si: Ja by som obratisko spravil na novej trati na Pribinovej, niekde pri divadle. Ked tam vznikne (snad nova zastavba, urcite by sa nasiel blok budov, okolo ktoreho by sa mohla trat tocit. Okrem moznosti tocenia pri vylukach trat po nabrezi nema prakticky ine vyhody (z hladiska budovania elektrickoveho systemu). Zastavka je na nej len jedina a to na namesti L. Stura, ktoru by som nahradil o 50 metrov dalej zastavkou Hviezdoslavovo namestie (umiestnenou ako je sucasne stanovisko taxikov pred divadlom).
So zapustenim trate pod zem na Hviezdoslavovom namesti si ma asi trochu zle pochopil. Podla mojho navrhu by mala trat viest po Jesenskeho ulici a Hviezdoslavovom namesti urovnovo (jedna spominana zastavka pred divadlom) a do podzemia zacat klesat tesne pred hotelom Danube. Zastavka by bola pod mostom, v priestore medzi piliermi (miesta je tam dost), v priestore ako je prechod z namestia na zastavky pod mostom.
Ferro: ten objekt za "namestim pre bezdomovcov" je nieco, co patri plynarom, tazko povedat, ci je pod zemou len to, co vidno na povrchu, alebo viac. Zrejme tam bude aj nejake plynove potrubie, ale to sa hadam da prelozit ... inak trat by mohla viest v podzemi po jeho severnej strane (ak by to bolo technicky realizovatelne), dalej popod krizovatku a na samostatne teleso v strede cesty, trebars aj zatravnene ...
So zapustenim trate pod zem na Hviezdoslavovom namesti si ma asi trochu zle pochopil. Podla mojho navrhu by mala trat viest po Jesenskeho ulici a Hviezdoslavovom namesti urovnovo (jedna spominana zastavka pred divadlom) a do podzemia zacat klesat tesne pred hotelom Danube. Zastavka by bola pod mostom, v priestore medzi piliermi (miesta je tam dost), v priestore ako je prechod z namestia na zastavky pod mostom.
Ferro: ten objekt za "namestim pre bezdomovcov" je nieco, co patri plynarom, tazko povedat, ci je pod zemou len to, co vidno na povrchu, alebo viac. Zrejme tam bude aj nejake plynove potrubie, ale to sa hadam da prelozit ... inak trat by mohla viest v podzemi po jeho severnej strane (ak by to bolo technicky realizovatelne), dalej popod krizovatku a na samostatne teleso v strede cesty, trebars aj zatravnene ...
J