Si prečitaj čo som napísal.koncepcia ako taka je podla mna vzhladom na system zabezpecenia MHD v inych castiach BA nadstandardny, tj.priame a rychle linky az do centra.A presne som popisal problem: "Skor ak tak, by som sa na ich mieste stazoval na kapacitne vozove zabepecenie danych liniek ale urcite by som tu netaral a prestupoch, lepsom spojeni a podobne bludy..." lepsie citaj a potom pis,to ze to vznechava je zle,ale to nieje vec linkovania ale poctu vozov a ich stavu a vodicov.
Ja teda neviem, čo sa tu ludia z DNV stale stazuju, ved maju priame spojenie s centrom (L28, L21) a este k tomu aj nadstandardne expresne a priame spojenie s centrom (L21).Skor ak tak, by som sa na ich mieste stazoval na kapacitne vozove zabepecenie danzch liniek ale urcite by som tu netaral a prestupoch, lepsom spojeni a podobne bludy...
ale ved nikto ta do skoly nenuti chodit dpb
pozri ja som po 9/2005 musel cestovat 21+83/84+80 a v lete ked ma to nebavilo, vsetal som skor a od SAV som sa presiel az ku skole... nebolo nic krajsie ako ranna prechadzka s vedomim ze do skoly stiham, pozerajuc sa na natlacene busy a kolony nerovoznych aut IAD
prestupovanie je ale to najmenej co mi vadi, vadi mi skor ze busy stoja pri kazdej vrbe
Z hladiska spolahlivosti, nie kapacitneho, sa zlepsila:) povedal by som tak o 300%... ale mohlo to byt lepsie, ale to nie je vina DPB ale zleho riesenia krizovatky polianky, kedy sa 2 zjazd z dialnice zuzuje do jedneho jazdneho pruhu a tak je zablokovany cely odbocovaci pruh na dialnici, ak nie cast praveho a tam obcas 21 uviazne, ale to je tak na 5 minut co je v porovnani s 45 minutami nic ?
Keď mi nič nešlo ráno do školy tak som šiel prvým čo prišlo,alebo som mal čakať a riskovať tak neskorý príchod. Kým bol stav pred 9/2005, do školy som došiel v pohode o 7:30 a vstával som 6:30. Po zmenách som vstával tiež 6:30 a do školy som nikdy nedošiel skôr ako 7:45. A viem aj čo mi povieš, tak vstať o 10min skôr ťa nezabije alebo však si neprišiel po 8:00. To sú mi arguemnty. Však také argumenty ako máš ty má aj celé vedenie DPB. Lebo nič navyše pre cestujúcich,že načo. Cestujúci = otrok, tak vstávaj tak ako sa nám hodí, keď sa nám chce vypraviť spoj. Ja aj vstanem ale spojom sa akosi neráči chodiť!
Pocuj, ty mi budes vediet povedat. Zlepsila sa spolahlivost 21tky po otvoreni Sitiny? Teraz nemyslim na vypadky z dovodu poruchy ci nevypravenia vozidla vobec kvoli chybajucemu vodicovi...
Re #87850 fobust: heh si pamatam ako nam bolo do hlavok vtlkane, ze dizajn porche bude iba pre Prahu a pre ostatne mesta sa bude vyrabat s inym dizajnom ?
Inak aj taky SOR by si mohol dat urobit dizajn v nejakej renomovanej firme ako Porche ci Ferari ?
Ešte taký detail, podľa toho čo si povedal, že kde jazdí električka nemá čo robiť autobus, prečo tam potom po nábreží jazdí 28,29,30,31,37 a 39? Lebo tadiaľ musia prejsť. Niesi dopletený? To,že po nábreží jazdí električka vylučovalo spojenie ex-L80 s L30? Odstránila by sa potreba prestupu pod mostom a cestujúci z Petržalky,by šli priamo na nábrežie k PKO a Lamačania by mohli sa dostať priamo k DK Zrkadlový háj alebo k poliklinike na Prokofievovej alebo k Auparku. To čo si povedal s meškaním je také,že sa to nedá ani dokázať ani vyvrátiť, lebo linka tým, že má konečnú v centre tak nezíska tým nič cestujúci, musí vystúpiť, a prestupovať a ak mešká spoj na ktorý prestupuje. Napr. cesta zo zastávky Chatam Sófer do Ružinova : ideš 12 a 14. 12 na Šafko zabiješ 7min a potom čakáš na 14, čo máš zabitý čas a ešte keď mešká 14 tak to meškanie máš tak či onak. Tým otočením v centre sa nezískava nič, ulice sa neuvoľnia ani sa nezlepší plynulosť spojov lebo logicky si tie zápchy alebo zdržania obídeš tak či tak, či s jednou linkou alebo s dvoma alebo troma! To nezapreš! Len keď už po tých zápchach cestuješ a ideš treťou linkou je to ešte horšie lebo furt prestupuješ ako otrok.
Uz dnes je 21 natrieskana, neviem si predstavit ako by to vyzeralo, keby sa donej este aj Lamacania snazili natlacit.
A taka otazocka? Byvas v Lamaci alebo tam pravidelne chodis?
k L21: ja si siet MHD predstavujem ako pavucinovu siet a nie ako chobotnicu, kde z kazdeho sidliska ide linka, ktora nikde nestoji, iba v centre. V podstate si priznal ze ide o nesystemovy prvok. Spor je len v tom, ci sa mala alebo nemala urobit v pripade DNV vynimka. Cez Lamacsku by to bolo pomalsie o 1 semafor a jednu-dve zastavky v Lamaci, ktory by sa tymto obsluzil. Skor by mohol byt potom problem v nerovnomernej naplnenosti spoja-cast od Lamaca preplnenejsia. Mozno preto sa tak rozhodli. Ale preco pri inych sidliskach nemuseli siahnut k super expresu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kri