Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #90629:
30?!?!? Ved ten vobec nejd pod dratmi. Okrem na patronke aj to len smer Lamac.

Re #90628 fobust: asi to bude ono... ?
Reakcia na: eripmav #90631:

Nie, tá trať je elektrifikovaná 3000 V js. V prešovskej sekcii nájdeš aj pekné fotky.
Reakcia na: eripmav #90631:
na to je zariadenie na vedeni... teda myslim... vychadzam z toho ako funguje krizovanie elinaXtrofel
Reakcia na: Ike #90622:
Re #90622 Ike: takze ide o krizovanie NEelektrifikovanej zeleznicnej trate a trolejbusu, co je ina vec... uz som sa zlakol ze ked povazujem krizovanie trolejbusu a napajania zeleznice za uplne nerealne, tak som neni normalny ? k tomu asi maju co povedat zeleznice... a neviem aka ja ta trat v Presove frekventovana a co tam vlastne chodi, ale tu si to naozaj neviem predstavit, ak som to dobre pochopil vlakova lokomotiva musi dat zberac do polohy dole pred priecestim a ist na zotrvacnost...
Reakcia na: AAA #90629:

41 a 49 by mohli predražiť prevádzku, nakoľko sa mi ich kapacita nevidí dostatočne vysoká na to aby sa drôtovali. S linkou 30 súhlasím, do Lamača trolejbusy už projektované boli. Osobne by som strelil lukratávne pozemky pod vozovňou Hroboňova cez medzinárodnú verejnú súťaž s tým, že investor by v Lamači vybudoval NOVÚ trolejbusovú vozovňu pre 99 kĺbových trolejbusov. ? Keby tam už vozovňa bola, tak by tam mesto MUSELO dotiahnúť tých pár km drôtu. Ďalej treba vziať v úvahu potenciál územia Rázsochy, kde sa dá predpokladať v budúcnosti výstavba. Vzhľadom na kopcovitosť tohoto terénu by trolejbus v Lamači bol dobrou investíciou, nakoľko sa trasa dotýka spomenutej lokality.
Reakcia na: fobust #90623:
Ja by som rád videl pod drátmi ešte aj 41, 49 a možno raz aj 30.
Reakcia na: Ámos #90626:

Skôr by som povedal že EU peniaze sú pod väčším dohľadom, kdežto "mestské" sa môžu lepšie "dohodiť kamošom"....
Reakcia na: stevo #90625:

Koľko? Toľko koľko si mašina cucne. Skús sa spýtať našej rýchlikovej laminátky, ktoľko ampérov si pri rozjazde ľúbi dať. ?
Reakcia na: fobust #90623:
? nezabudaj si v Bratislave. Oni by mohli cerpat aj na reko stareho mostu a mesto sa tvari ako keby malo penazi habadej.
Reakcia na: fobust #90624:
25 kV a 50 Hz mas aj doma v CRT televizore.
radsej napis kolko Amprerov.
Reakcia na: eripmav #90620:

V Bratislave ide železnica na 25kV, 50 Hz, v Prešove je 3000 V jednosmerných. Izolácie sú úplne odlišné.
Reakcia na: Ámos #90616:

Keby len 61 a 32. Rovnako aj 31, 39. Ak je to s tým čerpaním financií od EU pravda, tak by malo mesto všetko pre to spraviť. A vôbec, ale vôbec by mi nevadilo keby v BA boli aj trojčlánkové trolejbusy Hess. Myslím že ich kapacita by sa zaiste využila. Na 201 si ich viem živo predstaviť, rovnako aj na 39. Nemyslím si že by mali nejaké extra problémy s vytáčaním zákrut oproti 18 metrovým "klasickým" kĺbakom.
Reakcia na: eripmav #90620:
hm, to krizovanie je riesene tak ze trolejbusova trat je neprerusena a vlakova je dlho izolovana a pred krizovanim je tam akoby "skokansky mostik" cize... ten vlak tam ide bez prudu
Reakcia na: eripmav #90619:
nehoda tam uz raz bola.... a vyhadzovat palice nemaju preco, nie je tam ziadna krizovatka ani iny dovod preco by mali vyhadzovat + ak vypadnu, ma zotrvacnu silu este
Reakcia na: Ámos #90618:
kolko je napatie na zeleznici 15-25kV??? vsak to je ohromne vela, trolejbus alebo elektricka ma kolko 600-700V??? myslim ze najma situacia ktora je celkom bezna u trolejbusov, najma na krizovatkach prave - a to vybehnutie toho zberaca je nieco dost tazko zvladnutelne, vsak ta izolacia co tam je, je robena na 700V nie na 25kV, toho by sa podla mna vodic ani nemal dotykat a riesit ako ked sa to stane pod 700V drotmi, ked sa to napriklad dotkne alebo je okolo 25kV drotov!
Reakcia na: Ámos #90618:
v Presove je krizovanie elektrifikovanej trate a trolejbusu ? ??? A to vazne funguje a nevznijaku tam nebezpecne situacie? Co ked trolejbusu vypadnu zberace, to tam bude vodic nasadzovat na priecesti alebo bude utekat prec aj s cestujucimi a volat na zeleznice???
Reakcia na: eripmav #90617:
Ked to ide v Presove preco by to neslo v BA? Okrem ineho raz tam chce ZSR vybudovat nadjazdy alebo pojazd.Aspon take nieco som niekde zacul.
Reakcia na: Ámos #90616:
L61 trolejbus? krizovanie vlak X troleje no to neviem ci by ZSR boli nadsene a to ani duobusmi myslim ze nie, lebo keby to vyzeralo na zeleznici ako na Molecovej, tak by neboli zeleznice podakovat ? a nebola by to ani taka sranda, predsalen napatie na zeleznici je ine ako u elektriciek...
Reakcia na: fobust #90612:
pre volbu trolejbusov hovori aj fakt, ze nane sa daju cerpat financie z Unie a ano aj Bratislava moze. Taka L61 a L32 uz davno mali jazdit trofle.
Reakcia na: Ámos #90610:
Za predpokladu zrušenia L 63 si myslím, že áno. (Súčasný stav: poobedná špička: 85x5 + 4x150 = 1025, po novom 1 000.) A keďže t-busy nemajú PŠ, myslím, že tých 10 minút bude lepšie, ak bude celý deň.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.