Keď niekde nesmieš meškať, dávaj si časovú rezervu v podobne dvojnásobku intervalu linky, ktorú využiješ. Vtedy je pravdepodobnosť oneskorenia veľmi malá. Alebo si na to auto našetri. Keď platíš také veľké dane, že ťa to tak strašne trápi, asi máš dobrý príjem a teda to auto nebude problém.
1. Nemusíš sa báť, 88 nebola jediná ktorá nebola vypravena ? ja som mal to šťastie keď som bol o 15tej pod Novym Mostom na tabuľy bežala infoška že spoje 37 a 88 o tej a tej hodine nebudu vypravené pre nedostatok vodičov, tak som stihol 91 a prestupoval.
2. Na prednášky budeš chodiť o pár spojov skôr. Ja si napríklad zisťujem už aj alternatívne prestupy ?
3. Ak nepríde spoj, volať dispečing, ozvať sa ako tu už viacery nabádali. Inač to nevidno ?
P.S. už mi je u zadku celá naša MHD, nech sem príde aj súkromný dopravca a zaplatím si za 30min cestu aj 14Sk, pokiaľ bude na úrovni a premávať podľa grafikonov bez horiacich autobusov a vulgárnych a sprostých šoférov!!! ?
Poradte mi čo mi ostáva, keď som odkázaný na MHD? To mám chodiť všade pešo? Akože nemôžem vôbec ísť na istotu, že stihnem vlak, alebo prednášky na STU alebo proste kamkoľvek dojsť na čas? Za čo potom do PYČY platím dane? a nielen ja... auto si nemôžem dovoliť tak čo mám robiť KUA !!! ?
28.9.2007 TOTÁLNE NA SHIT MDČKA !!! Najprv som ako idiot čakal v čase toho naj dažďa na L95 a 8minút nešlo nič zo Šafka okrem L50! Takže kto chce zo Šafka do Petržky mal smolu. Ďalej 22:30 som došiel na Záporožskú a 22:36 mala ísť L88 na smer Nám.hraničiarov, kde som mal prestúpiť na L95 na Hrobákovu, keď už ani o 22:45 nedošla L88 tak som nasadol do L80 a prestúpil na L99 pri ŽST Petržalka. Domov som namiesto 15minút bol za 30, čo je o veľkom H.... !!! Čiže spojenie oblasti Kremnická a Záporožská bolo v tom čase vďaka nevypravenej L88 nemožné - Ďakujem, DPB, že vypravuje spoje a že zvýšili platy šoférom a navýšili ich počet ? Už len čakám kedy kvôli ich neschopnosti nebudem stíhať ranné prednášky a cvičenia na STU ?
Dúfam, že to tu nečítajú dôchodcovia z Nového Mesta využívajúci 51-ku do Polusu... ?
A kde v tom blogu píšem, že na tú zastávku je "nával" cestujúcich?
Citát: "Na konečnú zastávku "SOŠ" premávajú spoje na linke č. 23 väčšinou prázdne alebo len s veľmi malým počtom cestujúcich (až na mnou predpokladané výnimky v určitých časoch), a teda jej prevádzka na tomto úseku je nepochybne stratová. Presunutím zastávky "Pri štadióne" by boli autobusy o čosi viac využité aspoň po ňu (a samozrejme aj z nej), keďže pravdepodobne by ju začalo využívať viac ľudí."
Viem, že bratislavská MHD má veľa omnho väčších problémov než nejakú zabudnutú málo využívanú zastávku "Pri štadióne". Preto som na ňu radšej nemal poukázať
Koľko vozidiel a vodičov by si zmena jej polohy vyžiadala? ? A koľko peňazí by to stálo? Státisíce? Pre ľudí, ktorých sa to týka, by to bola pozitívna zmena. Môžem prezradiť, že žiadne podobné články do toho blogu (zatiaľ?) nechystám...
Ten článok by nevznikol, keby som sa na to dočkal (aspoň nejakej) odpovede od magistrátu. Pre porovnanie, do DPB som v minulosti e-mail písal 3-krát (vždy na iné oddelenie) a odpovede som sa (dokonca rýchlo) vždy dočkal...
by som bol len za. hlavne v zime - to si radsej vzdy sadam dopredu, lebo tam dakedy vodici neotvaraju, ked nikto nena/vy/stupuje ?
Re #86160 toms: budes musiet asi chodit este o jeden skor...
Re #86150 patrik: nahodou, povazujem to za dobry napad... Vsetky Solace by mali tak vyuzivat. Dnes vecer napr. jeden na 88cke zase pre zmenu otvaral vsetky dvere...
Re #86139 pazrocha: skoda, ze sa nevozis v MHD, potom by si vedel, ze sa dopyt uz aj v BA pouziva aj v busoch...
Keď DPB nevypravuje spoje pre nedostatok vodičov, nebolo by korektné, keby zmenili aj grafikon? Aby človek aspoň vedel, že kedy nemusí na zastávke čakať na bus...
Ešte doplnok - ty živý momot, čo to tliachaš za bludy? Však v bratislavských električkách sa dopytové otváranie dverí POUŽÍVA. Cestoval si vôbec niekedy v Bratislave električkou?
Nemiešaj sa do hovorov príčetných ľudí. Na najbližšom Tramwaytagu sa posaď na sedadlo vodiča, naber si do tramvaje zopár ľudí a potom cez vnútorné zrkadlo skúmaj, ktoré dvere cestujúci používajú.
Počúvaj, Pitcho, nemeĺ momotiny. To písmenko I znamená integrovaná, takže o akých medzinárodných lístkoch melieš? Okrem toho dnes stojí medzinárodný lístok Kúty Gr. - Bratislava menej, než vnútroštátny s príplatkom Kúty - Bratislava.
Ja si myslím, že často ani nie sú na vine vodiči tých autobusov, ale množstvo semafórov v meste, keď pri autobusoch (pokiaľ viem) nikde v BA nefunguje preferencia (a spraviť by ju bolo určite zložitejšie a drahšie než pri električkách).
Keď má vodič šťastie na "zelenú vlnu", tak príde skôr a nezostane kvôli tomu trčať 2 minúty na zastávke... To by sa zas nepáčilo cestujúcim už cestujúcim v tom autobuse. Na ďalších semafóroch by sa mu to mohlo "vypomstiť", že by nabral meškanie a o toľko kratšiu prestávku na konečnej by mal (to je môj odhad).
Ja sa napr. hnevám, že okolo obeda cez pracovné dni prichádza 83-ka z Petržalky na zastávku "Alexyho" často o 2 minúty skôr...
Re #86129 ba1031: Len aby namiesto Krčov tak na konečnú nezačali chodiť zo zastávky "Tv Markíza" alebo "MiÚ Záhorská Bystrica" alebo rovno pešo, ak sa im náhodou bude chcieť...
A pomenovanie "harant" som ešte nepočul. ? To je niečo hanlivé alebo skôr žartovné?
"Ale v BA sa bezne stoji na schodoch a dvere by si proste nezavrel. "
Pri najlepšej vôli a snahe si nemôžem spomenúť, že by som niekedy čo i len v kútiku duše pomýšľal nad zavedením fotobuniek do vozidiel bratislavskej verejnej dopravy. Hovorím stále len o tom, že nie je žiadny problém čiastočne scivilizovať túto dopravu zavedením otvárania dverí na základe dopytu so súčasným zrušením potom už zbytočného delenia zastávok "na znamenie" a "nie na znamenie".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023