Este k Filialke, skutocne si tam viem predstavit nejaku modernu presklenu stanicu, ale aj tak mam pocit, ze tieto koncove stanice nie su velmi stastne riesenia, kvoli obracaniu lokomotiv z jednej strany supravy na druhu. Ale najskor sa aj tak na nicom magistrat so ZSR nedohodne a potom o 100 rokov tam postavia nejake budovy. Ved zoberte si, ako to chodi s blavackymi stanicami. V Petrzke sa vysolili 2 miliardy a chodi tadial par vlakov a par cestujucich. A inac, keby mala Blava lepsie vyriesene zeleznicne trate po meste, dala by sa z toho urobit celkom slusna S-bahn. Ale to by museli krizovat mesto nejak v podzemi centrom. Takto to trva z Petrzalky na Hl. stanicu vlakom cca 30 min. a busmi s prestupom 15.
tulenIQue
No a tak sa pytam vo fore bola zmienka o trolejbusovom "vlaku" Tr12, cize dvoch spriahnutych Tr9? Ako bola smerovo riadena ta zadna Tr9ka???
Ked si predstavim zeleznicnu (a nebodaj aj autobusovu) stanicu na Filialke, tak som od blazenosti cely bez seba.....ale to je skutocne len ruzovy sen. Inak viete si predstavit taku zeleznicnu stanicu Filialka riesenu ako je Wien Mitte (je cela pod zemou) ? to by bolo......