Reakcia na: 2xT3SUCS #86200:
Nuz veru, mylis sa.Dovolte mi oboznamit vas, ako to bolo s nocakmi a revizormi a tarifou v Presove. Dlhe roky to bolo tak, ze v noci platila dvojnasobna tarifa (pri jednorazovych CL), pricom mesacniky samozrejme na nocne spoje platili. A revizori v NS neexistovali. Tento stav trval a trval, az raz v roku 2004 sa namontovali elektronicke stikatka a nahle bola zistena disproporcia medzi okamzitou hmotnostou vozidla (vela cestujucich) a poctom stiknutych listkov (skoro nic). Bolo teda jasne, ze cestujuci neplatia za NS. Riesenia boli dve:
bud zrusit nocne spoje,
alebo - zaviest rovnake podmienky ako cez den, vratane revizorov.
Nastastie sa realizovala druha moznost. Zvlastne ceny za nocne spoje boli zrusene, takze teraz plati ta ista tarifa, ako cez den. Plus boli nasadeni revizori, v prvych mesiacoch dost casto. Sam som zazil revizorov na linke N3 asi o tretej v noci. A za trolejbusom pomaly islo auto s mestskymi policajtami, keby niekto utekal. Vysledok? Pomer hmotnosti a poctu stiknutych listkov sa dostal na taku istu hladinu, ako je cez den.
Preco ale vy musite vymyslat take somariny, akoze DOPLATOK K ELEKTRICENKE na nocny spoj (!!!!) a 40-korunove jednorazove cestovne? Zvlast, ked v BA su najlacnejsie taxiky v strednej Europe? Potrebujete, aby sa nocne spoje vyprazdnili a potom mohli byt s poukazom na nevyuzivanost zrusene? Lebo tak mi to pripada.
Mike
Ja žiadam, aby sa nedotovalo generálovi a ostatným riaditeľom a iným vedúcim funkcionárom DP, služobné auto, lebo ho cestujúci nevyužívajú.
Re #86234 Jakub1:
Namiesto 22 solarisov boli v momente ich zaradenia do premávky vyradené ik 280:
1914 - 1917, 1920 - 5
2936, 2937, 2939, 2941 - 2943, 2945 - 7
4952, 4953, 4955 - 4957, 4959 - 6
Niekedy v zime predtým 1923 - spolu 19.
+ ik 283 pošli vlani v lete: 1509, 1513, 2513 - teda vtedy presne 22 solarisov namiesto 22 kĺbov.
LENŽE! 9 solarisov išlo na linku č. 96 namiesto SÓLO vozov, iba 10 vozov na L88 a 2 na L87 - teda 12 solarisov išlo namiesto kĺbakov! Malo sa vyradiť iba 12 ik 28x a nie 22.
A NAVYŠE: odvtedy pošli 1515, 2515, 1514, 1510, 4940, 4944, 4950, 4954 a 4513. 9 ik 28x bez náhrady vyradené.