Vladimir:
No pricin moze byt niekolko, preco 21Tr. Ktore su spravne, a ci je to vobec pravda, to je otazka, ktoru neviem zodpovedat.
1. klbakov sice nie je dost, ale maju prist este minimalne 4, z toho jeden polonovy (6617). Vsetko 15TrM. Na nove linky sa asi klbaky zatial nebudu davat. A je moznost ako vylucit klbaky z dopravy. Jednoducho niekedy je vyhodnejsie zaviest rapidne kratsie intervaly s kratkymi spojmi, ako dlhe s klbakmi. ci toto vsak DP chysta -to neviem.
2. kratkych je sice dost, ale su uz znatelne v ubohom stave, resp. su uz dost strare. Takze obnovu treba aj tam.
3. Klbovy t-bus - nastupca 15TrM z ostrova socializmu este nevysiel v takej forme, aby sa dal realne kupit a pouzivat. Stale sa vyrabaju iba prototypy, co sa o 21Tr povedat neda.
BTW, neviem preco sa neurobi nejaky tender na NP Tbusy. Ved produktov by sa naslo dost - Skoda, Trollino, ci Ikarus. A potom si vybrat, co by najviac vyhovovalo.
No pricin moze byt niekolko, preco 21Tr. Ktore su spravne, a ci je to vobec pravda, to je otazka, ktoru neviem zodpovedat.
1. klbakov sice nie je dost, ale maju prist este minimalne 4, z toho jeden polonovy (6617). Vsetko 15TrM. Na nove linky sa asi klbaky zatial nebudu davat. A je moznost ako vylucit klbaky z dopravy. Jednoducho niekedy je vyhodnejsie zaviest rapidne kratsie intervaly s kratkymi spojmi, ako dlhe s klbakmi. ci toto vsak DP chysta -to neviem.
2. kratkych je sice dost, ale su uz znatelne v ubohom stave, resp. su uz dost strare. Takze obnovu treba aj tam.
3. Klbovy t-bus - nastupca 15TrM z ostrova socializmu este nevysiel v takej forme, aby sa dal realne kupit a pouzivat. Stale sa vyrabaju iba prototypy, co sa o 21Tr povedat neda.
BTW, neviem preco sa neurobi nejaky tender na NP Tbusy. Ved produktov by sa naslo dost - Skoda, Trollino, ci Ikarus. A potom si vybrat, co by najviac vyhovovalo.
Z
Nnno, ja prva ako zastanca busov v Ba si NEMYSLIM, ze Solaris by bolo to prave orechove na nase cesty... Bola som ho pojazdit, ked bol vypraveny u nas na 75-ke-a vysledok--no--tam, kde odbocuje 75-ka z Bajkalskej doprava dolu (v smere na Cilizsku), musel s nim vodic uplne zastat, vyrovnat naklon celeho voza, aby nezachytil obrubnik, a potom pomaly dorovnavat vysku, aby sa vytocil bez potiazi...cely ten manever trval okolo 2-3 minut a ja som si predstavila Solarisy behajuce v BA, ako na takychto genialnych usekoch, ktorych je mesto plne, vyrovnavaju v najvacsej spicke naklon a vysku voza...a tie zacpy... a ti nervozni ludia vsade...teda- Solarisy pokial mozno- radsej NIE