Rovnako dlhý a rovnako široký autobus s približne rovnakým usporiadaním sedačiek budú mať aj približne rovnakú kapacitu. To hovorí fyzika, matematika a logika. Na kriedový papier môžem, vytlačiť údaj aký chcem. Môžeš uviesť, pri akých obložnostiach sú počítané tebou nekriticky preberané údaje?
Samuliačik, ak si to nepochopil z textu, tak reagujem na to, že len indivíduum mdlého rozumu môže hodnotiť obsaditeľnosť vozidla podľa tabuľkových údajov a tvrdiť, že Citelis 18M má menšiu kapacitu ako Solaris 15. Nemám záujem ťa provokovať, mám záujem na tom, aby si sa spamätal a prestal trieskať p94oviny.
Takze projekt bratislavskeho metra bol len nenaplnenou viziou byvaleho rezimu? Preco sa potom vobec prerokovaval a roky pred verejnostou prezentoval, ked ho mesto ako take udajne nepotrebuje? A kedy sa zacnu naplno preferovat elektricky?
Lenže tá kapacita SU 15 je reálne nižšia ako 18 metrového Citelisu, aj keď v tabuľkách je taká ako píšeš.
Re #87270 Amoral: Interval by mal byť taký, aby v každej hodine, maximálne každé 2 hodiny spoje chodili v tých istých minútach. Napr.: 8:00, 12, 24, 36, 48, 9: 00, 12, 24, 36, 48, resp.: 8:00, 24, 48 9: 12, 36, 10: 00, 24, 48,... .
To iste sa da dosiahnut pri plnej preferencii elektriciek. Metro sa stavia tam kde nie je miesto pre elektricky. V Bratislave sa este par desiatok rokov mozme spoliehat na elektricky. Potom pride cas na metro.
Nuz co s nim bude nevedno.Udajne sa ma opravit,ale zatial stale stoji zakryty plachtou na betone bez pohnutia.Ale snad sa dockame opravy.Jedine ak by tie recicky o vymene vsetkych solarisov platili len na tento jeden jediny kus.
..nejde v pripade metra skor o zrychlenie presunu cestujucich? neviem, ci tomu nerozumiem, ale to porovnam trebars s prazskym metrom, tak ziadnou inou alternativnou dopravou sa nepresunies po prahe rychlejsie, ako metrom..
K Citelis vs. Solaris: Povodne cisla Citelisu boli asi zle, na stranke Karosy je udanych cca. 144 (CNG verzia), co nic nemeni na fakte ze o 3 metre kratsi Solaris ma o 145 miest, to znamena ze 18-metrovy asi bude mat o dost viac.
1) Re #87270 Amoral: Keby si sa na to pozrel blizsie tak zistis ze L91 a 191 sice naozaj maju intervaly 24 minut ALE v useku Novy Most - ZST Rusovce maju prekladovy interval 12 minut.
2) Re #87277 Andy: VYNIKAJUCO napisane, 100%ny suhlas alebo vlastne
3) Re #87278 zakaznik: Navyse to vyzera na celkom peknu trat Co je samozrejme len vedlajsie, ale predsa..
4) Re #87284 Igorko: Mozes laskavo specifikovat na co KOKRETNE reagujes. A ak ti ide len o provokaciu tak laskavo pouzi e-mail.
5) Re #87285 crima: S metrom? Ak sa nemylim plany metra uz cca. 5 rokov nie su. A medzi nami - metro by bolo uplne zbytocne.
6) Re #87286 Amos: Ja tomu celkom verim. Za tych 700 milionov by to vyslo zrovna na takych 70 busov. Problemom je ze je potrebne aby ta obnova potom dalej pokracovala. A to nie je iste.
7) Re #87288 Amos: Ja som len porovnal kapacitu Citelisu 18 a Solarisu 15. A tam vychadzaju presne tieto cisla.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
crima
Takze projekt bratislavskeho metra bol len nenaplnenou viziou byvaleho rezimu? Preco sa potom vobec prerokovaval a roky pred verejnostou prezentoval, ked ho mesto ako take udajne nepotrebuje? A kedy sa zacnu naplno preferovat elektricky?