No to je jasne, ale zaroven 15 min. interval moze pritiahnut dalsich cestujich cize dalsie financie, a bude ziadat zase lepsi interval... vies co myslim... (nemyslim si ze nove sory su taka velka tragedia)
Inak co stoji 12 BNko, nevies? Lebo ked tusim Trencin kupuje 12m Citelis za takmer 9 mel. a BA 1 SOR BN 9,5 nieco cez 4,5, tak mozem im srat cely dizajn...
Ja by som to pochopil ak by šlo o to, že 12 m vozy by mali interval 30 minút v špičke, ale pri súčasnej situácii na inke 28 by som určite nemenil 12 metrové za 9,5 metorvé so zahusťovaním intevalu. V špičke sa môže zahustiť aj súčasný 20 minútový na 15 minútový (dnes to jazdí narvaté) pri zachovaní 12 m vozov a v sedle nechať 30 minút. Nepovedal by som nič ak by to na sedlo vychádzalo 45 minút a pod. To potom naozaj radšej menšie a častejšie. Ale toto nie je náš prípad.
Bavili sme sa ale o niečom inom - o operatívnom upravovaní intervalu podľa dopytu. Tvoje riešenie má len jeden drobný nedostatok - o tretinu zvýšené náklady na vodičov, spotreba štyroch 9,5 m bude tiež vyššia ako troch 12 m a cena taktiež.
Ja mám tiež taký pocit, ale presvedčený nie som. Ani keby to Záhradkár už teraz vytrúbil do všetkých novín, že next year tu bude 30 nových SORov NB18. Uverím až vtedy, keď sa tie vozy naozaj vyrobia.
Na L28 okrem šk. výletov ku koncu šk. roka v sedle a neskôr večer stačí 30 min. interval so sorom. Akurát špičku by to chcelo dať na 15 min. a ráno v najkritickejšom čase 12 min. interval; zrušiť L29 a potom by na takej L28 boli iba 9.5m SORy.
A takisto 211/204. Od vojenskej nemocnice to ide ako 211 na konečnú, tam prehodí transparent na 209 a ide do mesta. Opačne príde 209 z mesta k Onkologickému ústavu, na transparente prehodí 211 a zbehne dolu k Vojenskej nemocnici.
Ale ved nikto nehovori aby tie sorky stali vo vozovni ale snad na takej 28 kde je interval 20 minut, cize 240 ludi v hodine. Ked dam 15 minut zvysim kapacitu na 320 cize o tretinu, mam lepsi lepsi interval pre zakaznika. Stale lepsie ako 12m voz trikrat za hodinu.
Je nieco ine ked mi 9,5 metrovy voz nestiha pri 6 minutovom intervale ale nie pri 20...
DPB to vie použiť, pri výluke električiek jazdila linka 13 z HLST k Tunelu, tam sa prehodila na linku 9 a hybaj do Ružinova. Opačne detto. Ak to nebola linka 9, tak potom 5, už si nepamätám. Ale viem že takto jazdili.
Tak ma napadá, pri elektrickej trakcii by to malo platiť dvojnásobne, však tam sa platí podľa špičkovéhoo odberu či za špičku či ako. Vieš presne? Doplň pls.
ja viem, ze je to hazardovanie s bezpecnostou, ale... Ved vies - nudza je nudza ( ? aj ked gumu nemas, tak to risknes)
Ty kono tak to som normalne prekvapeny...
V sedle by si tým pádom nemal obsluhu Muchovho námestia. Ja viem že než tam dali 78 tak tak nepremávalo nič. Bolo by vhodné skôr tú 78 ukončiť v sedle na Šafku a dať poznámku do cesťáku že spoj odtiaľ priamo pokračuje ako linka 95 na Vyšehradskú, opačne v cesťákoch linky 95 vyznačiť vybrané odchody, ktoré zo Šafka pokračujú priamo ako linka 78. Buse transparenty to umožňujú.
K prvej časti otázky - Ty chceš aby Ťa zabil nejaký nevyspatý vodič? Toto ROZHODNE nie je cesta.
K druhej časti otázky: Áno, prakticky všetci chodia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Inak co stoji 12 BNko, nevies? Lebo ked tusim Trencin kupuje 12m Citelis za takmer 9 mel. a BA 1 SOR BN 9,5 nieco cez 4,5, tak mozem im srat cely dizajn...