Tie zápchy keď tak bývaju kvôli zlému prejazdu križovatkou Križna-Karadžičova.
Re #82486 810zssk: Nerozumiem ti? Čo ti vadí??? Najprv ťa štve že prečo išlo to ZV skôr ako tvoja L2, že malo ostať a mohlo prípadne hradiť tvoj spoj aj keď druhé ZV tam ešte bolo. A teraz že načo tam boli, že či to nie je zbytočné platenie vodičov????
Okrem toho NAD by nemoholi robiť vodiči idúci do vozovne, pretože to by museli mať dáke prestávky (tak mi totu bolo vysvetlované na podobnom príklade z Dúbravky).
Pride mi to zbytocne. Akosi som stale nepochopil efekt (snad okrem toho ze by ludi konecne napadlo ist cez podchod). Navyse by sa musel upravit aj podchod a naklady a komplikacie by neboli umerne efektu
Trnavské a zakopanie:
Súhlasím, že výhodne by bolo zakopať eliny a to nie len smer Vajnorská ale i na Ružinov. Nielen že by sa nezdržovali ale aj podchod by mohol mať väčšie využie, ktoré by tak slúžilo ako prestupná stanica. A mohla by tam byť konečne aj odbočka z Ružinova na Jurák ?
ZV: Zbytocne platenie vodicov navyse? Ono, ak by aj ta L2 vypadla, tak dispecer moze na obratisko zarevat info o tom ze bud:
- nejaky bus robia NAD (iduci do vozovne)
- mozu pouzit N53
Ja by som povedal v réžii politických nominantov.
Re #82420 S499.1023: Tak potom prečo to o dlhšej životnosti tvrdia aj kompetentní a píšu občas aj v nejakych časopisoch o doprave?
Re #82427 hoppusmark: Neviem ako je to objektívne, no subjetkívne mám ten dojem. A to porovnávam 14 Tr a Ik 415, resp. TAM, ktoré mi chodia popod okno cez napäťové výluky, teda vozy možno o generáciu mladšie ako 14 Tr.
Veď o Patrónke som nič nevravel ?
Na Trnavskom by to malo byť tak, že chodci by mali zelenú len vtedy, keď na Križnú nič nejde, keď majú autá na Šancovej smer Trnavská zelenú. ? Takže by neboli žiadne zápchy.
Re ZV: Tak ak správne rozumiem: Boli tam dve ZV, jedno išlo preč, teda buď skončilo službu a tak išiel skôr aby bol pred L2, ktorá by ho spomalovala alebo išlo hradiť.
Druhé tam tak či tak ostalo a išlo až po tvojej poslednej L2, tak neviem v čom je problém???
Nemyslim celu siet. Jednoducho zakopat trat iba pod Racianskym a Trnavskym mytom... Nieco na sposob podjazdu (ako je na Hodzovom namesti) s tym rozdielom, ze by prave v tom podjazde bola zastavka.. No a tym, ze by bola zastavky priamo pod krizovatkou, bol by k nej mozny vstup zo vsetkych ulic(smerov)
A na Trnavskom by som zakopal len trat smerom na Vajnorsku, trat do Ruzinova by mohla zostat na povrchu.. Tym by sa zvacsil priestor pre nastupistia na povrchu a teda aj elektricky by mali vacsi prejazdny profil (nie ako teraz, ked to tam je totalne natesno)
Myslis zakopat celu siet? Zabudni. Co sa tyka Racka - keby bola prakticky jedina doprava a mala by prednost pred chodcami (nieco na styl Obchodnej) tak by to bolo vcelku OK.
Že čaká to nie je až taký problém... ja by som Šancovú zakopal pod zem (čiže spojenie od Nagyszombat vám smerom na Karpatska útca s odbočením na ul. Mýtnu a ešte z druhej strany odbočenie na Legionársku ulicu).
Ja by som skôr zakopal pod zem eliny..
Ale samozrejme nie hlboko, ale tesne pod povrch, aby sa nemuselo dlho fárať do podzemia... To isté na Račku.. A elina by tak nemusela čakať na semaforoch...
V pripade nenastriekania zebry sa tam nema davat znacka, ale zabranit chodcom aby tade behali
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
Re #82420 S499.1023: Tak potom prečo to o dlhšej životnosti tvrdia aj kompetentní a píšu občas aj v nejakych časopisoch o doprave?
Re #82427 hoppusmark: Neviem ako je to objektívne, no subjetkívne mám ten dojem. A to porovnávam 14 Tr a Ik 415, resp. TAM, ktoré mi chodia popod okno cez napäťové výluky, teda vozy možno o generáciu mladšie ako 14 Tr.