Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Spectre, Majkl ad. Plynových B741 je už osem

No nechcem sa hadat, videl som tie plynaky asi tak 4x iba a kedze nemail oznacenie zatial, tak neviem kolko kusov som videl. Ale ani na jednom som nezaregistroval tmave skla 😃.
COLOR> Jo, americky design je hruza. U nas boli busy vyrobene v anglicku nazyvane Solo (9m) a Excel (12m) / Skoda ze tu nebol aj Word 🙂 /. Popisy tychto su na www.nabi.hu. Aj ked je ten design na nase pomery zvlastny, mne sa velmi paci a aj vnutri je ten bus velmi dobre rieseny. Na nase pomery je to ale moc luxus. Radsej by som kupil teda Solaris, ktory je na tom horsie, ale je stavany na Polske cesty, teda nieco vydrzi. Agora a Citybus sa moze schovat...
tak teda aby som podporil moju depresivno-pesimisticku viziu 😞, tu je este jeden do zbierky:

SME: Banka nechce na most požičať (http://www.sme.sk/clanok.asp?vyd=20020718&cl=604881)

fnuk...
hroch - skor ci neskor, urcite sa stavat bude...a nie jeden 🙂
a vobec, bude sa niekedy nejaky most vobec stavat...? 😞

SME: "EIB sa opäť nezhodla s komisiou na hodnotiacej správe k tendru na Most Košická" (http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=online_ekon&cl=604395)

Pravda: "Most tretieho tisícročia?" (http://www.pravda.sk/dennik/2002/07/17/bratislava/66/article.56200.html)
ad pravda ("#8779"): uaaaaa! kto so mnou pojde vyvrazdit magistrat? nech mi teda niekto vysvetli, naco sa vlastne bude ten most stavat? postavme brod, bude to lacnejsie! vrrrrr! :-((
Len tak pre zaujimavost a pozastavenie mozgovej cinnost - forget saliny v petrzke
http://www.pravda.sk/dennik/2002/07/17/bratislava/66/article.56200.html
Tie americke busy su designovo uplne hrozne... A to vsetky, nielen NABi. Dufam ze europske budu mat iny design 😉 Ale asi hej.
tr3mp> dvakrat som sa chystal, raz som nemohol a raz som zabudol 🙂 Snad pridem.
J: To by ma zaujimalo, ze naco menili osovu vzdialenost, ked su tam tie ostrovceky take uzke.
J - No bud rad ze ti vobec odpovedali 😉 JA som to stastie asi pred rokom a pol nemal...

J - Hmm...no myslim ze lepsie ako asfalt a tiez aj krajsie...ale aj tak mam dojem ze najlepsie by bolo keby tam nebolo nist 😉 teda, vieme o co ide - aby auticka po trati nejazdili...

Martyk - nechapem preco by sme si nemohli brat priklad aj z juznej ameriky a ruska-moskvy...Moskva, ak nevies, je najmodernejsie mesto v europe...o juhoamerickych mestach tiez nemam dovod pochybovat...nie len severna amer. a zapadna eu. tvoria to moderne a tech. vyspele co na planete mame...
Ešte niečo. Písali mi zo SlovBusu a, že keď začnu s výrobou pre zahraničie tak začnúvyrábať a busy na mestké linky. Majú to pripravené na 85%.
Dnes som bol pri Poluse a zistil som: Nebude asfalt ale zámková dlažba 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 a dosť veľku časť už majú hotovú 🙂 🙂 Čo je mínus- nástupné ostrovčeky sú príšerne úzke.

Dnes som si aj vypočul rozhovor dvox báb v buse.Jedna bola z KE a hovorila, že po ôsmej sa nastupuje len prednými dverami a musíš ukázať elinu, či lístok. Neplatí to na električkáx. Dalo by sa to zaviesť aj unás, ale len na nočáky. Boly by zaplatené a mohlo by ix chodiť viac :-):-)
COLOR: Na tvoju otazku ohladne cyklojazdy ti odpovedam sem (nech si to precita viac ludi):

Najblizsia cyklojazda je vo štvrtok 18.7. 2002 17:00 - Hodžovo nám.

Chystas sa, ked sa pytas? Pridete este niekto? Moj cestak je bohuzial v biednom stave, ale snad sa mi tam aspon na horsaku podari prist ...
Prave som sa v sme-l dozvedel, ze maintenance worker (udrzbar vozidiel) v Torontskej MHD dostava 25$ na hodinu. Kolko dostava taky bratislavsky udrzbar? 10 000 cisteho?
sorry, len skuska
Když jsem ještě řídil tramvaj, tak jsem si vždycky večer uvařil 2 litry neslazeného zeleného čaje. Ten jsem v plastové láhvi uvrhnul do mrazáku a nechal zmrznout na kámen. Při šichtě jsem ho postupně upíjel. Většinou vydržel tak 8 - 9 hodin.
Link akosi usiel, ale nevadi, vies co som mylslel. A diky za upresnenie textu, lebo som ho zle interpretoval. 🙂 Idem kukat ti linky co si popisal.
Ad clanok v Pravde: Neda mi, ale uz musim zareagovat, pretoze, to co je uvedene v tomto clanku skresluje realitu. Podla mojich informacii a osobnych obhliadok niekolkych konecnych je sice pravda, ze vodici maju moznost sa na niektorych z nich obcerstvit vodou, ale pravda je aj to, ze nie vsade je ta voda pitna ( ma rozne pachy, farbu atd. )
Listky na pitny rezim - je to pravda, ze vodici ich dostavaju za kazdy den, ak ortut v teplomere vystupi aspon na 30 st., ale je to na takyto jeden den na liter a pol cistej mineralky - dolezitejsie je, ze tie listky vodici dostavaju az ku vyplate, takze je to tak trocha po funuse. Preco sa nesleduje predpoved pocasia a preco nedostane vodic takyto listok uz v den, ktoreho sa to tyka napriklad pri nastupe do sluzby? Ved dovolim si povedat, ze jednodnove predpovede pocasia nasim meteorologom vychadzaju az na male vynimky ( 98% ).
Este mimo clanku-socialne zariadenia: Taktiez je na pocudovanie, ako su robene casy odchodov a prichodov niektorych liniek, ked velakrat vodic nema cas ani na toaletu. ( ako priklad uvediem napr. linku 3 cez tyzden alebo linku 29 cez vikend - je pravda, ze 29 stoji v Devine 25 minut, ale ak to na vodica pride, musi ist max. do nejakeho pohostinstva, kde ho na WC nemusia pustit, konecna pod Novym mostom cca 5 minut - co za ten cas vodic stihne? Akurat tak otocit a pripravit vozidlo na odchod, skontrolovat interier a kolko mu asi tak ostane casu? )
Děsně moc vobrázků americkejch tramvají je tady
http://davesrailpix.railfan.net/index.html

Skvělá stránka o kanadským Torontu
http://transit.toronto.on.ca/
Turbo, link nevidím. Zabetonovaná trať není úplná blbost. V Praze máme oblouky (Francouzská - Moskovská, Moskevská u spořitelny), kerý sou při podbíjení zalitý betonem. Je to monolit skoro metr pod kolejnicema. Sou v zemi asi 22 let a kromě výměny kolejnic je to naprosto bezúdržbová trať. Tahle technologie se používá dost často.
Jinak jsi to nepochopil úplně dobře. Takhle to zabetonujou celý. Věta: "Traditional trolley girder rail is only used in curves." znamená, že v obloucích budou tradiční žlábkový tramvajový kolejnice. V přímý trati použijou normální kolejnice, kerejm tam řikaj "plain T-rail".
Na obrázky mám rad tuhle stránku. Tam chodím slintat na PCC
http://www.nycsubway.org/ Ty linky pod tou žlutou PCC jsou hodně zajímavý. Českejm laikům rád ukazuju třeba tohle http://www.nycsubway.org/us/portland/streetcar/ Na někerejch těch Astrách (oni jim tam řikaj trolley of dreams) je tam dobře vidět znak Škodovky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.