Význam transparentov by som skôr videl v "inteligencii" Slovače, ktorá sa na 7121 počas cvičnej jazdy domáhala nástupu do vozidla (výsledok: žiaľ neúspešne).
Ale keď si to zhodnotím, lepší by bol veľký čierny nápis "AUTOŠKOLA", alebo "TROLEJŠKOLA"... inak je to veľmi dobre urobený trolejbus.
8142 mohli zmodernizovať, alebo osadiť novú skriňu a zaradiť do premávky. Každé vozidlo je dôležité (najmä v Pozsony).
Nech rozmýšľam ako rozmýšľam, stále neviem pochopiť, na aký účel bol 8144 obdarovaný BUSE transparentami, keď na nich bude non-stop svietiť nápis "CVIČNÁ JAZDA"... alebo s ním plánuju robiť okrem autoškoly aj trolejbusové zájazdy do Trnavy, Malaciek a Šamorína?
Ja to vidím na ďalší príklad mrhania peňazí na nezmysly... (podobne 1111 a 1030, pre ktoré som už dávnejšie navrhoval, že by sa mohla vytlačiť fólia s tým, čo im svieti na BUSE, nalepiť miesto nich, BUSE odmontovať a použiť v inom voze)
1.) Pre adminov - v sekcií "Mapy a schémy" sú šte stále staré schémy nočných spojov
2.) Má niekto nejaké info ohladne prečíslovania trolejbusov ?
2a) Sa tu spomínalo že L 207 bude pravdepodobne 47 (a kvoli tomu aj N47) zaujimavé že ak by to malo byť podla oblastneho označovania, malo by to byť 46 (ružová dolina = Prievoz= 6) a 47 by mohlo ostať pre 208
2b) N44 by mala byť podla L 203=asi 45 ako som tu čítal kedže L44 existuje takže zas to netrafili
nuž necham sa prekvapiť ako to krasne vymyslia ?
Aby bolo jasné, to, čo som napísal v príspevku #83345, som nemyslel vážne. Napísal som to úmyselne ako takú malú provokáciu, na ktorú si ochotne skočil. Aby si videl, aké to je, keď niekto ABSOLÚTNE NEPODLOŽENE hádže všetkých do jedného vreca - a ako sa my, poctiví cestujúci, cítime, keď na nás niekto z DPB takto paušálne nadáva.
Tak ako väčšina vodičov sú normálni ľudia, ktorí cestujúcim nenadávajú, nenadbiehajú, neošťávajú kolesá, nejazdia tak, že keby mal motor ruky, tak im každú chvíľu vytne po papuli, aj väčšina cestujúcich sú normálni ľudia, ktorí v MHD nehádžu bordel na zem, netyčkujú, nesprejujú, nerežú sedadlá. Na oboch stranách sa nájdu, bohužiaľ, aj takí, ktorí niektoré z tu uvedených činností vykonávajú, a tí potom celej skupine robia zlé meno. To však nie je dôvod na to, aby cestujúci nadávali paušálne na všetkých vodičov a vodiči paušálne na všetkých cestujúcich.
Zafúkanie radšej ani nespomínaj, bo hneď si niekto predstaví ako bude celá trať zasnežená až na úroveň okolitého terénu. Bývam v Petržalke už viac ako 23 rokov ale ešte si nepamätám že by v tých jamách (najmä pri Topolčianskej) bolo viac snehu ako inde.
A však prinajhoršom prerobíme jeden snežný pluh na frézu. ?
K tomu skolskemu trolejbusu mam otazku. Preco dostal aj BUSE? Aby sa naucili buduci soferi? Alebo sa planuje vyuzivat aj ako "skolsky" ako pisal fobust, alebo na inu dopravu?
Urcite niekto z Vas pozna situaciu na linke 57,vsak?Co tak si nechat vynadat od vratnika na Stavivach do ko....,,prijemna skusenost.Ja len tak,aby rec nestala ? ☺
Na to je najúčinnejšie riešenie, namontovať do všetkých vozidiel fotobunku.. Tá zabráni, aby sa dvere zatvorili, ak je niekto na schodoch/v priestore dverí..
Napr. vo Viedni to majú všetky vozidlá(okrem metra)..
Jediným problémom by bolo u nás Kamenné nám., kde by vodič mohol mať právo tú fotobunku vypnúť, lebo ináč by tie dvere nezavrel nikdy ?
No tie schody tam nemusia byť úplne nutne. A keby aj boli, tak snáď z titulu toho, že sme v EÚ, tam spravia aj nejakú tú bezbariérovú rampu. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
Napr. vo Viedni to majú všetky vozidlá(okrem metra)..
Jediným problémom by bolo u nás Kamenné nám., kde by vodič mohol mať právo tú fotobunku vypnúť, lebo ináč by tie dvere nezavrel nikdy ?