Odstahuj sa z tohto statu a mas po probleme.. tu nikdy nebude ludom, ktori su za nieco zodpovedni mysliet tak ako by malo a vzdy to tu bude take hlupucke ?
No pôvodne to bolo tak, že v priebehu 12 min. išli po sebe (v poradí) 204, 206, 212, 209, v 3 min. rozostupoch. To sa aj zachovalo, až na to, že tá 206 niekedy nejde. Fakt je ale na zváženie, či toto je najšťastnejší preklad, t.j. že linky idúce na Hodžovo nám. sú zoskupené, rovnako ako linky idúce po Šancovej. Keby to bolo spravené inak, tak potom by zase bol ten problém, že zo Suchého mlynu by išli 204 a 212 3 min. posebe a 9 min. nič. Podľa mňa by to ale bolo "menšie zlo", uprednostnil by som teda asi (napr.) 204, 206, 209, 212 vs. súčasný stav.
S prestavkami to nema nic, su tam 3 vozy + jeden, co tam prejazduje kvoli prestavkam, takze je jedno, ci tam bude ten interval co tam je, alebo 20min.
Ono to skor ma spolocne nieco s prekladom TBus liniek na Kramaroch, ja som ten grafikon nerobil, treba sa spytat cloveka, co ho robil. ?
Inak keď sme pri tých intervaloch, prečo má 206ka interval 12-24-24 v každej hodine, keď aj tak každý z tých spojov ide v oboch smeroch 3 minúty pred 212. Nebol by potom lepší 20 minutový interval celý deň ako toto, čo nie je ani interval ani preklad s 212? Alebo je tento "interval" kvôli prestávkovaniu vodičov a 20 minuový by si vyžadoval ďalšieho vodiča?
Takže to vezmeme po poriadku:
1. Brno síce má všeobecne lepšiu MHD než Bratislava, ale to neznamená, že robia všetko správne. Interval medzi spojmi MHD musí byť taký, aby boli odchody zapamätate¾né, alebo taký malý, aby si odchody nebolo treba pamätať. Takže tých 7 minút nie je problém (hoci ja by som uprednostnil 7+8, tam máš rovnaké odchody každú hodinu a s toleranciou 1 min. si ich aj ¾ahko z jedného vyrátaš). 9 minút je už na zváženie, ja by som ich nebral. 18 minút je bez diskusií mimo.
2. Niektoré linky majú 24 minút kvôli prekladu (91+191 a 84 [preklad s 12-minútovou 83] v lete). Nie som tým nadšený, lepší by bol 20 minút. Každopádne som VE¼MI rád, že DPB postupne odbúral "intervaly" typu 32 minút (53), 33+34 minút (51) a pod.
3. K úèelu sa vyjadrovať nemôžem, nako¾ko si nijaký neuviedol. Ale aspoò niektoré aspekty:
- zlepšenie hodinovej kapacity Raèa-Východné ráno (o 1) a dopoludnia (o 2 spoje), zhoršenie odpoludnia (o 1 spoj); víkend zostáva
- zlepšenie obsluhy Barónky z 20 na 10 min. v špièke, ale pod¾a môjho názoru je 20 min. dostatoèných
- na 65 chceš zlepšiť interval v sedle a cez víkend z 30 na 20 min., ale to nesúvisí so zlúèením liniek
- Raèa získa spojenie so ŽST Vajnory, ktoré je ale na prd (pretože èo stojí vo Vajnoroch, stojí aj na Vinohradoch alebo Predmestí, èasovo je to jedno)
- Východné stratí spojenie k MiÚ Raèa (agilný poslanec Sekerka, všetka èesť mu, by Ťa za to asi ukrižoval) a ku škole na Plickovej
- v špièkách o 1 voz viac
- neskoordinuješ nadväznosť spojov
Všade inde v Európe... Áno, ale aké? Ak si pozrieš http://www.solarisbus.pl/referencje/Lista%20referencyjna%20miejskie_2007.07.31.xls, tak zistíš, že z CNG busov okrem Poľska predali 3 x 12 m do Luley (Švédsko), 1 x 15 m do Košíc, 22 x 15 m do Bratislavy a zhasla fajka. 15 m dokonca nepredali ani v Poľsku, takže s výnimkou košického prototypu sú bratislavské jediné svojho typu. A to už je rok od dodávky do Bratislavy a ani ťuk...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA