Hmm, z toho nového fotoupdatu z Patrónky je krásne vidieť, aká je unifikácia vozového parku v Bratislave... Až 9 typov autobusov v priebehu jedného dňa ? , a k tomu každý v inom nátere..
ako vážneho adepta na škrt grafikonu by som videl predbežne L50, doteraz šk. rok 10 min, prázdniny 12 min., veľký rozdiel v naplnenosti si vlk ani nevšimne. Ušetrí to dva vozy (4 vodičov a tušim aj striedača teda spolu 5tich)a v tejto mizérií bude každý voz a vodič dobrý.
"Koľko šoférov presne chýba teraz DPB na zabezpečenie prevádzky počas školského roku?" .. a si myslíš, že niekto z nás má také presné číslo? Alebo že to Záhradník predostrie na nejakej najbližšej tlačovke? ? ? ?
Ale počul som vraj že k septembru je nachystaných 160 výpovedí od vodičov. Za júl a august by som to tipoval veľmi zhruba medzi 40 a 150 u autobusov. Ide o to, či sa prijme aj toľko nových, alebo ako.
A potom môžu počítať aj koľko bude chýbať vozov, ak sa aj vrátia do premávky solarisy, aj tak sa objavia sóla namiesto kĺbov v prípade 1/2 DP. Zaujímavá je aj Petržalka, kde sa rad za radom potichu vyraďujú ik 280 a k tomu dlhodobo odstavené ik 435 na prevodovku a iné , že ale to je otázka peňazí, keby sa tie potrebné diely nakúpili tak majú dostatočný počet do výpravy.
Zaujímavé sú aj Krasňany s otázkou či prežijú s vozmi do príchodu nových sorov, lebo 3026 je teraz vraj už predsalen naozaj vyradená podľa najnovších foto, prelomenú podlahu má údajne aj 3035, ktorú vraj pár dní nebude vidieť
Na ktorej linke by si škrtal ty grafikony? Ja určite na 70 by som škrtol ten prehnane luxusný interval 12minút v sedle pre možno dokopy 20 cestujúcih čo sa vyvážajú v úseku ŽST Biskupice - Prievozská. Postačilo by aj 15minút v sedle alebo 20. Potom 99 v sedle by som dal na 10min, a taktiež by sa malo popremýšľať či v rannej špičke je nutne potreba aby každá 95 šla celú trasu, či by nestačilo : Technopol - Šafko.
Teraz sú dva problémy : počet vozidiel a počet šoférov. Určite lacnejšie výjde "naverbovanie" 10 až 20 šoférov, než kúpa hoc aj len jedného autobusu/trolejbusu/električky. Koľko šoférov presne chýba teraz DPB na zabezpečenie prevádzky počas školského roku?
Kamery v MHD funguju 100%. V Londyne su kamery v kazdom jednom vozdidle a mohli by ste hladat aj 2 dni a ani jediny cmaranec by ste asi nenasli. Tym samozrejme nechcem porovnavat Bratislavu a Londyn, ale chcem povedat to, ze kamery v MHD su zarukou, ze vozidla zacnu byt ciste. Pretoze, ked si vodic po jazde skontroluje vozidlo a uvidi nieco co tam nema byt, tak sa staci pozriet do historie zaznamu a minimalne tvar toho kto to urobil, bude na svete.
Ospravedlnujem sa, ze nepouzivam dlzne a makcene, ale teraz nejako nemam pristup k slovenskej klavesnici.
"Okrem toho električka môže ísť pod zem vo väčšom sklone, takže ti stačí kratšia rampa, po ktorej tá električka pod zem bude vchádzať..
U IAD a autobusov musí byť tá rampa oveľa dlhšia!" - prepáč, ale na takúto fantazmagóriu si kde, kedy a ako prišiel? Už to neber, škodí ti to Odkedy má koľajová dráha a vozidlá väčšiu stúpavosť, než cestné? Trošku si skús preopakovať fyziku Alebo si to myslel tak, že doplníme električkové podvozky o ozubnicu?
Re #82572 Peon: V Lieskovci a Ketelci sa v MHD doteraz nič mimoriadne nestalo zrejme aj preto, že miestni tušia, že ak by sa stalo, tak im mesto a DPB tú linku odtiaľ zruší, a už sa nebude mať kde niečo také stať ?
Presne tak, ale 1803 a 1808 už dávno nie sú tým, čím bývaly. Zato 4815 je úplne eňo - ňuňo (hoci je z Petržalky). ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3108&PHPSESSID=8937e284491363227ca51d16e9282570