Ja ten voz beriem ako prototyp, ktorý má potenciál. Je tam zopár vecí na vylepšenie. Napr. točňa v tom Van Hoole je veľmi elegantne vyriešená. Tá tyč pri zemi je funkčná a plne postačuje. Viem si to predstaviť aj v SORe. Detto tie presklené časti pri dverách. Netreba nič vymýšlať, stačí sa obhliadnúť ako to riešia iní a napodobniť. ?
co ukazujes su schopne vylepsovaky, takze dufam ze toto forum cita nejaky SORak a do seriovej vyroby daju ten interier trochu lepsi... inak by som tie klbaky bral v pohode
Ešte som si spomenul k tomu SORu NB18:
Požadoval by som nainštalovanie skla vedľa dverí v interiéri. Dvere sa otvárajú smerom do vozidla a nie je tam žiadna zábrana. Vlky sa môžu veľmi ľahko paprčami dostať do dráhy jednotlivých krídel dverí. nemuselo by to byť také široké ako spodná časť, stačí aj 1/3 alebo 2/3 z nej. Ešteže som si spomenul. ?
6265 nemá ani len držiaky na kladivká... šetrí sa na životoch ľudí... už vidím tu titulku v Novom Čase, alebo nadpis stránky: "Vraždiaci autobus", "Nebezpečné Ikarusy" a tak podobne
6226 drziaky ma, ale boli uz prazdne tesne po zaciatku prevadzky (vid foto), cize zmizli niekde na trase SAD BB - Hrobustovo. tak rychlo by si ich vsetky cestujuci nerozobrali.
To je síce pravda, ale pri dnešnej pofidérnej kontrole kladiviek som v ani jednom autobuse, v ktorom som cestoval, okrem Solarisu, kladivká nevidel... dôležitejšie sú reklamné panely (kladivká neboli, ale ani držiaky v modernizovaných 14Tr).
V niektorých 435-kách chýbajú aj tie štyri červené páčky, o ktorých sa tak básni.
Podla Zahradnika, kladivka, daju rano a na obed uz tam niesu.Podla predpisov musia byt kladivka a ak niesumoze jazdit voz len mesiac. Dodatok bol, od cloveka,ze sa to tisko prehliada
1) Re #85785 Kubko: Prepac, ale ked raz niekto v tom autobuse odpadne tak mu bude trt platne ze je teplo len dva-tri tyzdne do roka. Co mimochodom nie je pravda. Vo vozoch sa clovek poti jak hovado omnoho dlhsie.
2) Re #85792 Ike: Pretoze jedneho dna mozno bude dostatok vodicov a budu jazdit sola v polovicnych intervaloch
3) Re #85815 Själavrak: Omg, cakas ze vyrobia prvy bus a bude na 100%? Milujem ludi co hodnotia nieco pred tym ako to vyrobia ? ? ?
4) Re #85829 Papyr: Podotykam ze sme na uzemi Slovenskej Republiky, cize by som si nebol celkom isty ci to naozaj dovod ma..
5) Re #85851 intony: Ja by som potencialny problem videl v kapacite obratisk. Napriklad keby to nasadili na L5 tak neviem ako by sa tocilo Pri Krizi. Ale faktom je ze sa to proste MUSI riesit. Ked sa jedneho dna zacne obnova vozoveho parku tak to bude musiet byt vyriesene, kedze trendom su dlhe vozidla.
hasiaci system funguje tak, ze v motorovej casti je umiestneny hasiaci pristroj a po motorovej casti su natahane trubicky pripojene na hasiaci pristroj....v pripade poziaru tato hadicka praskne a vytvori trysku a poziar rychlo uhasi, pripadne keby sa zacal viac sirit, tak sa ich urobi viac (trysiek) a urcite to uhasi ?
omyl...aj ked je to zanedbatelny pocet autobusov, tak niektore solarisy a myslim aj mercedesy maju kladivka...teda v solarisoch uz zacali miznut v prvy tyzden premavky...je ale mozne, ze na ik435 boli uz pred vyjazdom dane dole....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ja ten voz beriem ako prototyp, ktorý má potenciál. Je tam zopár vecí na vylepšenie. Napr. točňa v tom Van Hoole je veľmi elegantne vyriešená. Tá tyč pri zemi je funkčná a plne postačuje. Viem si to predstaviť aj v SORe. Detto tie presklené časti pri dverách. Netreba nič vymýšlať, stačí sa obhliadnúť ako to riešia iní a napodobniť. ?