Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #85929:
Interval by mohol zostať a na niektorých linkách by jazdili trojice, na niektorých dvojice.
Inak, súčasne by sa mohol redukovať aj počet liniek - potom by mohol interval 12 min. zostať (napr. Dúbravka teraz 3 linky 2xT* každých 12 minút, potom 2 linky 3xT3 každých 12 minút). Ale to je už len teória nepodložená podrobnejšími výpočtami.
Reakcia na: drink #85935:
Aj to by slo 🙂
Reakcia na: intony #85930:
"To je pravda, ale trať je medzi križovatkou na Kamennom a križovatkou Jesenského-Štúrova v oblúku" - A nedal by sa ten oblúk narovnať? ?
Reakcia na: 810zssk #85928:
Aha, tak to nám SNP som chápal inak - 3 zastávky pred Manderlom v každom výstupnom smere.
Reakcia na: Martin Fundárek #85932:
Vsak som napisal ze pochybujem o realnosti takejto veci.
Reakcia na: 810zssk #85929:
Samozrejme ideálne by to bolo pri prehodnotení celého systému linkovania so zredukovaním liniek, kedy by prakticky všetky linky pri rovnakom inervale mohli jazdiť trojvozňové, dvojvozňové, jednovozňové a kachny.
Reakcia na: 810zssk #85903:
Na to nie je dosť vozidiel.
Reakcia na: Själavrak #85885:
Na niektoré zastávky sa druhý vlak nezmestí (Mariánska). Na niektoré sa zmestí a aj otvorí (Račianske mýto). A na niektoré sa zmestí, ale neotvorí (Kamenné nám.). Myslím, že je stanovené (v pasporte tratí? v nejakom dodatku k predpisom?), na ktorej zastávke môžu stáť dve súpravy za sebou. Kedysi sa takéto zastávky označovali štítkom "ZZ". (Ak sa vojde, mohol by otvoriť aj tretí vlak - napr. tri sólo ZV za sebou ?, ale mal by znovu zastaviť pri označníku. V Čechách na to mali riekanku "U třetího řidičova povinost je stavět znova".)
Reakcia na: drink #85926:
To je pravda, ale trať je medzi križovatkou na Kamennom a križovatkou Jesenského-Štúrova v oblúku.
Reakcia na: intony #85927:
Ak by to nebolo pod 15 minut, tak OK. Ale prave to ze len niektore linky - rozbitie celeho systemu jednotneho intervalu.
Pre pripad ze niekto nepochopil ako som ten moj navrh myslel, tak pridam mapku:
http://img230.imageshack.us/img230/7690/cmoyv3.jpg

Vsetky zastavky (okrem Safarikovho namestia) su obojsmerne, nevyznacene zastavky su zrusene.

(pozn.: s grafikou nemam absolutne nic, je to robene v painte, zdroj map: betamapy.atlas.sk)
Reakcia na: 810zssk #85917:
Zhoršenie intervalu by nebolo príliš badateľné. Okrem iného by sa sčasti odstránilo zgrupovanie a mohla by fungovať preferencia. Na všetkých linkách by však určite nemohli byť troljice = nedostatok vozov.
Reakcia na: intony #85915:
Pozrel som si ten blog, sú tam dobré nápady, ale to Kamenné námestie a Jesenského by bolo asi lepšie podľa 810zssk (ak som to správne pochopil). Ak niketo bude chcieť ísť z Kamenného námestia do Petržalky, na ktorú zastávku sa postaví? Radšej by som mal jednu zastávku pre každý smer.
Reakcia na: kecho #85922:
Obávam sa, že aj tak by to bolo nie práve ideálne.
Re #85921 kecho: Neviem, že neplatí. Ono, fakt to nie je také jednoduché, ako by sa zdalo, ale v budúcnosti.
Do tej mapky som zaznačil iba existujúce + petržalskú trať.
Reakcia na: kecho #85921:
Miesto tam je, poznám to tam moc dobre, (4roky som tam chodil do školy - SGeŠ) ? teraz budem 5 rokov na STU cestovať MHD ?
Reakcia na: Själavrak #85918:
Nie tretiu, ale prvú a druhú s existujúcim ostrovčekom o zhruba 2 metre k Tescu.
Reakcia na: intony #85920:
lenže dvojvozňová tuším nestojí až pri semafóre, ale pri označníku...
Reakcia na: Själavrak #85906:
je taký veľký problém presunúť Vazovku o 20 metrov nižšie? veď pred odbočkou na tuším Blumentálsku je dosť miesta...

Re #85909 intony: ktorá? bolo tu prezentované, že 40 m sa týka iba busov a na eliny už od nejakého dátumu neplatí...

Re #85910 intony: by som do tej mapky navrhol návrat elín zo stanice na Štefánikovu (a pripájanie sa k súčasnej trati na nám SNP) + prípadné zrušenie trate na Štefanovičovej - na Štefánke by stačilo ubrať IGK z každej strany jeden pruh ? a je to... veď jeden je aj tak vždy zablokovaný autami, ktoré stoja pri chodníku a stále niečo vykladajú (teda aspoň sa tak tvária)...
Reakcia na: kecho #85913:
Je to viditeľné voľným okom, keď sa ti pristaví na Nám. Ľ. Štúra dvojvozňová súprava, že ďalšia by už vytŕčala.
Na Kamennom námestí je priestor na mierne posunutie trate pre potrebu druhého ostrovčeka.
Reakcia na: intony #85915:
Vsak hej 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.