...žeby tie protesty skutočne začali pomáhať, keď obnovili 39?
Ako príklad uvediem včerajšok, keď dávali v správach pracovníka up(r)c-anej káblovej spoločnosti, ktorá sa doteraz chovala absolútne chrapúnsky a arogantne k svojim zákazníkom (čo by sme asi čakali od monopolu), keď si začal sypať popol na hlavu a dokonca sa začal ospravedlnovať svojim zákazníkom!!! za poplatky, ktoré zvyšovali od buka do buka. Takého krotkého baránka som už dávno nevidel. Spomenul tam aj silné tlaky občianskych iniciatív!!!
Takže vidieť, že spoločným postupom sa dá niečo dosiahnuť a návrat 39 je realitou.
Ako príklad uvediem včerajšok, keď dávali v správach pracovníka up(r)c-anej káblovej spoločnosti, ktorá sa doteraz chovala absolútne chrapúnsky a arogantne k svojim zákazníkom (čo by sme asi čakali od monopolu), keď si začal sypať popol na hlavu a dokonca sa začal ospravedlnovať svojim zákazníkom!!! za poplatky, ktoré zvyšovali od buka do buka. Takého krotkého baránka som už dávno nevidel. Spomenul tam aj silné tlaky občianskych iniciatív!!!
Takže vidieť, že spoločným postupom sa dá niečo dosiahnuť a návrat 39 je realitou.
si
bioraver:
1. kolony: znaci to vlastne ze kam je vozidlo zatriedene, kde parkuje a tym padom aj na ake linky je vypravovane... 1. kolona je na Trnavke, 2. Jurajov Dvor, 3. Krasnany, 4. Petrzalka (to su autobusy), 6. su trolejbusy Trnavka + Hrobonova, 7. elektricky (Krasnany + Jurajov Dvor) a 8. su technicke vozidla (tie su rozptylene rozne po prevadzkach)
2. ak je voz prideleny na linku, tak tam zvycajne beha, ale nie je to ani na veky a okrem toho sa mozu vyskytnut rozne vynimky... ale skor je to o tom, ze je voz prideleny vodicovi a vodic pravidelne robi danu linku :-))
3. hej, je to poradie a to ktory voz kam vylezie urcuje vypravca na tej ktorej prevadzke...
4. no ked dosluzia, vymontuje sa z nich vsetko co sa da pouzit a idu do srotu.. ale pri dnesnych cenach.. a btw, tusim aj za likvidaciu sa musi tusim platit...