Veľmi dôkladne som si prečítal tvoj odkaz. Nikde v ňom nie je ani zmienk o poruchovosti vozidiel Mercedes-Benz O345 Conecto. Tak isto mi nie je známa od žiadneho z dopravcov, prevádzkujúcich tieto vozidlá, žiadna zmienka o nadmernej poruchovosti týchto vozidiel. Menovite v Niter máme pomerne dosť dobrého kamaráta, ktrooý by o tom niečo mohol vedieť a nevie...
Takže záver: Bohapusto si vymýšľaš.
Tak to asi bol autobus... T3 ani KT8 totiž nič také nemajú. Blokovanie sa samozrejme dá vyradiť, ale rozhodne nie žiadnym vypínačom na paneli.
Btw., čo to znamená "takmer utrpel ťažký úraz"? To je niečo ako "trochu tehotná"?
Skôr mám pocit, že si ten úraz neutrpel "takmer" ale normálne, že to bol úraz hlavy a že kvôli tomu tu teraz my musíme trpieť.
A podľa teba to čo je lacnejšie, znamená, že je to k ničomu!?! ? . Mercedes si nemôže dovoliť vyrábať "šmejdy", na to si už na trhu vybudoval veľmi dobré miesto. A len tak na okraj...skoro žieden autobus sa nemôže porvnávať s MB Citaro, MAN LC.
Ten text sa nezakladá na pravde, pretože turecké Conectá v Nitre sú vysoko spoľahlivé vozy. Je pravda, že keď občas treba náhradný diel, je to finančná pálka, ale prevažne tie vozy vidia dielňu, len ak idú na P-čko. Za posledné tri roky si napamätám ani jedno dlhodobo odstavené Conecto. Zato nemecká hviezda Citaro si už "so všetkými dielenskými kanálmi potykala", lebo ich pozná lepšie ako ulice mesta.
vie mi tu niekto povedat aspon pribliznu cenu stacionarneho radaru??? podla mna by sa na niektorych komunikaciach v bratislave naozaj oplatili...a za nejaky ten mesiac by si zarobili pokutami aj sami na seba...v prahe su, podla toho co som v telke videl a ze mobilny radar zachyti len 1 percento prekroceni rychlosti, pricom stacionarny az 99..zevraj..podla mna 100, ale moze to mat aj svoje muchy:)
Tak to mas pravdu,lebo tu nie je CSS,ktory taktiez nic nevyriesi.Napriklad pri Mladej garde aj v Karlovke (Molecka,Segnerka) Novy most,kde mas CSS, kto uz pocka kym dostane zelenu NIKTO!!!!!!!! Zastavka trolikov TORYSKA,kde je prechod hned za trolikom,NIKTO NEJDE CEZ PRECHOD ale vsetci krasne PRED trolika a MIMO PRECHODU. Zastavka DROBNEHO kto Ti ide cez prechod,NIKTO vsetci krizom cez cestu a dokonca aj preskakuju zabradlie.
Ja len dufam, ze tomu kto navrhol a presadil zrusenie lievikov na Racianskej sa bude teraz dobre spvat. Lebo aj on je zodpovedny za smrt tej mladej zeny.
Uz sa tesim ked dokoncia krizovatku pri Technopole na tie zapchy. Neviem o ziadnej krizovatke kde zriadenie CSS pomohlo priepustnosti. (ak vy ano povedzte) Zato vsak poznam strasne mnozstvo krizovatiek kde kruhovy objazd pomohol vyriesit ako priepustnost tak aj nehodovost. Ale to by potom siemens nedostal prachy za vybudovanie a udrzbu CSS a tam je hlavny problem. Osobne ocakavam semafory aj na kruohovom objazde, ktory sa chysta na Raztocnej - Hradskej.
A ak by mi niekto chcel tvrdit ze kruhovy obajzd zabera vyrazne vacsiu plochu, tak nech sa ide pozriet na koniec Pezinka ako je odbocenie na Senkvice. A ako sa na nom dokazu otocit aj tahace s dlhym navesom.
Nuz co k tomu dodat,ano brzdili auta,dali sa tam semafory aj s dopytom tlacidlom,ale nikto to nerespektuje ak je elina v zastavke,vsetci idu hlava nehlava,ruky a nohy dolamat,len aby chytili elinu,lebo ide nedajboze posledna v tomto tisicroci....
...a raz uz ani tu poslednu nechytia.... ? ☠
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír