Reakcia na: Mikimaus #86726:
Treba tlačiť na zamestnávateľa, nech vytvorí podmienky Častokrát sa dá dohodúť, len sa o tom treba porozprávať (nemému dieťaťu ani vlastná mater nerozumie). Možno aj sprcha v objekte existuje, len o ňu nikto nejaví záujem.Ak máš problém uchovaním vecí a bicykla, je možné oprieť sa dokonca aj o zákonné ustanovenia. Zákonník práce hovorí v § 151 odsek (3):
"Zamestnávateľ je povinný zaistiť bezpečnú úschovu najmä zvrškov a osobných predmetov, ktoré zamestnanci obvykle nosia do zamestnania, ako aj obvyklých dopravných prostriedkov, ak ich zamestnanci používajú na cestu do zamestnania a späť s výnimkou motorových vozidiel. Túto povinnosť má aj voči všetkým ostatným osobám, ak sú pre neho činné na jeho pracoviskách."
Čiže na bezpečné uchovanie bicykla a uschovanie vecí máš zákonný nárok.
Ak je zamestnávateľ seriózny a je to len trochu možné, vytvorí aj ostatné dôležité podmienky na dochádzanie na bicykli, teda možnosť osprchovať sa a prezliecť sa.
Celkom by ma zaujímalo, či v Tvojej robote naozaj nie je možné osprchovať sa a prezliecť po príchode na bicykli, alebo si to len neskúšal a myslíš si, že to možné nie je Moja skúsenosť z viacerých zamestnaní mi hovorí, že to možné je, aj keď sa to na prvý pohľad tak nezdá. ?
fobust
Šlachta: Rozhodnutie o hale bolo politické
S rozčarovaním sledoval rokovanie zastupiteľstva hlavný architekt Bratislavy Štefan Šlachta. A hneď po skončení debaty o národných športových stánkoch a rýchlom hlasovaní Zrkadlovú miestnosť Primaciálneho paláca opustil.
"Pýtate sa na môj názor? A načo? Veď páni poslanci oň vôbec neprejavili záujem!" povedal krátko pred odchodom Pravde. Ako zdôraznil, členovia zastupiteľstva podľa neho "urobili čisto politické rozhodnutie, ktoré má s odborným pramálo spoločného a vedie do rizika".
Šlachta varuje, že už teraz stiesnené územie prírastok dvoch obrovských športovísk s veľkou kapacitou divákov najmä dopravne len sotva znesie. "Hokejový zväz by teraz mal vypísať medzinárodnú súťaž so serióznou porotou, aby sa preukázala riešiteľnosť dopravného napojenia," mieni.
Prerokúvaný materiál o hokejovej hale, podpísaný šéfkou magistrátnej sekcie dopravy Tatianou Kratochvílovou, pritom k problému dopravnej zaťaženosti uviedol zásadné údaje iba na niekoľkých riadkoch. Píše sa v ňom, že v súvislosti s výstavbou arény sa uvažuje o potrebe 3 000 až 3 500 parkovacích miest, že priľahlá Trnavská cesta sa rozšíri o jeden jazdný pruh, že vjazd do športového areálu bude z Trnavskej (čiže cez úzku ulicu Odbojárov - pozn. red.) a výjazd na Bajkalskú (čiže cez taktiež úzku ulicu Kalinčiakovu či Viktora Tegelhofa - pozn. red.), že do oblasti je dobrý prístup hromadnou dopravou a peši a že vzhľadom na rozhodujúce využívanie už jestvujúcich komunikácií nie je dopravné riešenie finančne náročné.
Zo situácie, ktorá nastala, však Šlachta viac ako magistrát viní zväz ľadového hokeja. "Už samotný spôsob našej kandidatúry vlani v Rige bol zvláštny. Prezentovali sme tam virtuálnu halu na virtuálnych pozemkoch za virtuálne peniaze," poznamenal znechutený hlavný architekt metropoly.
sp, Pravda
-
Tiež nesúhlasím. Cíglfeld nie je vhodný na takú záastavbu a nie iba dopravne. Ako chce Ďurkovský obhajovať že štadión národného významu cpe do akejsi bočnej uličky? Takáto stavba si zaslúži reprezentatívne miesto na mestskej triede, kľudne aj v Petržale. Whoops, tam sú lukratívne pozemky, na tých radšej vyryžujeme ich predajom súkromníkovi. Štát by nedal bakšiš za to že tam môže stavať štadión...