Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: premavac #87604:
"Na druhej strane poskytuje pomerne rýchly zdroj prepravy najmä počas dňa, pretože už len kvôli dopravným zápcham by ho mhd nemohla nahradiť" - wow, to som nevedel ze metro nie je MHD. Dakujem, dozvedel som sa novy fakt 😃

Na margo obsahu: V Prahe som bol len kratko a MHD som moc nevyuzival (ked uz tak metro), ale z tych par jazd som bol celkom spokojny. Snad na vozovy park (stare T3, v lepsiom pripade T6A5, alebo KT8D5 a ani ta 14T nie je zrovna zazrak), ale je to ciste, tiche, pracovnici DPP su prijemny, ochotny (!!!) atd. A podla mojich skusenosti ta MHD ide aj celkom presne.
MHD v Prahe viacero ľudí považuje za vzor. Podobne som ju bral aj ja. Až dovtedy, kým som ju neokúsil na vlastnej koži. Zachraňuje ju akurát metro, ktoré ale pôsobí (napr. v porovnaní s viedenským) príliš komplikovane (intervaly, prestupy, dlhé vstupy i výstupy na viacerých staniciach, chaotické značenie). Na druhej strane poskytuje pomerne rýchly zdroj prepravy najmä počas dňa, pretože už len kvôli dopravným zápcham by ho mhd nemohla nahradiť (hoci v noci sa nočákom dostanete napr. z Múzea na Chodov dokonca o pár minút rýchlejšie ako cez deň metrom C).
Najmä som chcel podotknúť, že v Bratislave MHD chodí aspoń ako-tak načas, prípadne väčšinou mešká, ale málokedy sa stane, že odchádza zo zástavky skôr. V Prahe to zďaleka nie je tak zriedkavé (odhliadnuc od metra), napr. spoje 165, 197, 177. Taká 165 pravidelne chodieva o niekoľko minút skôr, či už z počiatočných alebo iných zastávok. Vyskytol sa aj prípad, kedy autobus pri hodinovom intervale šiel o 15!!! minút skôr než mal - dopravca Connex (ktorý zabezpečuje dopravu väčšinou v okrajových oblastiach Prahy s presahom do mimopražských lokalít).
Ak situáciu opäť porovnám s Viedňou, tam ak napr. električky prídu na zastávku skôr, čakajú, kým "nenastane ich čas" podľa cestovného poriadku.
V poslednom čase je tu snaha "vyhovieť" nejakej zvláštnej skupinke ľudí... Najprv úvahy o dvojakých cenách pre BA a mimoBA substrát, teraz v podstate likvidácia nočákov, a ďalšia úvaha - zmena trasy 84 nevýhodná pre študentov z HoPa. Dôchodcovská lobby?
Reakcia na: Emo #87601:
Hoci, zatiaľ je to len návrh, tak uvidíme. ?
Reakcia na: Amoral #87600:
Tak veru. ? Ale tú L84 mali nechať tak, ako je.
Reakcia na: Emo #87597:
68 by pomohlo keby sa dačo spravilo s odbočovaním z Apolla na Bosákovu. Neviem si predstaviť kde na svete sa ešte podarila takáto kravina ako u nás s tým odbočovaním z Apolla na Bosákovu. To je fakt trapas. Som zvedavý kto za to zaplatil? Či nikoho nesankcionovali? Mali! Lebo je to odfušované. Že dopravní a cestní inžinier ? to musel projektovať možno Ďurkovský lebo len ten všetkému rozumie ako na svojich letákoch uvázdal pred voľbami, ale možno má sklerózu a spomenie si vždy pred voľbami ?
S499.1023:
Keď už sme pri tom Brne, tak koľko K3R-N či ako označujú tú K2 s vloženým NP článkom tam majú? Bo mne ušla na linke 1 a potom som ju už nenašiel. Mal som tam iba štyri hodinky súvislého voľného času. Ale niečo som si pošotoušil. 🙂 Jo a Astry teda pekne škubou pri vjazde do oblúlov, s Cityrunnerom sa to ani nedá podovnávať. A to majú ešte aj vysokú podlahu nad podvozkom... Pravda, ten Cityrunner v Linzi je na 900 mm rozchode, tak to až tak nešklbe. ? Buhhe, to bude teraz sranda.
Reakcia na: S499.1023 #87579:
Kde v Brne je taká zastávka? ?
Reakcia na: Emo #87596:
Teraz som si to prečítal v Bratislavskej pravde. Okrem toho 84 pôjde cez Mamateyovu, Furdekovu a Nám. Hraničiarov, čo je kapitálna kravina, lebo tým sa síce skráti cesta pre Ovsišťanov, ale predĺži sa študentom EUBA, ktorí ju využívajú podstatne viac a ktorím je primárne určená. ? ?
Reakcia na: Amoral #87594:
Odkiaľ máš, že L68 bude stáť pri EUBA. Nič oficiálne som nenašiel ani na imhd ani na www.dpb.sk
Pozeral som si skúšobné autobusy a najkrajší je jednoznačne Mercedes-Benz Citaro. Ostatné sa mu nevyrovnajú. Pokiaľ ide o skúšobné električky, tam veľký výber nie je. V Brne skúšajú električky s krajším - aerodynamickejším designom.
Ale vrátim sa k autobusom: Pokiaľ ide o krátke autobusy, nie sú zlé dizajnovo ani busy značny Tedom, neviem však, či sú kvalitné.
V Ríme jazdia Mercedesy a potom autobusy značky Iveco. Reklamy sa vysielajú priamo v autobusoch, kde sú umiestnené monitory, takže nie je moc znehodnotený vonkajší vizuál autobusu. Navyše farebne je dizajn rímskych autobusov veľmi dobre riešený - ide o kombinácie striebornej a magenty. Naše Solarisy sú žlto-zelené a preto tak trochu krikľavé.
K zmene na linke 68 - V SEDLE 68 S 12 MIN INTERVALOM PRI EUBA JE TOTÁLNA KRAVINA! KEĎ JU TAM CHCÚ MAŤ TAK S 10 MIN INTERVALOM LEBO UŽ LEN TERAZ PRI 12 MIN JE NARVANÁ A ČASTO MEŠKÁVA, TAKŽE TÍ ČO CESTUJETE 68 POOBEDE DO PETRŽKY TEŠTE SA! ? JA DO 68 UŽ NEVKROČÍM NIKDY PRI CESTE DOMOV AK TAM BUDE ZASTAVOVAŤ !!!
Reakcia na: zakaznik #87580:
nie,zmena : 87-Dostižka,Furdekova,Mamateyova,Gettingova,EUBA....ale je to nereálne lebo nebudú šoféri, teda ale ak pôjdu dotácie ozaj zodpovedne na dennú dopravu z nočnej tak by sa to mohlo podariť. A vôbec je to obmedzenie dotácii schválené?
Reakcia na: S499.1023 #87576:
Tak je to naopak,dlho som ten zvrat nepoužil. Takže všade ísť okrem do Holandska, lebo...... to čo som povedal naopak.
Reakcia na: Mike #87541:
niektori vodici u nas ani nevedia, ze na zastavke maju otvarat dvere, ako jeden vcera na L212/6617, ktory takmer na kazdej zastavke sa az po chvili, ked bol upozorneny kolegom, zobudil a otvoril dvere...
Reakcia na: Sommelier #87589:
KAŽDÝ nový vodič DPP je zo znalosti tých liniek skúšaný. Bodka.
Reakcia na: S499.1023 #87585:
Ja som na druhú stranu vedel, že presne niečo v tomto zmysle napíšeš.
Nesnaž sa mi tvrdiť, že každý nový vodič DPP všetky linky skutočne pozná. To je od musí poznať rozdiel. V Prahe je k veciam ale aj iný prístup, čo si budeme písať...
To, že šípky sú primárne pre cestujúcich je mi jasné. Myslím, že by mnohým novým vodičom pomohli.
Reakcia na: Amoral #87535:
a novou 87 úplne zabiješ prístup z internátov na EUBA...
Reakcia na: Peon #87567:
Prečo sa stále rozoberá Dostihová dráha? Veď tuším aj v tejto diskusii už bolo viackrát písané, že L83 je tam len z núdze cnosť, lebo sa na Nám. hraničiarov (pokiaľ má dopravný význam) nemá kde otočiť. Ak by sa presmerovala inde, ničím sa k Dostihovej dráhe nahradzovať nebude.
Reakcia na: Peon #87567:

a načo by malo niečo za každú cenu chodiť k Dostihovej dráhe po zrušení 83? je to zbytočné, aj tak tam nič nie je. A tí, ktorí chcú ísť na dostihy prípadne burzu vystúpia buď na Hraničiarov alebo na Starohájskej... prípadne z 98 na Starom háji...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.