"Výstavba NS MHD by mala začať v Janíkovom dvore, na juhu mestskej časti Petržalka, v smere na sever. Počas výstavby sa ukáže či je potrebný variant výstavby dočasnej električkovej trate zo Šafárikovho námestia do Petržalky,"
aby sme potom nedopadli ako Poliaci - stavali diaľnicu z obidvoch strán a keď sa mali stretnúť, bola medzi nimi vzdialenosť 5 km ?
"Trolejbusy by mohli podľa ZDS premávať napríklad z ulice Mlynské nivy cez most Apollo k Technopolu, potom po Panónskej ulici a Novom moste na Hodžovo námestie v centre Bratislavy."
Ak sa dobre pamätám, to, aby cez Apollo išli Tbusy do Petržalky, to už niekde bolo navrhované, ale magorstrát to nedal medzi priority či neodhlasoval vybudovanie alebo niečo podobné...
Ale ťahať Tbusy od Technopolu po Panónskej sa mi zdá dosť divný nápad...
Aj keď Dunčo by sa potešil ?
Mám zvážené. Pokiaľ chce DPB ruku v ruke s magistrátom odo mňa 44,- SKK za prepravu jednej osoby v nočáku, nepotrebujem takú dopravu, nech ju zrušia. Jede mi o peniaze, ide mi o princíp. Predpokladal som, že tak, ako je to v civilizovaných mestách, sa nočná doprava zabezpečuje preto, aby sa znížili jazdy IGK pod vplyvom alkoholu, nie preto, aby sa na tom vyryžovalo.
ked sa budem chciet dostat v noci domov a nebudem mat 22 korun na hodinovy listok (aj ked cesta domov mi netrva viac ako osem minut:/) nahodou ma v nocaku chyti revizor vyhodi ma z neho a ja ked sa budem snazit dostat pesi domov a niekto ma prepadne tak mozem zazalovat dpb za ublizenie na zdravi? ? ?
Ak by som každý deň cestoval 4 x 30 minút, tak si asi kúpim električenku nie? Mne sa také lístky hodia práve preto, že do BA chodím občas a v peňaženke mám cestovné lístky takmer všetkých MHD v ČR a SR, tak načo ich mať viac, než je nutné?
"Je to lepšie, bo je možné ušetriť 3 až viac korún."
Čo už len v dnešnej dobe znamená úspora troch korún...? Ja tie lístky kupujem (a zháňam) preto, lebo mám na jednom papieriku štyri jazdy a nepotrebujem štyri papieriky. Keď si kúpim celý list z predajného bloku - päť lístkov, mám ich na dvadsať jázd. Namiesto dvadsiatich jednotlivých lístkov. Problém je v ich zháňaní, pretože v stánkoch ich väčšinou nikde nemajú a ja sa ani nečudujem. Dopravný podnik ich distribuuje v blokoch po sto listoch, teda 500 lístkov naraz, čo predstavuje pre stánkára nemalú sumu 33.000,- Sk. Keby ich dodávali v menšom balení, stánkári by ich objednávali. Takto ich kvôli vysokej zablokovanej sume neobjednávajú a jediná istota je v predajniach DPB.
Vo Viedni je to lepšie (samozrejme imho) tam sú osemnásobné - osem dňové lístky, kde jeden štráfik stojí toľko, koľko DVA jednotlivé lístky a platí nie 1,5 hodiny, ako jednotlivý lístok, ale po znehodnotení platí až do 01:00 nasledujúceho dňa, teda prakticky ako 25-hodinový lístok.
súhlas, a ešte pridám bod 3 pre tých, čo na to majú nervy a čas
3) cestovať nočnou dopravou zadarmo, prípadne podľa starej tarify, keďže DPB nesplnil zákonné podmienky na zverejnenie novej tarify, takže je neplatná, jestli se nemejlím
Máš pravdu, najzápadnější výbežok Balkánu je Taliansko.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023