Podla mna by sa (husenicova)sorka hodila na 63 (chodim s nou do skoly a stale je preplnena) a 21 ta byva preplnena vzdy rano a vzdy vecer ? alebo na 93 ?
Mozes mi pls napisat, podla akeho kluca si pridelil ten bus zrovna na 63 alebo 95??? To su nejake zvlastne-podradne linky, ked pises, ze maximalne na nejakú 63-ku, alebo 95ku ?
Obmedzovac ma, spina pri 80 km/h. Rychlosti si radis ty podla polohovania plynoveho pedalu, tak preto sa ti zda, ze trojka dobre taha, na 6tke to taha ako gula
+ dĺžka
+ rýchlosť. Keďže prototyp asi nemá obmedzovač, troječka ťahá výborne do vysokých otáčok, ale bojím sa, že keď do toho nacpú obmedzovač, tak to bude nudné
+ priestor. Veľa ľudí bolo očarených, vrátane mňa
- kabína. Malá ako trenažér
- klimatizácia. Som zvedavý, ako budú vedené fúkare na hlavu, keďže priestor medzi hlavou a strechou je dosť veľký
- okno. Ak si vodič otvorí okno, tak na cestujúceho pri dverách ťahá a aj na toho za kabínou
- dvere. Predné dvere sú veľké, nemotorné a navyše by sa mi zdalo lepšie, keby boli len pre vodiča... alebo potom zrušiť tie druhé dvere
- vyhrievanie. Predné sedadlá asi nebudú vyhrievané, ale možno tam bude unikať teplo z vodičovej kabíny. Čiže vodič bude vytápať aj cestujúcim
- predné sedadlo. Široké a také nepraktické. Skôr by som tam dal len jedno sedadlo, alebo dvojsedadlo
Autobus vhodný maximálne tak na nejakú 63-ku, alebo 95ku
40 metrov je vo vyhláške 116/1997 o podmienkach premávky vozidiel na pozemných komunikáciách Vyhlášku vydalo MDPT.
Táto vyhláška to upravuje na základe zmocňovacieho ustanovenia zákona 315/1996 o premávke na pozemných komunikáciách, ktorý dáva ministerstvu zmocnenie bližšie upraviť niektoré otázky technickej spôsobliosti vozidiel. A pod problematiku technickej spôsobilosti sa okrem iného radí podľa zákona aj dĺžka.
Keď už, tak ten okruh viesť v opačnom smere, teda Námestie hraničiarov - Dostihová dráha - Kutlíkova - Romanova - Osuského - Námestie hraničiarov, keďže v smere do mesta ideš vačšinou ráno alebo sa ponáhľaš, kdežto v smere do Petržalky ti vačšinou može byť jedno kedy dorazíš a tým pádom ťa trebárs nejaký jeden prestup nezabije. Tvoje trasovanie by bolo IMHO trochu nezmyselné. ?
na titulnej stranke u fotiek Zaujimavosti z Europy u posledneho pekneho Volvo B7LA to je v skutocnosti Wright StreetCar postaveny na B7LA/B9LA http://en.wikipedia.org/wiki/Wright_StreetCar
VZN v tejto veci nemôže vydať ani VÚC ani mesto, keďže nejde o vec, ktorá je vec samosprávy, ani im táto možnosť nevyplýva zo zákona. Práve naopak zákon túto vec delegoval upraviť ministerstvu.
Neviem ako su prerozdelené v tejto veci kompetencie medzi štátom a mestom poprípade VUC ale možno by sa to dalo upraviť Všeobecne záväzným nariadeným (VZN)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider
+ dĺžka
+ rýchlosť. Keďže prototyp asi nemá obmedzovač, troječka ťahá výborne do vysokých otáčok, ale bojím sa, že keď do toho nacpú obmedzovač, tak to bude nudné
+ priestor. Veľa ľudí bolo očarených, vrátane mňa
- kabína. Malá ako trenažér
- klimatizácia. Som zvedavý, ako budú vedené fúkare na hlavu, keďže priestor medzi hlavou a strechou je dosť veľký
- okno. Ak si vodič otvorí okno, tak na cestujúceho pri dverách ťahá a aj na toho za kabínou
- dvere. Predné dvere sú veľké, nemotorné a navyše by sa mi zdalo lepšie, keby boli len pre vodiča... alebo potom zrušiť tie druhé dvere
- vyhrievanie. Predné sedadlá asi nebudú vyhrievané, ale možno tam bude unikať teplo z vodičovej kabíny. Čiže vodič bude vytápať aj cestujúcim
- predné sedadlo. Široké a také nepraktické. Skôr by som tam dal len jedno sedadlo, alebo dvojsedadlo
Autobus vhodný maximálne tak na nejakú 63-ku, alebo 95ku