Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Chcel by som sa opýtať či niekto nevie na akej linke dnes jazdí kĺbová SORka a aké má odchody z konečnej? Ďakujem! ?
Reakcia na: intony #86031:
Však ja som ani nemal na mysli Teba, Ty to máš v hlave v poriadku ? .
Reakcia na: S499.1023 #86011:
K SORom: Nakoľko tam má podieľ J´n´T tak nepochybujem, že sa kúpia, už nerátam s tým, žeby mesto nedohodio kámošom kšeft. Hajzli to boli celý ten čas čo tu sú, a furt sú a aj budú.
Reakcia na: S499.1023 #86011:
To je uvádzané v kapacite na ich internetovej stránke. U nás je to vyššia kapacita uvádzaná tým,že sa počíta s väčšou obsaditeľnosťou vozidla než v Brne kde sa snažia nastavovať kapacity tak aby bol určitý štandard. Priestorovo máme rovnaké T3, len u nich rátajú s inou obsaditeľnosťou. Ale však kľud ? napísal som to a nikto mi tu nenadával, vysvetlili mi to v pohode tak relax ?
Ten parizsky nater je fakt pekny... mohli by sme to od nich odkukat v cervenom prevedeni....

Re #86033 cestujuci: fuha, tak to by na tabulky ECV potrebovali policajti privesny vozik... podla mna dobra 50% by nepresla
Spievajuci vodic z L201 by mohol spievat aj cestujucim, nielen posluchacom radia Expres ?
Reakcia na: S499.1023 #86028:
Zastávka Pionierska je zatočená doprava, nie? Ja viem prečo nemôže byť v ľavotočivom oblúku.
Mozno prave kvoli BID.
Reakcia na: intony #85948:
Ako tu môžu chcieť radoby kvalifikovane diskutovať o doprave ľudia, ktorým treba vysvetľovať, prečo nie je vhodné situovať zastávku do ľavého oblúka ? ?
Reakcia na: Solider #86007:
Tak určite ŽST Rusovce vrámci novej BID nebude patriť k najvyťaženejším staniciam, ale zopár cestujúcich si ju určite nájde. ?

O tom, že sú zverejnené tie plánované CP nového GVD som nevedel. Len sa mi akosi zdá, že BID tam zatiaľ NIE JE ZOHĽADNENÁ (pravidelné intervaly vlakov, napr. podľa vzoru Brna http://www.jrbrno.cz/?id=14109307274 )...

V tom mojom príspevku #86004 som sa však v prvom rade zameral na SAD Dunajská Streda. Som teda zvedavý, či Rusovce budú do BID v 1. etape zaintegrované (čo sa prímestskej autobusovej dopravy týka). A ak nebudú, či sa zaintegrujú v 2. alebo 3. etape alebo nikdy...
Reakcia na: Själavrak #85880:
Prestup autobus + električka na Šafku určite nemá 90 metrov. Aj keď si to meral cez Google, toľko to jednoducho nemôže byť.
Reakcia na: kecho #85913:
Tak si tým buď istý. Choď sa pozrieť, kde je koniec dupláku, stojaceho vzorne stĺpikom prvých dverí pri označníku.
Reakcia na: Sommelier #85965:
Aké komplikácie konkrétne máš na mysli?
Reakcia na: S499.1023 #86015:

Síce vlakom nejazdím pravidelne ani často, ale pri autobusoch DPB sú obrovské rozdiely. Vrakosy 30xx, CNG šerble B741 alebo Solarisy. Celá škála od total vrak po nové a relatívne čisté vozidlo. Pri ZSSK BHčkach a Béčkach som mal vždy pocit že je to všetko na cca. rovnakej a dosť zlej úrovni. Iba raz v živote som cestoval do Kremnice čistým Béčkom, nehádzalo, kúrilo, nebol tam typický smrad, zjavne ten voz prešiel dôkladným vyumývaním. Samozrejme že som musel prestúpiť na motoráčik, priamy voz to nebol. ? Stále sa však radšej odveziem v Bhčku ako v Bymeečku, kde nemám pristor na nohy. Ak mám ísť súpravou radonou vozmi Bymee, tak sa vždy snažím dostať do služobáku. ?
Reakcia na: 810zssk #85903:
Ku zhoršeniu intervalu dôjde tak či tak, takže neviem, čo riešiš?
Reakcia na: kecho #85886:
Na Šafku sa nezmestí do zastávky ani 2*T3, takže tých metrov by muselo byť tak 20, čo by glupemu psiąkowi predĺžilo ešte viac príšernú prestupnú vzdialenosť ? .
Reakcia na: bwd #86006:
Vetami, že "Dokonca aj na konečnej "dáva cestujúci znamenie" presnejšie, otvára si dvere sám. Teda nie naopak, ako v Bratislave, že zastávka je na znamenie a cestujúci dáva vodičovi znamenie, že chce vystúpiť. Tento spôsob nemálo šetrí aj mechanizmus dverí a v zime aj teplo vo vozidle." dokazuješ, že si mýliš pojem dopyt a zastávka na znamenie, respektíve v tom nemáš jasno.
Totiž mechanizmus dverí šetrí hlavne dopyt, nie ani tak samotná zastávka na znamenie.
Napíš mi sem jeden rozumný argument, prečo je dobré mať aj v A-čkovom grafikóne všetky zastávky na znamenie za súčasného stavu, v ktorom väčšina vozov nemá funkčný dopyt. Za stavu, keď na mnohých linkách ľudia stoja, resp. vystupujú na každej jednej zastávke linky.
Reakcia na: Själavrak #86000:
S tou Topoľčianskou súhlasím, o tých ostatných by sa dalo diskutovať. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.