No ja to schvalne skusim najst. Mne sa vsak zda ze minimalne by to malo nejak upozornit vodica (ak nie rovno zablokovat rozbeh) nakolko si pamatam co ti ludia hovorili.
Podla tvojej definicie, nie su ani len ciastocne nizkopodlazne, pretoze ani jedny dvere nie su v tomto autobuse nizkopodlazne, vsetky maju jeden schod.
Mimochodom ja povazujem za nizkopodlazne vozidla tie, kde cestujuci nemusia prekonavat schody aspon v jednych dverach. A to tento autobus nema.
klasicke T3 a K2 taky system nemali a vacsina dodnes nema. dvere opat otvori iba vodic. pred par rokmi dostali T3 z Krasnan mikroprocesorove riadenie dveri + 1 suprava z Juraku, ktore uz maju protiprivieraci system. ostatne nemaju a nemali.
Domnievam sa, že s busom, ktorý nemá vzduch, sa ísť nedá, bo je zabrzdená parkovacia brzda a žiadne iné brzdy nie sú k dispozícii. Možno nemal vzduch v jednom okruhu?
Mna to vtedy vobec netrapilo, kedze som mal asi 8-9 rokov. Tu staznost som preto nepodaval ja. Faktom bolo ze keby mal vsetko zapnute tak ako ma, tak sa tie dvere po tom ako nieco zacviknu otvoria a voz sa nepohne.
Mobilný radar zachytí práve toľko ako stacionárny. Okrem toho má tú výhodu, že so stanovišťami stacionárnych radarov sa všetci o týždeň zoznámia a prispôsobia tomu svoju jazdu.
Povedal by som, že niekde vo Wolfsthali si nejaký Cílekov kamarát postavil dom a kamarát mu teraz zariaďuje lacnú dopravu detí do školy (prípadne manželky, neschopnej naučiť sa krútiť kolieskom).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023