Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #83166:
Lenze v nasich Shitelisoch, mas uz samotny plast na ktorom su polozene sedacky, napr. nad kolesom strasne siroky. A to inymi sedadlami nezmenis
Ináč nepovedal by som to, čo tvrdia niektorí ? petržalskí vodiči, že tých z Trnávky školia na upratovanie.. Aj tam je to zrejme o tom, ža ak sa stará vodič, tak je v buse čisto, ak nie, tak je tam bordel..
Dnes som išiel našou horiacou fakľou 1809 a statočne sa vyrovnal petržalským Ik435, čo sa týka čistoty (teda nečistoty) ?
Reakcia na: 810zssk #83165:
No veď asi tak... Napríklad s tou "vôbec najnižšou hlučnosťou" to môže byť kľudne tak, že ostatné busy majú (teraz trepnem blbosť) 40 decibelov, a Shitelis má 39,5 dB ?

Ináč písal si o širokých sedačkách v Citelise.. To zrejme ani nebude tými sedačkami, ale skôr tým, že Citelis je zastaralej koncepcie s menšou šírkou karosérie (2.50m), pričom nové autobusy (Solaris) majú šírku 2,55m, teda sú o 5 centimetrov širšie..
SOR NB 12/18 je presne v strede medzi týmito hodnotami..
Okrem toho sedačky si môžeš objednať aké len chceš, či už kupuješ Solaris, alebo Shitelis..
Reakcia na: S499.1023 #83161:
No, neviem si celkom predstavit ze je dohodnute ze ho poslu do BA a "omylom" ho poslu do Libchavy. Skor tam vidim nieco ine..

K tomu clanku este jedno: sice je to tam pekne popisane len davam pozornosti koniec:
"Tisková zpráva červenec 2007 Iveco CR" - to len ze to nemusi byt az tak nadherne ako pisu 🙂
Reakcia na: KLF #83156:
No a ja tomu zase verím - na základe toho, čo mi povedali ľudia v drážďanskom a berlínskom DP. Keďže Solaris začínal ako licenčný výrobca Neoplanov, nemám dôvod tomu neveriť.
A z rovnakýcvh dôvodov (praktické skúsenosti) si myslím, že Slintelis je horší. Pritom, kupodivu, všetky DP vo Francúzsku nakupujú takmer výhradne Slintelisy, takže by mal byť najlepší (keďže Nemci nie sú nacionalisti a neľpia dogmaticky na nemeckých busoch ako žabožrúti) ? .
Reakcia na: Papyr #83158:
Rovnako ako v krátkom celoNP Slintelise - ono vyrobiť z pôvodne štandardného autobusu v niekoľkých etapách nízkopodlažný asi nebude úplne bez nedostatkov ? .
Reakcia na: Papyr #83157:
Musia, podľa aktuálnej právnej úpravy musí byť vozidlo registrované v sídle firmy. Obdobie, kedy sa pri preregistrácii nemuseli meniť značky, bolo krátke.
Reakcia na: fobust #83160:
Kristepane, však čítaj a budeš vedieť. Proste ho z Nitry miesto do BA omylom poslali naspäť do Libcháv.
Reakcia na: S499.1023 #83129:

Nízkopodlažný SOR klobása mal byť už v BA na testoch, ale niekde sa s ním niečo stalo. Neviem ešte bližšie info.
Reakcia na: S499.1023 #83152:
Aha, uz to vidim... No, v tej zadnej casti je mnoho miest na sedenie v slusnej "ortopedickej vyske" 😃

(kniha Samuel Shem - "Dum Pane": Pri zdvihnuti pacientskej postele do ortopedickej vysky vyvola nahodny pad pacienta z postele, naslednu zlomeninu aspon 1 kosti a preklad na ortopediu.)
Reakcia na: S499.1023 #83155:
Tiez ma to napadlo, prave preto, ze High Toll patri do kraja E. Ale vsak vlastne - ony ani po odovzdani do majetku DPP o znacky s E nemusia prist, ci musia?
Reakcia na: S499.1023 #83151:
Tak ale ja osobne neverim tomu, ze Solaris ma kvalitu MANu (napriklad). Nevravim teraz o tom poziari (aj ked ak to bola chyba vyrobcu, tak aj to je memento), ale o tom, ze kolko vyraba busy MAN a kolko (licencny) Solaris? Dalsia vec je uz kvalita - ci polsky Jerzsy to vyrobi lepsie, ako turecky Uzmir? 😉 Proste nemam nic voci Solarisu, navyse sa v busoch nevyznam az tak ako vy tu, len mi pride divne konstatovat, ze Solaris nie je o nic horsi ako MAN. OK, nebavme sa o "horsosti" 😉 bavme sa o tom co je lepsie. A to je podla mna MAN. Ma vacsiu tradiciu. Potom aj Citelis je mozno rovnako kvalitny ako Solaris. Ci nie?
Reakcia na: Papyr #83153:
Asi preto, že je ešte majetkom výrobcu (Vrakosa bude robiť turné, pri ktorom bude predvádzať najnovšie výdobytky techniky, čiže nízku podlahu v celej dĺžke a šúpacie okná ? ) a Hochmaut leží v Perníkovskom kraji ? .
Reakcia na: KLF #83148:
V Libchavách. Ale nie preto, že by ho tam "stiahli" ale preto, že niekto čosi zle zorganizoval ? .
Reakcia na: m@rtin #83123:
Eee? Proc ma autobus DP Praha registracni znacku Pardubickeho kraje?
Reakcia na: Papyr #83149:
Nejako si prehliadol, že sa jedná o Slintelis model 2007 - a ten je Full-LF.
Reakcia na: KLF #83145:
A prečo si niektorí ľudia kupujú Škodovky, iní Renaulty a ďalší trebárs Peugeoty?
Reakcia na: hoppusmark #83138:
Zato klobása úplne bez problémov.
Reakcia na: m@rtin #83088:
Velmi zajimavy clanek... Cestujici v Trutnove na osmnactimetrovem Citelisu "oceňují zejména bezbariérový přístup ve všech čtyřech dveřích a extrémně nízkou hladinu hluku."
WTF?
Kloubovy Citelis ma prece bezbarierovy pristup pouze v predni casti - ze by tento mel nizkopodlazni i naves?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.