Presne tak, vsetky vlnky vsade... to je trapas (zubna pasta...). Navyse, v trojke som aspon videl naznak vyznamu a sice elektricku v strednom pase ulice.
mohol by si byt konkretny ohladom mojich nerozumnych vyjadreni?
narazam na to ze vedenie mesta by malo robit to, od coho sme ich volili a sice sluzit obyvatelom mesta...
takisto by si mali nastolit nejake priority... ked uz na MHD zanedbavaju a konaju tak ako by ju znicit, mali by konat tak, aby bola alternativa v podobe dostacujucej IAD...
Lebo ked bude blba MHD a blba IAD, tak ludia zacnu byt frustrovani a skor ci neskor pojdu prec z mesta, resp zmenia vedenie...
preto sa cudujem ze mesto schvalilo tu budovu s nedostatocnymi parkovacimi miestami a urobilo aj podraz tamojsim obyvatelom ze im znacne narusilo ich domove parkovanie
Ty si tu už minule niečo špekuloval o dopravnej politike spolu s 810žsr, a veľmi rozumné to nebolo.
To nie je tak, že najprv a potom, ale to je tak, že malo by sa to navzájom dopĺňať.
S tým parkovaním, nikto nie je NÚTENÝ parkovať na ihrisku, nikto nie je ani nútený používať IGK. Regulácia spočíva o.i. v tom, že na ulici budeš môcť parkovať na vyznačenom mieste, za nejaký poplatok, a že sa to bude aj riadne kontrolovať a podľa potreby pokutovať.
Konkrétne pri Apollo B.C. sa možno počet parkovacích miest podceni, ale v zásade neexistuje žiadny nárok na to, že ja MUSÍM mať parkovacie miesto presne tam, kde idem, najlepšie zadarmo. Takéto myslenie a dopravné plánovanie existuje v USA, a dôsledky sú katastrofálne.
IAD nemá, a to podčiarkujem, konkurovať MHD. MHD má byť pre ľudí, má byť kvalitná, spoľahlivá, preferovaná a má sa dať ňou dostať tam, kam sa s IGK nedostaneš.
ad LOGO BID:
Ja som hlasoval za číslo 3.
Môj názor je, že logo č. 1 mi pripomína mnohé logá, či už spo. Recar, kedysi Slovak telecom, logo SZĽH a pod. Mám už akúsi averziu voči týmto "ohnutým, zaobleným polokruhom/šipkám"...
Áno, ale riešenie parkovania spočíva len ČIASTOČNE vo vytváraní parkovacích miest. O.i. by malo parkovanie slúžiť ako nástroj regulácie IAD, to však predpokladá dobre fungujúci systém plateného parkovania v uliciach (regulované zóny), to tu v BA zatiaľ nemáme.
Podaktorí naší erudovaní dopravní projektanti majú MHD na háku, a majú slušne povedané "nerozumné" predstavy o riešení dopravy. V hlavách majú hlavne také veci ako priepustnosť križovatiek, ako všade napchať čo najviac IGK za hodinu a najviac jazdných pruhov. ☠ ?
Ehm, prosím, skúsme si odpustiť skupinové urážky a značkovanie. KTO konkrétne sa vyjadruje proti električke? Niektorí hej, to neznamená, že musíme hádzať všetkých do jedného vreca, či hej?
Určite sa tu odohráva viac dopravných stavieb pre IAD ako pre MHD, resp. tie pre MHD sa nekonajú. A navyše, nie je to len o tom, čo mesto stavie za svoje peniaze, ale napr. aj o tom, ako sa rieši doprava pri nových projektoch aj s investormi.
A tie veci, čo sú v ÚP a rozvoj cestnej infraštruktúry sa síce neodahráva, ale väčšina poslancov aj dopravákov ste je presvedčená o tom, že to všetko je treba, a nespochybňujú samotnú koncepciu rozvoja IAD v meste.
stavby developované Hygienicky Balenými majú naozaj skvelú povesť. Tvoje poznatky do toho len zapadajú.
Vťdy keď oznámia, že niečo budú stavať, tak sa chytám za hlavu viac ako pri iných. ☺ A jednej známej som sa pýtal, či sa nehanbí za to, že pre nich pracuje. Hej hej, reavisáci, čistá ryža, 34 ročný predseda predstavenstva (zároveň aj Slovak Lines), široké lakte, orientácia na čísla a nakoniec je schopný zadreť, že "našou ambíciou je dokončovať čoraz lepšie projekty."
Keď Ti nabudúce bude zatekať nezabúdaj na to, že to je ten humánny charakter.
"Čo sa týka humánneho charakteru, ako sme už spomenuli, naším cieľom sú úspešné projekty a to môžu byť len tie, ktoré sú priateľské k ich užívateľom – a tými sú stále ľudia."
Nechcem vediet v akom stave je DELL, tam im odpadol kus plasta/obkladu, asi tak po 2-3 mesiacoch od prevzatia baraku...teraz tam maju uz vyse mesiaca lesenie, ako prvok chraniaci ludi pred padanim obkladu ? ?
O parkovaní mi nemusíš písať. Tu na garážach svietia nuly (akože plná) a celé okolie je zasypané plechovou lavínou. Osobne často parkujem na Súkenníckej ulici, mám to asi tak 5 krát ďalej ako zo zastávky socky, ale aj tak idem autom. Veľa ľudí tu pratkuje na chodníkoch a dokonca prechodoch. Nenávidím to. Keď sem ráno idem, tak tiež by som to mohol zaparkovať ako oni, ale z princípu to nerobím, považujem to za neslušné. Radšej prejdem sto metrov peši ako parkovať ako dement. Mali by ich odťahovať, hovadá, nech sa naučia slušne parkovať.
Nuž, to je naša kultúra. Pri schvaľovaní stavieb sa nemyslí na dopravu. Ale zvykli sme si. Tak ako si v Indii zvykli, že v druhej triede sa vo vlaku nedá ani pohnúť, alebo že sa cestuje aj na streche.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Vťdy keď oznámia, že niečo budú stavať, tak sa chytám za hlavu viac ako pri iných. ☺ A jednej známej som sa pýtal, či sa nehanbí za to, že pre nich pracuje. Hej hej, reavisáci, čistá ryža, 34 ročný predseda predstavenstva (zároveň aj Slovak Lines), široké lakte, orientácia na čísla a nakoniec je schopný zadreť, že "našou ambíciou je dokončovať čoraz lepšie projekty."
Keď Ti nabudúce bude zatekať nezabúdaj na to, že to je ten humánny charakter.
"Čo sa týka humánneho charakteru, ako sme už spomenuli, naším cieľom sú úspešné projekty a to môžu byť len tie, ktoré sú priateľské k ich užívateľom – a tými sú stále ľudia."