Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #89366:
Teda ze snimi nepocita prave kvoli poruchovosti.
Reakcia na: S499.1023 #89365:
Zrejme je to uz opravene, lebo ja som ho dnes cital a zmienka o poruchovosti tychto vozidiel tam bola. Aj to ze snimi dopravca uz nepocita.
Reakcia na: 01287 #89341:
Veľmi dôkladne som si prečítal tvoj odkaz. Nikde v ňom nie je ani zmienk o poruchovosti vozidiel Mercedes-Benz O345 Conecto. Tak isto mi nie je známa od žiadneho z dopravcov, prevádzkujúcich tieto vozidlá, žiadna zmienka o nadmernej poruchovosti týchto vozidiel. Menovite v Niter máme pomerne dosť dobrého kamaráta, ktrooý by o tom niečo mohol vedieť a nevie...
Takže záver: Bohapusto si vymýšľaš.
Reakcia na: kecho #89322:
Taký autobus je bežnew k dispozícii, najbližšie k videniu na Milan Rastislav Stephanic International Airport, značka Cobus ? .
Reakcia na: AAA #89312:
No každopádne to Flašíkovi dal Vlado. Keď u mňa nakupuje štátny podnik, tak mám mať výčitky svedomia, že to je z daní 🙂?
Reakcia na: 810zssk #89296:
Tak to asi bol autobus... T3 ani KT8 totiž nič také nemajú. Blokovanie sa samozrejme dá vyradiť, ale rozhodne nie žiadnym vypínačom na paneli.
Btw., čo to znamená "takmer utrpel ťažký úraz"? To je niečo ako "trochu tehotná"?
Skôr mám pocit, že si ten úraz neutrpel "takmer" ale normálne, že to bol úraz hlavy a že kvôli tomu tu teraz my musíme trpieť.
Reakcia na: 01287 #89359:
A podľa teba to čo je lacnejšie, znamená, že je to k ničomu!?! ? . Mercedes si nemôže dovoliť vyrábať "šmejdy", na to si už na trhu vybudoval veľmi dobré miesto. A len tak na okraj...skoro žieden autobus sa nemôže porvnávať s MB Citaro, MAN LC.
Reakcia na: Ámos #89356:
Do toho ja nevidím. Osobne si myslím, že Mercedes predmetom záujmu nebude, ale z úplne iných dôvodov ako je nejaká vybájená poruchovosť Conect.
To turecké Mercedes-Benz Conecto nizkopodlazne
je omnoho lacnejsie ako Citaro alebo Volvo 7700 a MAN mozno aj ako SOR a SOLARIS
Vie uz niekto, kolko bolo sutaznych navrhov na logo DPB?
Reakcia na: 01287 #89244:
Mňa by tiež veľmi zaujímalo, akým spôsobom si priešiel na to, že je to šmejd?? A k tomu ešte aj lacný!!
Reakcia na: Vladimír #89355:
Takze SAD NR bude rozmyslat pri kupe novych vozov medzi SORom a Conectom?
Reakcia na: 01287 #89341:
Ten text sa nezakladá na pravde, pretože turecké Conectá v Nitre sú vysoko spoľahlivé vozy. Je pravda, že keď občas treba náhradný diel, je to finančná pálka, ale prevažne tie vozy vidia dielňu, len ak idú na P-čko. Za posledné tri roky si napamätám ani jedno dlhodobo odstavené Conecto. Zato nemecká hviezda Citaro si už "so všetkými dielenskými kanálmi potykala", lebo ich pozná lepšie ako ulice mesta.
Reakcia na: Ámos #89339:
Defacto ano, aj ked podla foto je to na priechode pre chodcov, ale aj v tomto mieste je rozsirena. ?
vie mi tu niekto povedat aspon pribliznu cenu stacionarneho radaru??? podla mna by sa na niektorych komunikaciach v bratislave naozaj oplatili...a za nejaky ten mesiac by si zarobili pokutami aj sami na seba...v prahe su, podla toho co som v telke videl a ze mobilny radar zachyti len 1 percento prekroceni rychlosti, pricom stacionarny az 99..zevraj..podla mna 100, ale moze to mat aj svoje muchy:)
Reakcia na: Ámos #89350:
Tak to mas pravdu,lebo tu nie je CSS,ktory taktiez nic nevyriesi.Napriklad pri Mladej garde aj v Karlovke (Molecka,Segnerka) Novy most,kde mas CSS, kto uz pocka kym dostane zelenu NIKTO!!!!!!!! Zastavka trolikov TORYSKA,kde je prechod hned za trolikom,NIKTO NEJDE CEZ PRECHOD ale vsetci krasne PRED trolika a MIMO PRECHODU. Zastavka DROBNEHO kto Ti ide cez prechod,NIKTO vsetci krizom cez cestu a dokonca aj preskakuju zabradlie.
Reakcia na: Cingacik #89348:
Ja len dufam, ze tomu kto navrhol a presadil zrusenie lievikov na Racianskej sa bude teraz dobre spvat. Lebo aj on je zodpovedny za smrt tej mladej zeny.
http://www.bratislavskenoviny.sk/4633/napisali-ste-nam/semafory-na-nobelovej-stav-nezlepsili

http://www.bratislavskenoviny.sk/6337/napisali-ste-nam/nove-semafory-su-nastavene-nelogicky-

http://www.bratislavskenoviny.sk/4865/napisali-ste-nam/pri-riviere-je-semafor-opat-zle-nastaveny

Uz sa tesim ked dokoncia krizovatku pri Technopole na tie zapchy. Neviem o ziadnej krizovatke kde zriadenie CSS pomohlo priepustnosti. (ak vy ano povedzte) Zato vsak poznam strasne mnozstvo krizovatiek kde kruhovy objazd pomohol vyriesit ako priepustnost tak aj nehodovost. Ale to by potom siemens nedostal prachy za vybudovanie a udrzbu CSS a tam je hlavny problem. Osobne ocakavam semafory aj na kruohovom objazde, ktory sa chysta na Raztocnej - Hradskej.
A ak by mi niekto chcel tvrdit ze kruhovy obajzd zabera vyrazne vacsiu plochu, tak nech sa ide pozriet na koniec Pezinka ako je odbocenie na Senkvice. A ako sa na nom dokazu otocit aj tahace s dlhym navesom.
Reakcia na: Ámos #89346:
Nuz co k tomu dodat,ano brzdili auta,dali sa tam semafory aj s dopytom tlacidlom,ale nikto to nerespektuje ak je elina v zastavke,vsetci idu hlava nehlava,ruky a nohy dolamat,len aby chytili elinu,lebo ide nedajboze posledna v tomto tisicroci....

...a raz uz ani tu poslednu nechytia.... ? ☠

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.