Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peto02 #85979:
"V Manchesteri su vsetky autobusove zastavky na znamenie"

Nemusíme ísť tak ďaleko, je to aj vo Viedni. Je to normálne a naozaj nechápem, kto s tým môže mať nejaký problém.
V Manchesteri su vsetky autobusove zastavky na znamenie a je to v pohode ? Uvital by som keby sa to aj u ans viac rozsirilo. Napr. celkovo aj Chatam Sofer by tiez mohlo byt.
Reakcia na: AAA #85977:
koľko trolejbusových zastávok na znamenie máme ? 10 ? 15 ?
Myslím, že vieš čo tým chcem povedať... ? Aplikovať toto na viac ako 5, 10 % električkových zastávok je nemzysel.
Reakcia na: Sommelier #85973:
V t-busoch s dopytom to tak funguje. Najprv dávaš znamenie a potom stlačíš dopyt, tak prečo by to tak nemohlo byť aj v električkách?
Reakcia na: slavius #85975:
v poho ? Ihneď ako sa rozvýrila diskašn na tému zastávkové znamenia, tak prvé čo ma napadlo boli jedny druhé Krčace. Ono, vyskúšať si tieto 2 zastávky, hoc aj celodenne - k tomu by som sa priklonil, ale cililingať celoplošne - to je zatiaľ našťastie niekde medzi nemožným a neskutočným ?
Reakcia na: Sommelier #85973:

Porovnával som, lebo bola reč hlavne o zastávkach Horné/Dolné Krčace a o alternatíve zastávok na znamenie po 20:00 - ospravedlňujem sa, nespomenul som všetky súvislosti. Na tých zastávkach dôchodci málokedy v tom čase vystupujú a keď by aj náhodou, tak vždy je možnosť niekoho poprosiť o pomoc. Inak máš pravdu, technicky by to bolo najlepšie spojiť s dopytom - dosť škoda, že sa o tom neuvažovalo už pri projektoch zavedenia dopytového otvárania dverí do električiek. Či by sa to využilo? Cez spomínané Krčace cestujem často hlavne vo večerných/nočných hodinách a určite by sa to využilo.
Reakcia na: risko1 #85960:
V elektricke sa nebojim, ta vzdy vyhrava pri nehodach, jedine pri zrazke s kamionom ma problem. Viem aj o nudzovom otvarani dveri, ale ak napr bus lezi v priekope s pravou stranou na zemi, tak mi ten gombik je nanic, jedine zeby som sa prekopal spod bus. A preto su kladivka, ze ked cez dvere sa neda, tak aspon cez okno na druhej strane.
Reakcia na: slavius #85971:

Načo porovnávaš Karosy s električkami ? Myslíš, že neviem, kde majú tlačítka ?
A v nočákoch sa obyčajne vyskytuje 155 cm geriatrický substrát tak ako na električkových radiálach ?

Keď si pozornejšie prečítaš môj príspevok - myslené: predísť tomu, aby vodičovi pred každou zastávkou (na znamenie) 6 krát nepískalo v kabíne - t.j. svetelné tlačice + nový oznamovací systém v kabíne.
Systém by sa dal skombinovať s dopytovým otváraním. A dostávame sa ku géniu loci v električke - zazvoniť + dopyt ? Alebo len dopyt ? A toto chceš vysvetliť cestujúcej verejnosti a naučiť ju to používať ?

A otázka - a myslím, že vodiči električiek by mohli povedať, v koľkých prípadoch by sa to využilo. Mojim odhadom by počas kola prešli bez zastavenia 3 zastávky.
Mne to nepríde ani ako zlý nápad, len s jeho realizáciou to nevidím reálne.
Reakcia na: intony #85968:
A čo tak zaoblenie T3 pri posledných dverách ? už pri druhom vozni to je na pováženie. Porovnávať vozy či súpravy výlučne ich dĺžkou nepadá v tomto prípade na úrodnú pôdu.
Ele - ja nebojujem proti tomu nápadu ako takému - len si myslím, že to nie je to pravé orieškové, čím by sme sa mali zaoberať. Napísal som si k tomu svoje a netvrdím, že nemáte pravdu. Len uznať, že situácia 3T3 je natoľko zložitá, nie je pozitívne naklonená, ani sa s ňou do budúcna nepočíta.
Takže prebudovávať zastávky na "štandard", ktorý tu možno bude šaňtiť na dvoch linkách po dobu troch rokov - také myšlienky a diskusie mi pripadajú značne zhýralé.
Reakcia na: Sommelier #85965:

Nevhodne umiestnené tlačítka? Ani nie, určite sú umiestnené lepšie ako na strope v Karosách, ktoré bežne premávajú na nočákoch, kde sú všetky zastávky na znamenie.
Reakcia na: Själavrak #85953:
Je to zložitejšie.
Reakcia na: Själavrak #85954:
To je pravda, je množstvo takých miest, dokonca bez zarátania výhybiek, ale vrav to niekomu... ?
Reakcia na: Sommelier #85958:
Tých niekoľko zastávok nie je neriešiteľný problém. Na Trnavskom mýte v smere do mesta sa nezmestia ani dve dvojvozňové súpravy, ostatné zastávky majú miesto na predĺženie a zdôrazňujem, že nie na každej linke boli trojičky, takže reč o dvoch zgrupených trojiciach nemá význam.
Btw.: aj vodiči v Budapešti asi nie sú nadšení, keď musia dovidieť na koniec 50-metrového vlaku, všakže?
Reakcia na: El Sergio #85966:
Ťažké metro ? ?
Reakcia na: Själavrak #85880:
V Brne sú vybudované veľké prestupné terminály, niekedy ani tie nie, a prestupy na hrane nie sú vobec. A dosť často tá vzdialenosť v termináloch je značná, občas aj hore a dole schodmi, cez cestu a podobne. Vzdialenosť na Šafku by som preto vnímal ako veľmi blízku a prijateľnú. A čo sa týka centra, do toho sa dostaneš iba električkou, nanajvýš trolejbusom, čiže prestupné miesta ako asi ty myslíš tam ani nie sú. ?
Systém v Bratislave nie je až taký hrozný, ale stále tomu čosi chýba. ?
Reakcia na: 810zssk #85963:

nevhodne umiestnené tlačítka
- vyžadovalo by kompletnú inštaláciu nového zvukového aj svetelného systému vo všetkých vozoch. Doláre ❓
- z prevádzkového hľadiska by sa systém dal využívať napr. po 20tej hodine (podobne ako v Brne), cez deň by spôsoboval skôr komplikácie, tak cestujúcim ako vodičom.
Reakcia na: Mikimaus #85961:
By si inštaloval x kamier a obrazoviek za tisíce peňazí do T3 ? Nemblózni. ?
Reakcia na: slavius #85957:
Nie je.
Reakcia na: kiko #85959:
Pisal som o to aj ja. Inak suhlas ?
Reakcia na: Sommelier #85958:
Pri 3xT3/6 by dokazala eliminovat problem s nastupom/vystupom v tretom vozni vhodne umiestnena kamera, zarovane by tak eliminovala aj vandalstvo. Ved vidime co sa deje v druhom vozni...co by sa bez nej dialo v tom tretom ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.