dotiahnut k to k patronke nie???
inak prečo sa nezatroleluje(viem preklep :D) aj druha strana patronky tim by zanikla 49 a pohla by tade jazdit 211 nie???
NO, len kto by platil to dotiahnutie/odtiahnutie 15Tr a dotiahnutie/odtiahnutie 14Tr niekoľkokrát do dňa?Koľko by to zabralo času?...to by nebolo veľmi efektívne riešenie a ďalej čo by si robil s 15 Tr, keď prídu po špičke do vozovne??? A odkiaľ by si zobral 14Tr??? A kde by si hladal na poobednu špičku, 15Tr, aby si ich tam mohol dotiahnuť?? Bolo by to až priveľmi zložité, a efekt.............................by sa niekde tam stratil.
Solarisi boli kupované za finančné prostriedky, ktoré boli vyhradené na petržalskú elinu. A preto sú nasadzované zväčša na petržalské linky (87, 88, 96), ale aby sa ostatné mestské časti nemohli veľmi sťažovať, tak pokiaľ je možnosť sú nasadené aj na iné linky väčšinou 63, 37, 70.
AD Dlhe Diely: Podla mna by sa po dokoceni celej trate, teda po zatrolejovani otocky mali na dlhace pouzit aj dake 14Tr v sedle a 15Tr v spickach troliky a usetrene nizkopodlazne vozy vyuzit aj na spomenute linky ktore idu napriklad cez Kramare.Ved predsa su aj opodstatnenejsie linky pre nizkopodlazne vozy a naviac preco by mal luxus 35Tr vozov vyuzivat len obmedzeny pocet osob na ukor ostatku mesta, ktory sa vozi na 25 rocnych rozpadavajucich sa trolikoch...
L205 - Nemocnica Ministerstva vnútra
L206 - Kramáre - Národný ústav srdcových a cievnych chorôb
L209 - Kramáre - Národný onkologický ústav
Takze asi tolko, zvacsa tu ludia "odporucaju" linky, ktoré sami pouzivaju, ale je potrebne sa na vec pozerat objektivne.
Druha vec je otazka nasadzovania nizkopodlaznych vozidiel výhradne na niektore linky ked ich je tolko pramalo...
Podla mna by mali byt predovsetkym nove Solarisy nasadzovane na viacero liniek, ktore jazdia v oblastiach nemocnic, zdravotnych stredisk a podobne. A kedze je ich tak malo, mali by byt dane linky ako je to aj inde nasadzovane na tzv. garantovane spoje a nie, ze vsetky nove busy jazdia na "vyvolenych" linkach...
Ved to je dost zle poriesene, napriklad v Brne nemaju elektricky nizkopodlazne pouzite na par linkach ale n viacerych tak, ze na danej linke nejazdia vylucne nizkopodlazne eliny ale su urcite spoje zagarantovane.
ok, ok, potom aj prevádzka stojí viac keď je to staré. Lenže asi obaja máme rovnaké obavy, či sa dačo kúpi nové ako náhrada za 14Tr. Okrem toho DPB vysí ešte stále Dlhým dielom ďaľšie 25Tr. Aspoň tri keby sa kúpili tak by sa to na Dlháčoch zlepšilo, predsa už ako tu padli argumenty,že typ je vysúťažený tak by nebolo treba žiadne nové skúšky len nakúpiť 3ks 25Tr. Len to by musel zvíťaziť zdravý rozum. Rovnako ako pri Solarisoch. Mne by vôbec nevadilo keby tu neboli, skôr by som doprial ľuďom na Dlháčoch a na L212 aby sa mohli konečne dôstojne odviezť. L212 preto lebo ide na Kramáre a k Vojenskej nemocnici.
Ešte by som chcel vedieť koľko by stálo vybudovanie druhej trolejovej stopy na Patrónke?
Veď je jasné, že nové vozy sú nevyhnutné, lebo niektoré 14 Tr sú doslovne deravé. Len zas netreba z vyradenie týchto konkrétnych vozov, napr. vozu 6206 robiť tragédiu, keďže napr. tento voz a ostatné vozy do čísla 622x už dlhodobo v premávke nie sú.
A nepovedal by som nič keby do polroka nebol vyradený žiadny sólo trolejbus a naopak by takých 20došlo. Lenže v SOR operuje J´n´T, tak nasledujúce roky môžeme čakať, že drvivá väčšina vozidiel čo sa nakúpi bude SOR. Čo sa týka trolejbusov tak pôjde o groteskné počty ako 4ks, 3 a pod. nikdy nie viac ako 10 ?
To nie. Ale porovnaj si kedy sa naposledy nakúpili krátke nové trolejbusy? Tá úbohá jedna 21Tr hovorí za všetko. Keď už Škoda vyhrala tú súťaž malo ich dojsť aspoň 10 až 15! To je to,že u nás sa všetko robí na pol plynu.
Podľa mňa ťa nemá revízor právo zadržať vo vozidle v tom zmysle, že ti bude brániť v pohybe vlastným telom. Nijaký zákon mu ho nedáva. Si povinný len sa "preukázať platným cestovným lístkom na výzvu vodiča alebo sprievodcu dráhového vozidla, alebo iného zamestnanca povereného výkonom kontroly." Podobne je to aj v autobusovej doprave.
Re #86611 VLK: Prepravný poriadok neschvaľuje ministerstvo, ono iba vydáva vzorový prepravný poriadok, kvázi osnovu ako by mal vyzerať. Prepravný poriadok je len súčasťou žiadosti o udelenie licencie v autobusovej doprave, ako to je v dráhovej neviem.
myslím, že je to tam uvedené inak - myslím, že revízor môže zakázať otváranie ostatných dverí okrem predných pre zadržanie daného cestujúceho, v tom prípade je umožnený výstup prednými dverami...
Vies mi prosim ta presne povedat cislo paragrafu z interneho predpisu ktory o tom hovori?Dakujem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M3go
inak prečo sa nezatroleluje(viem preklep :D) aj druha strana patronky tim by zanikla 49 a pohla by tade jazdit 211 nie???