No samotné nové logo je začiatkom a základom pre novu corporate design pre DPB do budúcnosti. Je dosť možné, že bude vo vitrínkach na reklamu vo vnútri vozidla umiesnená aj informácia DPB, tak aby sa nestratila medzi mnohymi inými reklamami bude mat svoje jasne označenie, kedy na prvý pohľad rozoznáš reklamu od inej zaujimavej informacie. ? Bežne to funguje aj v iných mestách. Ja osobne verím, že o pár rokov tam nájdeme naozaj zaujímavé informácie a ľudia budú na prvý pohľad vedieť, že sa nejedná o reklamu.
Aj to bude.. raz.. ja na tomto nevidim nic zle, 70 000 nie je az taka velka suma... DPB je firma a ak chce dnes prezit musi z neho byt aj znacka. Logo je jedna z veci.
"Zlepsovanie imidzu DPB je dolezite. Aj v tejto situacii."
Neviem prečo, ale ja osobne radšej uprednostňujem presnú a pohodlnú dopravu, kde nevypadávajú za jazdy autobusom dvere, ani iné súčasti pred nejakým potemkinovským image.
Možno sa chystá DPB nainštalovať do SorryNightLine nejaké kávomaty a pivomaty ? . Potom si nebude konkurovať s taxikármi ale s karczmami...
Inak ako keby som počul emeritného poradcu pre plynofikáciu a korupciu Cng. Jána Pavla II. Z. - akurát, že ten chcel, aby si baviaci sa odložili na taxík, tento už chce, aby to dali za nočák. Momot. Spočiatku som dúfal, že aspoň nebude škodiť a bude len prednášať múdra, čo dostane z DPB, ale zdá sa, že neodolal túžbe skúsiť riadiť DPB...
Ako nie, však Bratislava mesto a Bratislava okolie. Cestovné poriadky môžu byť prepojené. Ale taká diskusia a vozidlový park v jednom, to už by bolo trochu moc, nemyslíš?
Aj novinky. Mne je úplne jedno, či sa v Senci bude jazdiť nejakou obchádzkou, keď tam chodievam 2x za rok. A takému obyvateľovi Záhorskej Vsi zas môže byť ukradnutá výluka na Trnávke, keď pracuje v Malackách.
Chvalim ze bola vyhlasena sutaz na novel logo podniku aj ked ten pomer stran mohli dat aj iny.. kazdopadne, napriek tomu ze su aj dolezitejsie veci, beriem to len a len pozitivne
Čo som počul "od pána zo SORu"? Veľmi veľa o tom nevedel povedať, ale povedal mi, že výzbroj bude robiť niekto iný (aspoň na prototyp), trolejbus bude na báze overenej konštukcie z modelov NB a BN, že je rozpracovaný tak na 50% a uzrie svetlo sveta budúci rok. Bol by som radšej, keby si dali tú námahu a vytvorili nejaký nový design, pretože tento (na nejaké menšie úpravy) mi stále pripomína stredovek, alebo inak povedané design absolventa prvého ročníka na priemyslovke
Budu na tychto strankach od 3/2008 pristupne aj medzimestske CP? teda ked budem chciet z Rovinky do Gajar, nemusim si pozerat cp ale pojdem na imhd? ci imhd sa premenuje na ibid?
Zdraženie nočákov je pre novinárov atraktívna téma, menej atraktívne sú niektoré vyjadrenia Zahradníka...
"Keďže verejnosť sa zatiaľ vyjadrovala k novému systému väčšinou kladne a podľa nás došlo takýmto riešením aj ku kvalitatívnemu zlepšeniu štandardu cestovania a zníženiu vandalizmu, rozhodli sme sa pokračovať v novom projekte. Takéto riešenie si ale vyžiada zvýšenie nákladov pre dopravný podnik," Len škoda, že "zabudol" povedať, že verejnosť sa kladne nevyjadrila k zvýšeniu cestovného... Alebo to bol zámer, že to nepovedal? ?
"Podľa prieskumov, ktoré sme urobili, vyplýva, že viac ako 80 percent ľudí využíva nočnú dopravu pri ceste za voľnočasovými aktivitami a za zábavou. Pri dnešných cenách kávy alebo piva nie je dvadsaťdvakorunový cestovný lístok až tak veľa," Tak porovnávať cenu cestovných lístkov s kávou či pivom je prinajmenšom čudné, aj keď zaujímavé... Prečo ich radšej neporovná s cenami taxíku, čo by podľa mňa bolo rozumnejšie, vzhľadom na to, že DPB nepredáva kávu ani pivo (aspoň o tom neviem), ale za peniaze ponúka dopravu, teda taxíky sú pre porovnanie názornejšie? Opäť na to zabudol alebo by to porovnanie ukázalo, že pre skupinu troch či štyroch je taxík vo všetkých smeroch výhodnejší či porovnateľný, samozrejme vrátene ceny? ?
Nech si DPB uvedomí, že vyhnať cenu lístka nad 40Sk bude pre ľudí neprijateľné a pre vlastníkov električeniek nepochopiteľné. A najmä tržby nebudú určite dvojnásobné (ako si myslia), aj keď podľa kalkulačky to tak určite vychádza... ?
Ano ten odsek poznam aj ja No stale je tu problem s cestou do prace, tak ako som to popisal nizsie.
Sprcha je. Pisal som ze nieje kde sa osprsit. Sprcha existuje, ale v takom stave, ze by som asi ani vo vietnamkach do nej nesiel. Voda tam doslova cvrlika (niesom instalater, takze neviem ci to je bateriou, alebo je pritahnuty ventil). Napokon je tam len zaves (taky blivajs) a dvere sa vlastne nedaju zamknut, lebo ta sprcha je sucastou toaliet ?
P.S. Sorry za OT ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd
Ovšem toto je očarujúce. Potvrdzuje to čo som hovoril o slovenskom kradnutí a o tragédii vyplynuvšej z rozbitia Československa:
Približné základné ceny za použitie 1 vlkm dopravnej cesty, pre vlak o celkovej hmotnosti 1000t:
MÁV: 4 EUR/vlkm
ŽSR: 9 EUR/vlkm
SŽDC: 5 EUR/vlkm