Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Själavrak #85712:
tak vies... dpb nema este 15m hracku ? (ale s tym pokrytectvom si to trafil)
Reakcia na: Solider #85711:
Chyba bola to,že sa nakupoval kvôli tomu, že bol na CNG pohon. Mali sa nakúpiť 18metrové Solarisy. Vtedy sa nenakúpili 18M preto lebo 15M bola aj na plyn, a zrazu nevadí,že SOR neni na plyn? Aké posraté pokrytectvo ? ak chceli a chcú hovoriť o náhrade Ikarusov 280 a 283 a Karos B741 tak potom len 18 metrovými vozidlami! Už aj laici pochopili, že Solaris neni to čo 18 metrový bus, najmň keď zistili,že ráno na L88 je Soláč oveľa viac narvaný ako 18metrový bus. ?
Reakcia na: Själavrak #85709:
Asi neboli peniaze, alebo neboli s nimi spokojní. Okrem iného, Citelis by nebol lepší, ale keď už nie je z čoho vyberať. Solaris si už dal na slovenský trh prestávku, je mi to ľúto, ale to isté by som urobil aj ja, keďže Solaris má svoje autobusy a trolejbusy vo viacerých mestách Európy a sú s nimi plne spokojní, len na Slovensku sú takí blbí kverulantskí ľudia, čo im všetko prekáža, možno aj to, že sú poťahy v nich modré. Nie žeby boli radi, že im tam niečo nízkopodlažné jazdí, občas z dôvodu flákania údržby vzbĺkne, ale potrebujú byť nespokojní. Nech si chodia v krasňanských negenerálkovaných 732-kách bez sedadiel pre mňa - za mňa aj na L88, či 95.
Reakcia na: Själavrak #85709:
Ale ved nizkopodlazny Ik 415 je de-facto Ik 412 nie?...a uz je na nich poznat že maju čosi za sebou ?
Reakcia na: Ike #85707:
Podľa mňa ten SOR vyzerá skôr ako dlhá konzerva. Vyzerá tak divne. Jediné mínus Ikarusov 435 je,že niesú nízkopodlažné, inak by boli skvelé, a to isté aj 415, ale sú tu aspoň tri 412, prečo vôbec neni 412 viac?
Reakcia na: Solider #85701:
Neni teda potom vhodnejší Citelis pre BA? Ako tak pozerám tak ten SOR je dorobený tak na polovicu... ?
Reakcia na: M3go #85706:
po istych upravach, keby ich nakupili tak v pocte 25-30 by to bola celkom prijatelna obnova VP
Podla mna by sa (husenicova)sorka hodila na 63 (chodim s nou do skoly a stale je preplnena) a 21 ta byva preplnena vzdy rano a vzdy vecer ? alebo na 93 ?
Reakcia na: yves #85704:
Narvať čo najviac to pôjde :)))
Reakcia na: Solider #85701:
Mozes mi pls napisat, podla akeho kluca si pridelil ten bus zrovna na 63 alebo 95??? To su nejake zvlastne-podradne linky, ked pises, ze maximalne na nejakú 63-ku, alebo 95ku ?
Reakcia na: BMko #85702:
Tak v tomto ma SOR prekvapil... ale mínusových bodov to má viacej ?
Reakcia na: Solider #85701:
Obmedzovac ma, spina pri 80 km/h. Rychlosti si radis ty podla polohovania plynoveho pedalu, tak preto sa ti zda, ze trojka dobre taha, na 6tke to taha ako gula
Moje dojmy z tej klobásovej SORky:

+ dĺžka
+ rýchlosť. Keďže prototyp asi nemá obmedzovač, troječka ťahá výborne do vysokých otáčok, ale bojím sa, že keď do toho nacpú obmedzovač, tak to bude nudné
+ priestor. Veľa ľudí bolo očarených, vrátane mňa

- kabína. Malá ako trenažér
- klimatizácia. Som zvedavý, ako budú vedené fúkare na hlavu, keďže priestor medzi hlavou a strechou je dosť veľký
- okno. Ak si vodič otvorí okno, tak na cestujúceho pri dverách ťahá a aj na toho za kabínou
- dvere. Predné dvere sú veľké, nemotorné a navyše by sa mi zdalo lepšie, keby boli len pre vodiča... alebo potom zrušiť tie druhé dvere
- vyhrievanie. Predné sedadlá asi nebudú vyhrievané, ale možno tam bude unikať teplo z vodičovej kabíny. Čiže vodič bude vytápať aj cestujúcim
- predné sedadlo. Široké a také nepraktické. Skôr by som tam dal len jedno sedadlo, alebo dvojsedadlo

Autobus vhodný maximálne tak na nejakú 63-ku, alebo 95ku 🙂
Reakcia na: Ikarus #85698:
Ale!!! Je to pre Bratislavu... ale asi bude chyba u autora popisu fotky...
Reakcia na: Ikarus #85698:
Tam píšu, že to je 10,5 metrový voz... a Bratislava si objednala 9,5... čiže to môže byť aj ten Nový Jičín 🙂
Reakcia na: Valec #85662:
ano maš pravdu ohľadom toho Technopolu, bude tam premávať linka č. 83
Reakcia na: Ike #85692:
40 metrov je vo vyhláške 116/1997 o podmienkach premávky vozidiel na pozemných komunikáciách Vyhlášku vydalo MDPT.
Táto vyhláška to upravuje na základe zmocňovacieho ustanovenia zákona 315/1996 o premávke na pozemných komunikáciách, ktorý dáva ministerstvu zmocnenie bližšie upraviť niektoré otázky technickej spôsobliosti vozidiel. A pod problematiku technickej spôsobilosti sa okrem iného radí podľa zákona aj dĺžka.
Reakcia na: Emo #85644:
..mne pripomína tú zo škoda favorit..
Reakcia na: Emo #85666:
Keď už, tak ten okruh viesť v opačnom smere, teda Námestie hraničiarov - Dostihová dráha - Kutlíkova - Romanova - Osuského - Námestie hraničiarov, keďže v smere do mesta ideš vačšinou ráno alebo sa ponáhľaš, kdežto v smere do Petržalky ti vačšinou može byť jedno kedy dorazíš a tým pádom ťa trebárs nejaký jeden prestup nezabije. Tvoje trasovanie by bolo IMHO trochu nezmyselné. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.