam vo fore bola zmienka o trolejbusovom "vlaku" Tr12, cize dvoch spriahnutych Tr9? Ako bola smerovo riadena ta zadna Tr9ka???
Ked si predstavim zeleznicnu (a nebodaj aj autobusovu) stanicu na Filialke, tak som od blazenosti cely bez seba.....ale to je skutocne len ruzovy sen. Inak viete si predstavit taku zeleznicnu stanicu Filialka riesenu ako je Wien Mitte (je cela pod zemou) ? to by bolo......