Ak je to tak, ako sa domnievam, t.j. ak nie je nejaký iný legislatívny problém, potom 3xT3 áno. Neviem, či aj T6 môžu technicky jazdiť spriahnuté do trojíc.
Takže čo vlastne kľudne by mohli začať premváť 3xT3 alebo 3xT6A5,keď to platí čo hovoríš? Tým pádom by sa dalo ušetriť na počtoch šoférov a dali by sa presunúť na potrebnú trolejbusové linky ktoré oslabili a autobusy v prípade potreby ?
Asi by bolo vhodné ten zákon najprv preštudovať, lebo tá dĺžka je 40 m (3*T3 sa do toho aj tak nezmestí, vo svete jazdia po meste aj 60 m súpravy, len to by SK policajti asi neprehryzli ? ).
To som bol tusim ja ako prvy ? Bubu11 vo vedlajsom fore spomina palubak...ale pokial viem ,tak ked nastupi revizor, tak sa oznacovace zablokuju a palubak funguje nie? ? Stacilo by aby rano niekto nabehol s dalas klucom a zablokoval ich ? Vlastne nikdysatotaknerobilo, cestujucibytonepochopili... ? Vodicibyneodpovedali ? ?
Chválim vodičov tých vozov na 83-ke, ktorí v smere na Štepnú dávajú na palubáku "odklon" až po príjazde na zastávku "Drobného". Nie jak expert(i) idúci tak celú trasu (teda bez ukazovania pásma a zastávok na vnútornom transparente aj na nevýlukovej časti trasy)...
A niektorí ľudia sú fakt nepozorní - nechápem ako mohla jedna dôchodkyňa včera nastúpiť do 83-ky (s Buse) v domienke, že je to 23-ka (v smere do DNV)...
Re #85720 Jakub1: Prečo na 20-nu neradi vypravujú klbáky? Bežne musia aj tak iba víkend pred Vianocami (samozrejme s výnimkou každodenného vozu "štvorlinky" 20/23/24/26).
Re #85716 Valec: To znie logicky, ale často chodia ľudia na zastávku o 5 (a viac) minút skôr pred plánovaným odchodom autobusu? V nočnej a prímestskej zastávke chodia...
Ja si myslím, že z hodov idú na zastávku skôr náhodne, a tak keď im pred nosom zdrhne 20-na, na X22-ku musia čakať cca 15 minút. Keby boli "preložené", čakali by len 10 minút...
Ak je ten nápad (posilák 5 minút pred riadnym odchodom) taký vynikajúci, prečo sa doteraz, ak si dobre pamätám, uplatňoval len na víkendovej 191-ke do Rusoviec pre kúpaniachtivých? Posilové spoje na linkách 29 a 43 sú pekne preložené.
Niekto tu spomínal, že je zvedavý, či 22.9.2007 v rámci "Dňa bez áut" budú fungovať označovače CL. Fungovali bezchybne... http://www.bwd.sk/pub/den_bez_aut.jpg
Citelis nie je vhodný pre Bratislava v žiadnom prípade. Kapacita Citelisu/Citybusu je taká ako Solaris 15. Citybus by Blave vooobec nepomohol. Sor má jednu veľkú výhodu, a tou je jeho kapacita a keď sa začnú sériovo vyrábať, tak si myslím, že všetky tie mínusy odstránia. Len by som chcel vedieť, že či budú mať aj dynamický obeh vzduchu. V lete by to dosť spríjemnilo cestovanie, tá strecha vyzerá, že je rada, že je.
Čiste podľa mňa nešlo o náhradu kĺbových autobusov, šlo len o to aby potešil oko laika pohľad na nový nízkopodlažný vehikl. 12metrový by bil do oka každému,že je to podfuk, tak sa kúpil 15metrový ktorý na oko a ešte podporený vyhláseniami o náhrade za kĺbové vozidlá a samotným vyradením Ikarusov 280 sa tým "naozaj" stal (100x opakovaná lož sa stáva pravdou). Vtedy najvýraznejší argument prečo sa nekúpil 18metrový bol,že je na plynový pohon a zrazu nevadí,že SOR neni vôbec na plynový pohon? Potom vec č.2. bola,že svojho času pred 9/2005 boli najčastejšie ohlasy na premávku sólo busov na L50, čo sa malo riešiť nakúpením nových kĺbových vozidiel, ktoré by v tom prípade šli v prvom rade na L50. Teoreticky keby sa zmeny podľ auditu nevykonali na L50 by premávali stále krátke vozidlá. Teraz by sa malo tlačiť na DPB nech kúpi 18M CNG Agoru,keď tak principiálne trvali na tom,že autobus musí byť na CNG pohon.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek