Rano na manipulacnej kolaji na Vazovke si veselo stali dispocitron a disponehodovka. Na kolaji sa pritom nema tusim stat. Pozeral som sa ci nieje nieco mimoriadne, ale vsade ticho. A ak nahodou nieco riesili, tak mali mat zapnuty majak, lebo ani jeden ho nemal spusteny. ? Veselo si porusuju vyhlasku ?
Kami
Takto vyzera mechanicka Karosa 95x:
http://www.kamim.sk/fotky/vmyto35.jpg - retarder
http://www.kamim.sk/fotky/vmyto34.jpg - zadna naprava
http://www.kamim.sk/fotky/vmyto36.jpg - motor Iveco Cursor
http://www.kamim.sk/vysmyto.php - viac fofiek.
Konkretne Karosa B 932.1678 ma retarder ovladany packou na volante so 4 polohami, da sa s nim zabrzdit az na nulu. Bezne sa brzdy vobec nepouzivaju a pri dobrom vodicovi su aj po 150 000 km ako nove.
Pri automatickych Karosach s Voith to byva ako pises v #84834, osobne to vnimam neprijemne ked sa pri podradovani vypina aj retarder a potom hadze celym vozom. Je paradoxne, ze preradovanie pri rozbehu s tou prevodovkou takmer necitit.