ked toto spominas, tak mi neda nespomenut moju utorkovu cestu vlakom zo zamkov do BA...uz sme minuli rychlikom bratislvske depo a zastavili sme, lebo sme museli pockat na prejazd 3 rychlikov, tak sme asi 4 minuty cakali pred stanicou a ludia si pootvarali dvere a zacali vystupovat na kolajisko a veselo sa porozbiehali:D ked to funguje pri vlakoch, tak by to mohlo ist aj pri elektrickach... ?
to je riesenie... pri dnesnej "preferenci" zrusme vsetky zastavky a ludia budu vyskakovat na semaforoch... hustota tych semaforov je este vacsia ako zastavok, takze no problem ?
"Tam píše, že dotujú 60% každý cestovný lístok OKREM nočnej dopravy" - Ja som to pochopil tak, že teraz už nedotujú nočnú dopravu 60% (čo bolo pred tým), ale ostatnú áno. V každom prípade, keď som si to prečítal druhý kráť, bolo to dosť nejasne napísané ...
Tam píše, že dotujú 60% každý cestovný lístok OKREM nočnej dopravy ? .
Zaujímalo by ma, v ktorom hlavnom meste štátu EÚ nedotujú všetci obyvatelia cca. 50% (ale niekedy aj 80% - napr. Praha, Paríž) verejnú dopravu vo svojom hlavnom meste - a je jedno, či zo štátneho alebo mestského rozpočtu. Stále sú to NAŠE dane, nie ich sponzorské príspevky.
Ďalej by ma zaujímalo, či mieni v najbližšom čase spoplatniť aj hasičov, políciu a nemocnice - toto všetko totiž dotujeme!
Nakoniec by ma ešte zaujímalo, prečo veľký makroekonóm pán Cílek (s jeho ekonomickou reformou plne súhlasím, len tak, ako väčšina ekonómov, nechápe rozdiel medzi makro- a mikroekonomikou) nehľadá miesto zvyšovania cestovného úspory v DP. Prečo si nechce všimnúť on ani Záhradník ani Kadnár, že DPB má široko-ďaleko najdrahšie zákazky z výberových konaní, zato však víťazi výberových konaní stavajú viacgeneračné rodinné domy na Kolibe, len zhodou okolností pre nejakých tých generálnych manažorov DPB, ústredné dielne miesto rekonštrukcií električiek, na ktoré nie sú peniaze, vyrábajú štýlový nábytok do slovenskej izby, akiste len zhodou okolností práve do tých viacgeneračných domčokov pre skromných kresťanov-katolíkov?
Myslím, že tomuto zastupiteľstvu a tomuto vedeniu DPB sa podarilo v rekordne krátkom čase hodnoverne preukázať, že im nejde o blaho občanov Bratislavy...
nooo...mala by o 60, ale kedze uz mesto nebude dotovat nocnu dopravu, tak sa udajne tie financie presunu do dennej dopravy a predlzenia premavky niektorych dennych liniek...uplne vsak s tebou suhlasim, ze keby listok stal 30-35 korun, tak by to bolo priatelne, neodstrasilo by to cestujucich tak velmi a keby sa nemusel cvakat listok ku elektricenke...najviac ma nastval zahradnik ked povedal, ze ak nastane masovy odchod cestujucich z nocakov, tak sa vrati povodny system...ja som tak cakal, ze povie povodna tarifa...:( ach jaj...a to este minimalne 3 roky bude takto po nasledujuce volby ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr