a este nieco, to ze bordel u subdodavatelov nema zasadny vplyv na kvalitu aut snad nemyslis vazne.... ked ti na tom aute nieco od subdodavatela odide tak ti to potom pripomeniem ako to na kvalitu nema vplyv....
neviem ako je to v inych zavodoch a nerobim si iluzie ze o moc lepsie ale ak sa chces o tom dalej hadat mozeme pockat par rokov na vysledky zo statistik poruch ? aby si potom nebol prekvapeny...
ale s tym trolejbusom to tiez bude hacik v zakone o pozemnych komunikaciach je trolejbus definovany ako motorove vozidlo ? to bude tym ze motor ma kazde motorove vozidlo, len nie vzdy je to naftovy, ale moze byt aj elektromotor... ?
takze skor suhlasim s tym ze trolejbus je motorove vozdidlo, ako cestne...
a ty nepouzivaj vyraz SPZ ? tie skoncili 1.1.2005 ? inak k tomu nemam co dodat... s tym trolejbusom by sa dal spravit poriadok, ze podla speci delenia je to aj aj... ale tvrdit ze elina je zeleznicna je smiesne... ani po pravnej, ani po inej stranke...
to ze TEZ sa tiez hovori elektricka neznamena ze je to to iste co elektricka nasa... to JE zeleznica, uzkorozchodna...
ja som s dopravou (z kvantitativneho hladiska) plne spokojny uz dobry rok... jedine ze minule som tu zo srandy sotousil ohladom 28ky, ale je mi to jedno, aj tak chodim na hriadky a spat pesi...
Trolejbus sa nepovažuje za motorové vozidlo ale trolejbusová doprava samozrejme JE cestná doprava.
Re #88107 Ike: Trocha miešaš jablká s hruškami. Trolejbus je súčasne dráhové aj cestné vozidlo.
Re #88110 Ike: Zlošuk má pravdu. Dráhová doprava nepatrí do špeciálnej ale je proste dráhová. Železničná doprava podľa teba nie je dráhová? A čo to má spoločného s celoeurópskou sieťou, to som už vôbec nepochopil. Je ČHŽ, TEŽ, TREŽ alebo O6 napojená na celoeuróspku sieť? Nie je. Je to dráhová doprava? Je to železničná doprava? Je.
Re #88112 Solider: Ale netrep. Trolejbus nie je MOTOROVÉ vozidlo. Trolejbus JE cestné vozidlo. Detičky, spravte si poriadok v pojmoch a dojmoch, jablkách a hruškách, neučte sa definícíe a potom si navzájom nadávajte.
Babeta nemá ŠPZ. Nie je cestné vozidlo? To VôBEC NIE JE RELEVANTNÉ. či má niečo ŠPZ.
Re #88114 810zssk: S trolejbusom máš síce pravdu ale podľa toho aký v tom máš kolektívny zimný šport, tak si to uhádol skôr náhodou ? . Samozrejme, že električka NIE JE železničná doprava. Električková dráha je podmnožinou dráh. Trolejbusová dráha je podmnožinou dráh. Trolejbus je CESTNÉ vozidlo aj DRÁHOVÉ vozidlo. Nie je MOTOROVÉ vozidlo. Rozumieš?
Re #88115 Ike: A ty v tom máš skoro taký istý hokej ako zlošuk ? .
Re #88117 Solider: Ty máš hádam odborný ? ? ? ?
Re #88119 Solider: Ježišmárja, decko, netrep. Trolejbusy v niektorých štátoch (určite nie v Maďarsku) majú ŠPZ lebo to proste tak tamojšie zákony stanovujú. Nemá to NIČ spoločného s tým, či sú to CESTNÉ vozidlá, má to TROŠKU spoločného s tým, že sú pokladané za MOTOROVÉ vozidlá.
Takže záver diśkusie: Pekne ste sa pohádali ale VŠETCI ste nadrístali momotiny.
Re #88145 Valec: Nie, nebol.
Re #88157 Ondro: Takže VW vyhodnocuje BEZ-ku vo svojom internom audite pravidelne ako najlepšiu len tak zo srandy? Zákazníci sú spokojní, lebo sú blbci? Samozreme, že u subdodávateľov je všelijaký bordel ale na kvalitu proukcie to nemá nejaký zásadný vplyv. A už rozhodne nie na to, že by sa vinej kvalite robilo pre "západ" a vinej pre "východ". To si môžu dovoliť niekde na manuálnej linke v Pitesti ? .
Re #88180 Själavrak/Amoral/Dunčo: Nie slepý, hlúpy! To je rozdiel!
Lenze potom by odpadla obsluha ZST DNV linkou 21 (a 23 a 92 - ale tie nie su podstatne). A zas keby si na to spravil novu zastavku tak su moc nahusto. Ale neviem kde tam koncia tie domy, takze...
K celej linke 84: môj osobný názor (nemusí byť správny, ale je to tu o diskusii a o názoroch správnych či nesprávnych) je taký, už sa to tu spomínalo (d3k0): 84 - cez Námestie hraničiarov, Lachovu, Šustekovu a Bulíkovu.
L78 - k Dostihovej dráhe, alebo pokiaľ by to bolo lepšie, tak ako premávala počas tej dvojdňovej výluky na Muchovom, teda koniec na Farského (95) a nástupište na Muchovom námestí - za križovatkou Vavilovova-Farského. Zrušenie zastávky Vavilovova.
L99 - Z ovsištského námestia by mohla zachádzať k EU a potom na Bosákovu.
L184 - posilová linka pre studentov, ako spomínal d3k0 so zastávkami: Ovsište (niekde sa točiť musí), Ovsištské nám., EU, cez Einsteinovu Pri seči (križovatka Einsteinovej a Pri seči, býv. zast. Voz.Petržalka), Zochova, SAV, Prokopa Veľkého. Išlo by o expresný spoj.
To je môj názor.
No ja osobne by som Kremencovu posunul blizsie k VW, kdze ta cast DNV sa rozsirovala novou zastavbou prave tym smerom a na Kremencovu to je dost daleko... Posunul by som ju o takych 300 metrov.
1) Re #88210 Ámos: Hlavne mi pride cudne ratat ZST DNV a Kremencovu za dve zastavky ked su hned vedla seba... v minulosti sa dokonca obe volali ZST DNV.
3) Re #88211 Amos: Ja hlavne navrhujem zrusit celu MHD, lebo to cele je jedna velka sranda.
3 minutovy interval ma jedina linka...
Ale fakt je ten ze Petrzalcania sa maju co najmenej stazovat. Ale v Petrzalke zije aj 28% Bratislavcanov.
Ono DNV podla tohto sa tiez nema co stazovat. Mate expresnu linku s 5 minutovym intervalom do centra mesta. A co ze je rano natrieskana. To je aj 68, 98, 93, 94, 88 aj 95.
Ved navrhni nove linkovanie z DNV tak aby si mal menej liniek s hustym intervalom pri zachovani vzkm. Lebo co si pamatam vzdy si tu chcel vzdy len viac liniek s hustejsim intervalom...
88 v spicke ozaj chodi mimo CP, nevedel som o teze, ze by to malo byt naschval. U 95 by som to vysostne ocakaval, kedze nema na vsetkych krizovatkach prednost absolutnu.
S linkovanim sa zmier! Nedostatok vozov nie je chyba linkovania...
Re #88184 Ike: jedine co mi vsak vadi, ze v sedle prestup sa ztazi, ze v sedle idu spoje malo, same kecy zas unikaaaa, medulienkaaa
Ja nehovorim, ze v tomto case su neni blizko seba. Napr. Znievska a Budatinska. Ale v case ked vznikali. Teda pocas totality (ty si sa narodil az dlho po pade) boli takto husto potrebne.
Dnes by som Budtainksu pre 59, 98, 99 by som presunul na zastavku pre 93. Je to len o cca 200 metrov dalej. Ale v smere v z mesta by som to nehal tak ako to je.
Doprial by som cestovat treske z DNV do skoly ked prebiehala vystavba mosta sitiny... to bol adrenalinovy sport... a nie to ze mu chodi v 500m okoli domu 25 liniek do celeho mesta s 4minutovym intervalom a jemu vadi ked meska 6minut
Nie, najlepsie riesenie je nulovy variant. Predlzi sa 83 uvidi sa co to spravi. 84 bola vytvorena a je hlavne pre studentov. Divim sa, ze si DPB da do tejto linky vobec kafrat.
A este pripajam.
Ziadam o zrusenie zachadzania L28 k SND. Zabava v tomto meste nie je verejnym zaujmom, preto taketo zachadzanie je mrhanie peniazmi.
Dalej ziadam o zrusenie BKIS a to z rovnakeho dovodu. Ak nie je zabava verejnym zaujmom, na co mat organizaciu ktora zabavu organizuje, ktora je dotovana s penazi mesta. Som vyslovene proti akejkolvek diskriminacii. Ak sa nemozu dotovat nocne linky, lebo zabava nie je verejny zaujem vtom pripade nech sa nedotuje z rozpoctu mesta ziadna forma zabavy. A teda aj zrusenie kupy divadla P.O.Hviezdoslava.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pressburger
L78 - k Dostihovej dráhe, alebo pokiaľ by to bolo lepšie, tak ako premávala počas tej dvojdňovej výluky na Muchovom, teda koniec na Farského (95) a nástupište na Muchovom námestí - za križovatkou Vavilovova-Farského. Zrušenie zastávky Vavilovova.
L99 - Z ovsištského námestia by mohla zachádzať k EU a potom na Bosákovu.
L184 - posilová linka pre studentov, ako spomínal d3k0 so zastávkami: Ovsište (niekde sa točiť musí), Ovsištské nám., EU, cez Einsteinovu Pri seči (križovatka Einsteinovej a Pri seči, býv. zast. Voz.Petržalka), Zochova, SAV, Prokopa Veľkého. Išlo by o expresný spoj.
To je môj názor.