Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
na koho sa chces stazovat?
Este tu chcem riadne pochvalit vodica, ktory 30.6. na linke 39 s dajakou Karosou pockal 2 minuty na zastavke Sabinovska na starsiu pani, ktora bola na druhej strane cesty a nemohla sa dostat na zastavku, pretoze sa valil jednoliaty prud automobilov. V zivote som nezazil aby vodic pockal na cloveka 2 minuty!
Prosim Vas, na ake oddelenie DPB mam smerovat staznost na vodica? Minule mi tusim nikto neodpisal.
ad Papyr: myslim si ze sa treba porovnavat s mestami kde je doprava na vysokej urovni, lebo inak budeme mat pocit, ze je vsetko OK. Ked si zoberiem nejaky Ulambatar, tak potom mi vyjde ze sa nic nemusi menit k lepsiemu, lebo sme na tom az privelmi dobre....
ad Ostatni diskutujuci: to, aby chodila linka napr. z Dubravky do Biskupic ako volakedy ma netrapi z jedneho dovodu: musim ist linkou do mesta a v meste prestupit, ale stale to mam jednym smerom.
Blbost je ked chcem ist napr. z Dolnych Honov do Race mimo spicky (alebo cez vikend alebo cez prazdniny), tak sa musim trepat do mesta, tam prestupit a ist do Race (jednoduche ale zdlhave) Pritom by stacilo posilnit linky veduce kolmo na tzv. bratislavske radialy.
si: No, s tou 75 mas asi pravdu, lepsie by bolo ukoncit ju az na Racianskej a nie na Bajkalskej.

hroch: A preco mne siahaju na 68 ... cim dalej je vacsi problem dostat sa z Petrzalky na Pasienky na plavaren. najskor priamo 119/98. Potom vznikla 68 a len po Bajkalsku. Teraz 68 uz chodi na druhu stranu krizovatky. Ak sa bude takto scvrkavat, tak coskoro skonci pri Pristavnom moste 😉 Nastastie je teplo, takze netreba chodit na plavaren 🙂
J - Jasne ze Praha na Vieden nema...S tou ich elektrickou, to musim suhlasit - od vsadial vsade
😉

Z - hmm...na sak prezrad daco o skotskej doprave
🙂 😃 🙂

...paradnym nickom odpisujem... 😉
Dnesl som bol vo Viedni a napišem vám moje postrehy.

Bus: Za cely den som stretol len dve starinky. Všetko ostatné bolo nové a nízkopodlažné, plyn aj keď troxu viac hlučné, asi ako Tam-busy. Veľmi dobre riešenie je, že niekedy busy využívajú električkové koridory. Čiže sú rýxle lebo predbiehajú kolóny. 50Km/hod určite nejazdia.

Strassenbahn: ULF- čo dodať snáď len, že ix bolo mrtne veľa a že dúfam, že sa niečoho podobného dočkáme aj v BA. Ale tie ix staršie eliny - nastupovanie je otrasné. Sxody sú veľmi vysoko a sú krátke- kto má dlhšiu nohu musí našlapovať bokom. Sieť je nenormálna- to jazdí odvšadial všade.Ale doslovne.

U-bahn: Dnes som sa prvýkrát viezol metrom 🙂 Ale je to fantastická vec na U1 sú intervaly 3min a to čo som prešiel peši za 35min metrom trvalo 5min. A preto som sa stal zástancom metra aj v našom meste. Vozne sú pohodlné troxu tvrdé sedačky. (išiel som na čierno)

Okrem toho vo Viedni ešte jazdí Lokalbahn a Schnellbahn, ale na nich len staršie typy.

Doprava: toľko ohladuplnosti som ešte nevidel. Chodci tam majú absolutnu prednosť naozaj nie len vo vyhláške. Takisto veľmi ohladuplný sú aj k cyklistom a prednosť zo zástavky busom dávajú vždy. Sieť je dokonale premyslená. Celá Vieden je dokonale premyslená, nestavia sa tam živelne ako u nás. Praha má najkrajšiu panorámu, ale na Vieden čo sa celkového výzoru mesta týka nemá.
Z> diakritika=dlzne, makcene a podobne srandy 🙂
Dnes som bol tak mimo ked som zbadal 39 že skoro auto zrazilo.:)Ale aspon o jeden spoj viac na ceste do prace.
Kockac:Ak kedy si videl v rannnej špičke prazdnu 21 to mne sa z tie štyri roky čo takto cestujem ešte nepodarilo.Michodom asi cestújeme rovnakym smerom ako ty dnes rano som išel s ty istým čo ty(21+204).
He, som si všimol, že osadili po Blave informačné panely (šípky) JC Decaux (možno si to už všimol niekto predo mnou, ale nestíham čítať diskusiu).
hroch: hnevaj sa na mna, dnes som menil apacha a phpcko a tak to obcas chvilami neslo (to vies, bolo treba skopnut stare a skusit ci nabehne nove...). teraz to uz bezi na novom, ale stale to ma este neake warningy na ktorych odstraneni pracujem, takze obcasne sa moze stat ze to proste neaku tu minutu nepojde...
ahoj deti, vidim, ze ste sa uz po tyzdni znormalizovali... 🙂 to vam ta moja dovolenka dobre padla... a nezavidte, uz som spat a makam...

ja len hodim svoju trosku do mlyna. ad 39: je zaujimave, ze tuto zmenu vykonali, ale vdaka im za to. prave ju idem vyuzit 🙂 ale nedal by som krk na to, ze sa sefstvo dpb zmenilo...

a vobec, tr3mp, nechytaj sa mi 68! 🙂 po tej zmene trasy odvcera je to najpraktickejsi spoj z ovsista smerom na trnavske myto...

este by som cosi dostal, ale uz musim ficat... takze inokedy... ale hnevam sa na cloveka, ktory sposobil vypadok servera okolo 17h... lebo ftedy som uz cely tento prispevok mal napisany a nedal sa odoslat...
tr3mp: hmmm zrovna ze dnes som rano (okolo 7:00) siel tou 75... na zastavke bajkalska sice neaka vymena ludi nastane, ale vacsina ich pokracuje dalej ... cca polovica vystupi pri zvaraku... ale viem ze celkom slusne mnozstvo ludi pokracuje dalej do race. rozdelit 75 na 2 linky ktore by sa prekladali a jedna by pokracovala do race a druha koncila pri slimaku by mozno nebolo byvalo najhorsie riesenie, ale skratenie 75 po bajkalsku, to tu linku mozno rovno zrusit... (pretoze takmer kompletnu ju mozes nahradit v danom useku inymi subeznymi linkami)
doplnim sa:
75 iba dolne hony - bajkalska
a 68 az do krasnan
tym by sa mozno mohla aj upravit (ci zrusit? 😞 59ka
d3k0, si: mozno takto
74 - zrusit 😉
70 zo slovnaftu na bajkalsku ako 71 a na nivy cely tyzden
71 zo slovnaftu na pristavnu a landererovu v spicke
68 po bajkalskej a riazanskej az na raciansku (konecna niekde pri figare, snad ako 51) (povedzme interval tak 15 min v sedle)
198 v spicke tak ako je

este nad tym popremyslam

ale urcite by bol fajn celotyzdenny radialny spoj aspon po bajkalskej
d3k0: hmm z tych 4 liniek neviem ako by si chcel nieco rozumne nazlucovat... skus naznacit :-))
d3k0: skusim, dobre? 🙂
70 - mala scena - kus peso - safko - 11
cas neviem, ale bude to menej, zavisi podla toho ako sa trafis do intervalu 11
d3k0: slovnaft sice prestupnym uzlom je, ale nie neak vyznamnym.. tam je pohyb cestujucich vyvolany viac tym ze tam mnohi pracuju... a z pod. biskupic sa v sucasnosti do krasnian dostanes rovnako na pazu ako keby 74 ani vobec nebola (citelne pod hodinu to v sedle urcite nezvladnes ani kombinaciou 70, 74, elektricka)
PS: pri uprave tras ktore som vymyslel pri tom istom ako bolo zrusenie 74 by bol aj mimo spicky priamy prestup zo 70 na 201... 67 ako vhodnu alternativu spojenia na trolejbus velmi nepovazujem vzhladom na tristvrtehodinovy interval medzi spojmi v sedle a cez weekendy... (zo zastavky hronska vlastnymi nohami na opacny koniec biskupic prejdem za 15 minut)
Keby sa rozumne zlucili 74, 75, 68 a 198 do niekolkych liniek, z ktorych by jedna chodila aj cez vikend a v sedle, bol by to krok vpred.
Si: Aaaach, Slovnaft som si zvolil preto, lebo je to prestupny uzol. Tak mi teda povedz, ako sa kto dostane z Podunajskych Biskupic do Krasnan. Moze ist 67+65+elektricka (cesta hodinu a pol) alebo 67+201+elektricka (hodina) alebo si moze trhnut nohou 🙂
Z: Ty nosis suknu? Ty si zo Skotska? 😉 😉

si, d3k0: Priebezne linky asi nebudu (a na druhu stranu, jeden z dovodov, preco sa rusila napr. 105 bol ten, ze z Race do Dubravky chodi elina 😉, ale taka celotyzdnova linka Petrzalka - Bajkalska - Jarosova by podla mna mala opodstatnenie a vyuzitie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.