Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #82534:
a bude to trvať rok a pol, takže kým sa to ešte postaví, máme to hotové možno za 3 roky.. A aj to len po Bosákovú.. ?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3111

Tu už niekomu fakt asi d.be? 197 mil. bez DPH na ten blbý krátky úsek zo Šafka po Bosákovu???? Mám pocit, že niekomu z toho pôjde minimálne 50 mil. do vačku... ☠
Reakcia na: 810zssk #82532:
Centre
Reakcia na: hoppusmark #82531:
Ved ja som prave pisal o zakopani celej krizovatky, nie o podjazde - teda to co je teraz hore by slo dole! (ja viem ze je to nerealne, ale to som pisal uz v prvom prispevku)
Som presvedceny ze zakopanie elin by tam malo minimalny efekt. Ked zakopavat, tak v cente.
Reakcia na: 810zssk #82492:
Rozmýšľaj.. Zakopanie ciest neznamená, že na povrchu potom budeš mať už len zelenú trávu na hranie golfu....
Totiž autá nejdú na Trnavskom alebo Račianskom len na jeden smer, ale oni potrebujú aj odbočiť! A na toto potrebuješ viesť zvlášť pruhy aj na povrchu! Proste ty môžeš zahrabať pod zem 2 pruhy, ale minimálne jeden v každom smere musí zostať na povrchu, aby tie autá mohli odbočiť aj do iných ulíc...
A medzi domami na Šancovej máš dosť veľké obmedzenie, tam ti to nevyjde spraviť 1+2+2+1, takže pod zem by si mohol dať iba 1+1, a to by zas nemalo žiaden účinok...
Ale električka ide len v JEDNOM smere, takže tam takýto problém nie je... Takže tam ti stačí zahrabať koridor pre električky v šírke dvoch koľají...

Okrem toho električka môže ísť pod zem vo väčšom sklone, takže ti stačí kratšia rampa, po ktorej tá električka pod zem bude vchádzať..
U IAD a autobusov musí byť tá rampa oveľa dlhšia!
Reakcia na: Själavrak #82526:
DPB sio prenajme vozidlá od súkromných dopravcov.. Tak to bolo v novinách, že to povedal Cílek alebo Záhradník (podľa mňa je to blbosť, budú sa škrtať grafikony)..
Reakcia na: Själavrak #82526:
Preboha len to nie! Zrusenie elektrickovej ale aj trolejbusovej dopravy by bola fatalna chyba, to sa nesmie dopustit!
Reakcia na: N/A #82522:
Ze Solarisy odstavili v maji, ale v 1214 (Solarise) je vycapena schema nocnych spojov (novych)
Reakcia na: Ike #82523:
Standardne ked je tam len bus plati (ako som pochopil z vasich prispevkov) ze je to len pre MHD. Potom to tu bolo zle napisane.
Čo sa bude diať v septembri ak DPB nezabezpečí dostatok autobusov a šoférov? Pripadá do úvahy v prípade veľkej krízy preda trolejbusovej trakcie alebo električkovej s vozidlami a zabezpečovanie prevádzky niekym iným? Za získané peniaze by sa tak obnovil autobusový park, poprípade ak by sa predávali eliny tak aj trolejbusový. V tomto štádiu už je všetko možné.
Reakcia na: Solider #82442:
Dosť o tom pochybujem, keďže argument o zatuchlom podchode ti kompetentný útvar neuzná. Navyše ten priechod tam ani nie je kde umiestniť.
Reakcia na: AAA #82520:
Vyjadrovať sa môžu, to však, bohužiaľ, neznamená automaticky, že sú kompetentní. Zopakujem, že toto tvrdenie platilo pre trolejbusy odlišnej konštrukcie (typicky 9Tr vs. ŠM11). Obávam sa, že 14Tr nevydrží o nič dlhšie, než ekvivalentne stará a ekvivalentne udržiavaná Bxxx. A v prípade trolejbusov priamo stavaných v autobusových karosériách pre dlhšiu životnosť žiadny dôvod už ani neexistuje a, naopak, z mnou uvedených dôvodov je životnosť niektorých komponentov výrazne kratšia.
Reakcia na: 810zssk #82518:
hm, asi neovladas predpisy.... ziadna znacka nevymdzuje konkretny druh, od toho su dodatkove znacky a tvoj pripad by vyzeral asi nejako takto

http://artpad.art.com/gallery/?jm21pamk648
(skip to end)
Reakcia na: 810zssk #82495:
Este raz,,lebo som to nejako nepochopil ten tvoj prispevok.Dakujem. ?
Reakcia na: AAA #82520:
Ja netvrdim ze je tam lepsie. Len tato konkretna vec.

Ja viem. Lenze: ta debata zacala podchodom (prakticky nepostavitelnym), presla na podjazd a potom na zakopanie IAD. Zakopanie NDS je fajn, ale neriesi to povodny problem.
Reakcia na: 810zssk #82475:
Ale za akú cenu je tá "bezpečnosť" lepšia, " " sú tam, lebo tí policajti sú všade o. i. preto, aby ťa mohli v prípade potreby zbaliť napr. za to, že máš protilukašenkovské tričko.
Re #82497 810zssk: Zakopanie elín, ak ich považujše za NDS, je oveľa perspetívnejšie.
Re #82501 S499.1023: Myslím ľudí z DPB a magistrátu, čo sa k tej téme vyjadrujú v novinách.
Re #82509 810zssk: Opdoveďou, či je niekto prevádzkovateľ MHD bude licencia dopravcu.
Re #82519 pepke: Lieskovec je osada s rozpadnutým kaštielom a Ketelec bude asi niečo podobné. A inak tieto lokality sú aj na niektorých mapách.
ahojte, môžem sa spýtať čo je to vlastne Lieskovec, Ketelec a prečo tam vôbec niečo chodí?je to súčasť p. biskupíc??ebo priznám sa, nikdy som o takom niečom v BA nepočul (okrem L79). ?
Reakcia na: Ike #82517:
Existuje aj nejaka znacka typu pruh len pre medzimestske busy? Predpokladam ze nie..
Reakcia na: 810zssk #82516:
to co vravi Igorko plati ale v pripade ked nie je urcene INAK... na vacsine bus pruhov v BA mas na znacke "radenie pruhov" bus pruh oznaceny patricnou znackou "autobus" a pod tym mas dodatok "MHD a SAD"
Reakcia na: S499.1023 #82515:
To som chcel vediet. Ci ide o nieco co ma licenciu na prevadzku verejnej dopravy v danom meste, alebo hociaky bus, alebo co.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.