Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #83823:
mala to byť narážka ohľadom toho ktoré busy u nás vydržia. Nemyslel som to s tým vážne lebo viem, že nikto by to nevyrábal a málokto by to chcel.
Reakcia na: Själavrak #83822:
Nepísal som nič o DPB, ale o tvojej snahe vyrábať Ikáče.. ?
Reakcia na: hoppusmark #83820:
O tú tvoju nízkopodlažnosť sa treba starať viac ako o našich veteránov, ako si napísal sám ? o chaose ktorom som hovoril som myslel ten chaos v BA, to ti musím všetko vypisovať do detailov??? ? ukáž mi údržbára,ktorý to tam v DPB bere poctivo a dám ti pusu na čelo ?
Reakcia na: hoppusmark #83818:
Ok,ale sa takými horlivými údržbármi si musíme priznať,že asi nič iné ako Ikarusy nám tu neobstojí, resp. nezhorí. Neni tak. Mne sa tie veci páčia,na údržbu idú peniaze z toho čo my platíme ale udržuje sa, tak aby sa nepovedalo. Keď sa busu prehýba zadná časť ako na 3026/II tak je pohoda kým sa to neutrhne, poprípade sa "prišije" alebo "prilepí", šofér si pozbiera vypadnutých cestujúcich, zobere odpadlý kus a prilepí žuvaným chlebom čo má na desiatu, nejak bolo nejak bude ?
Reakcia na: Själavrak #83816:
v celej západnej Európe je chaos? A odkedy? ?
Reakcia na: Själavrak #83816:
"V tomto chaose by som navrhol : vyrábať opäť Ikarusy 280, 283, Karosy B741 a B732"

a NÍZKOPODLAŽNOSŤ si kde nechal? V garáži? ?
Reakcia na: Själavrak #83816:
Musíš pochopiť, že súčasné vozidlá (teda aj 25Tr a Solarisy) sú oveľa zložitejšie, majú oveľa viac elektronických systémov, a spĺňajú náročnejšie požiadavky. A preto zákonite vyžadujú aj väčšiu údržbu, a je väčšia šanca, že nastane nejaká porucha.
No a vývoj nezastavíš, a nemôžeš si povedať, že všetko nové je zlé.. Potom by sme sa nikam nedostali..
To by sme si tak mohli povedať aj pri kúpe auta...
Aj ty by si si radšej kúpil Škodovku ako Mercedes len preto, že pri Škodovke je jednoduchšia údržba a budeš platiť menej za servis? Stavím sa, že nie...
Tak potom nehovor, že ľudia sa majú voziť v plesnivých Ik280 len preto, že si nevyžadujú takú údržbu... Ja sa v nich voziť nemienim... Howgh
Reakcia na: Själavrak #83816:
to mas pravdu...
mas to ako dnes s autami LADA a Ziguli atd... povrava sa ze tie auta boli preto take odolne lebo sa z nich v pripade zmeny studenej vojny na horucu dali vyrobit mini-tanky...
mozno daco podobne planovali magyari s ikarusmi ?
Reakcia na: AAA #83808:
Objektívne teraz:"Ktoré vozidlo je kvalitnejšie? SOR, Citelis alebo Solaris? Dakto hovorí,že Solaris je šmejd a potom sa to hovorí o druhom a treťom, tak si vyber. Ja niesom znalec všetkých technických parametrov. V tomto chaose by som navrhol : vyrábať opäť Ikarusy 280, 283, Karosy B741 a B732 a tie vydržia aj 20 rokov a prežijú všetky Solarisy, Citelisy a SORy. ? myslel som to s humorom, tak kukni na to,že 16 až 20 ročné Ikarusíky si tu šlapú za trolejbusy Citelis na Dlhé diely ? tiež tá trať a vozidlá pre Dlhé diely je fraška...
Reakcia na: fobust #83809:
Ing. Dvojité V určite nefiguruje v žiadnej finančnej skupine... určite nie v Jakabovič & Tkáč ?
Reakcia na: hoppusmark #83813:
Okrem toho niekto tu minule písal, že DPB má so Solarisom ešte uzavretú opciu na nejaké a-busy?
Reakcia na: AAA #83808:
No vyzerá, že je to tak tak ako píšeš. Tak ale kým JandT začne vyrábať tie kĺbové SORy, čo im bráni v tom, aby kúpili nejaké 18m Solarisy?
Reakcia na: risko1 #83807:
Občiansky zákonník platí, ak nie je umluvne dohodnuté inak, pre vzťahy fyzických osôb a fyzickej osoby s právnickou osobou. Vzťahy medzi právnickými osobami sa zvyčajne riadia obchodným zákonníkom a ten je oveľa voľnejší, takže v zmluve možno dohodnúť v podstate čokoľvek. (Ostatne, zmluva sa môže odchýliť od ustanovení zákona, pokiaľ to zákon vyslovene nezakazuje.)
Reakcia na: AAA #83810:
Píšem ako Talian, ešte raz: Nemyslel som Ing. W, ale niekoho iného, koho to nahnevať teoreticky môže (napr. hovorcu, člena SDKÚ B. Z. ).
Reagoval som totiž na túto vetu "Nemôžu predsa čo i len spochybniť, že okolo Solarisov robia humbuk a kazia dobré meno výrobcovi, z určitých mne neznámych dôvodov," ktorú napísal Puki.
Reakcia na: fobust #83809:
Tentokrát som nemyslel ing. W, ale niekoho iného, to nahnevať môže môže. Napr. hovorcu, člena SDKÚ B. Z. ?
Reakcia na: AAA #83808:

Ja neviem čo s tým má konkréty ing. dvojté V, keď ho tá novinka tak rozzúrila (ak je to teda pravda). Však čo už on má z nejakej J and T? Hmm. Asi by som si mal kuknúť kde všade figuruje jeho meno... Obchodný register pre začiatok... No, možno zajtra, dnes je už veľa hodín....
Reakcia na: Puki #83799:
Ja to vidím takto. J&T vozí Ďurkovského v lietadle. J&T kupuje Sor. Sor sa chystá vyrábať kĺbové autobusy. Náhodou, (alebo tam majú byť " "?), cca v tom istom čase Sor začína predstavovať nový 18 metrový bus, keď vyhorí Solaris. Náhodou je práve tento požiar medializovaný členom a zároveň komunálnym poslancom SDKÚ Branislavom Záhradníkom a iné požiare nikoho nezaujímajú. Náhodou ho medializuje TA3, ktorá donedávna patrila J&T. Náhodou (alebo opäť tam majú byť " "?) existujú náznaky, že J&T má blízko k SDKÚ.
A rovnica je jasná. Ďurkovský spolu s modrou mafioui chce pravdepodobne, parafrázujúc Dzurinodve slová, naháňať kšeft svojim "mecenášom" z J&T.

P.S.: Dúfam, že tento príspevok neskončí ako novinka o Karosách.
Reakcia na: fobust #83806:
Neviem,ci sa da obist obciansky zakonnik resp akym sa to riadi a da sa dohodnut podmienky reklamacie,i ked uznavam,niektore veci by sa mali dohodnut vopred pred podpisom akejkolvek zmluvy. Totizto reklamacia a jej posudenie,ci sa da vozidlo vratit v ramci zaruky je, ze ta ista (rovnaka) zavada sa musi minimalne 3x zopakovat. takze podla toho by musel 1 solaris zhoriet 3x pre tu istu pricinu
Reakcia na: Martin Fundárek #83805:

Najviac si však meno pokazil DPB, lebo defacto priznal, že neprevzal autobusy tak ako by sa patrilo, nevadilo mu ani to že niektoré vozy majú odlišnú elektroinštaláciu, nie sú jasne definované podmienky reklamácie a pod. A takisto je v tom namočené mesto za odfláknutý tender. Najviac však touto fušerinou trpí substrít. Aké šťastie že už ním nie som.
Reakcia na: Puki #83799:
Mne sa zdá, že výrobca si svoje meno pokazil sám.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.