Tak ja neviem, alebo aspoň pripevniť jedno niekde o kabínu šoféra tak aby ho mal na očiach a hneď zvozil toho kto by si ho chcel privlastniť. Už som v koncoch.
efekt rovnaky ako keby tam neboli ziadne. vodic je uzavrety v kabine. ak sa mu nieco stane, cestujuci sa nemusia dostat do kabiny vodica. v pripade klboveho autobusu moze nastat pripad, ze ludia zo zadnej casti by sa tazko predierali do prednej casti vozidla aby sa dostali ku kladivu, a pod.
veď to je práve otázka. Lenže čo s tým má taký výrobca urobiť, keď pri nových aj generálkových tendroch je také obvyklé slovenské no. 1 kritérium - cena ? Z ktorého sa mi sommeliersky nožík otvára vo vačku ? Ktorý výrobca v tomto prípade navrhne do tendra (nielen) kladivá 3 krát drahšie ?
A na druhú stranu - vzhľadom na mediálnu a spoločenskú situáciu - v mnohých prípadoch sa o tom začína hovoriť až neskoro. Verím tomu, že keby niekde uhorela polovica autobusu tak by do dvoch týždňov boli kladivá snáď pod každým sedadlom a vláda by na mimoriadnom zasadnutí našla 2 miliardy na nové vozy.
Je to čierny humor, ale väčšinou sa hasí, keď už horí a prevencia u nás nie je základ. Že sa šlape vo viacerých ohľadoch na riziko ? Môžme si za to sami.
Je to síce kravina lebo napríklad ak ich budú potrebovať ľudia úplne vzadu, tak to bude trvať kým sa tam dostanú ale vždy lepšie aspoň 2 kladivká u šoféra v buse ako žiadne ? aspoň kým kleptománia neprejde, tak je toto asi jediné schopnré riešenie
kladiva, ktore sa daju lahko uchmatnut su uz davno prekonane. zakaznik ma moznost objednat si take, ktore sa kradnu tazsie. sice zaplati vyssie naklady pri obstarani vozidla, ale nebude musiet kazdy mesiac-dva doplnat do kazdeho vozidla celu sadu novych kladiv, cize vyssie naklady sa mu vratia.
a preco sa o tom zacalo hovorit vcera? ved ta situacia nenastala vcera? uz to trva desatrocia a desatrocia sa s tym nic nerobi...
Nechcem tu vyzerať (o5) ako mulo, ktorý sa ho zastáva... Lenže ako najvyšší predstaviteľ DPB si skrátka n e m ô ž e dovoliť prehlásiť, že vozidlá nespĺňajú bezpečnostné požiadavky napriek tomu, že to tak je (nazvime to verejným tajomstvom).
Ak berieš jeho slová výlučne ako klamstvo, v tom prípade by som rád počul tvoje vyjadrenie, ktoré by si k tomu uviedol.
Respektíve ma zaujíma, či by si z chabého rozpočtu DPB investoval takých 200, 300 tisíc do nových kladív, z ktorých by ti zostalo možno 30 kusov po pol roku ?
Sám veľmi dobre vieš, aká je situácia. Začalo sa o tom hovoriť včera, počkajme mesiac dva, či dôjde k nejakému schopnému riešeniu.
Bolo by zaujimave vediet, ci boal zalozena Evidencna karta vozidla, a co do nej napisali. Narazam na uctovnicky problem, a ako taky, suvisi s peniazmi. S peniami DPB. ?
Vsak to som naznacil aj vcera, kedze som to uz pocul... Preto sa pytam, ci su kladivka vo zvlastnej evidencii, alebo to niekto vyhodil na prikaz niekoho.
Teraz si nie som istý či ten bus nebol na nejakej linke už 19. septebra. Viem že jazdil bez ľudí. Vie niekto či naozaj pred 21.9. nepremával v BA s cestujúcimi?
Vieš, problém je v tom, že stačí keď Záhradník niečo pre noviny povie a nikto nepreveruje či to naozaj tak bolo... Pričom mám jasný dôkaz, že tam tie kladivká chýbali už keď autobus prišiel, resp. predtým než išiel do premávky v Bratislave. A viem aj pravdu o kladivkách, iste aj ty. Dielenský ich rušili a vyhadzovali. Len k tomu už nemám dôkazy.
v celej vlecke neboli podla tvojich fotiek kladivka.
verejne vyzyvam pana Zahradnika aby prestal klamat cestujucich a venoval sa radsej rieseniu problemov
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kiko