hej na tej fotke stoja,ja som tam minule skoro skolil babku.oči som mal až na prednom skle a to je bežnejší jav ako obchádzať stojace autá.daj návrh,nech je tam prechod aj so semaforom
Jazdene? Ako kde? Mas pocit, ze predtym jazdili niekde dlhe roky prisli do zavodu, tam im namontovali nove tachometre, trochu ich umyli a prestavali na pohon na zemny plyn? Bolechowo nie je Zliner.
Su to viac-menej prototypy. Celkovo sa SU 15 CNG vyrobilo 23! Jeden druhej generacie jazdí v KE a zbytok tretej generacie tu v Bratislave. ?
Never tomu, ze keby na taku podrobnu prehliadku mali ist aj ine autobusy, tiez by sa nieco take nenaslo.
Ak si si nevšimol tak na tej fotke autá STOJA, čiže je tam zápcha, a preto ľudia prechádzajú pomedzi autá..
Asi ťažko by si chodci mohli vynucovať prednosť pred autami idúcimi 40-60km/h....
Okrem toho aj ja tam takmer vždy prechádzam cez cestu, ten podchod je obchádzka, je špinavý atď...
A už som tam prechádzal aj presne v takej zápche, ako je na fotke...
nechce sa mi verit ze ten nakup prebehol v poriadku.... ano uznavam aj pri kupe auta sa moze stat ze sa kupi nepodarok... ale z 22 autobusov 22 nepodarkov? nech mi niekto netvrdi ze tie busy neboli druhotriedne a jazdene
to akceptujem ako pravdeopdobnosť.ale nesúvisí s premávkou.keby chodci počkali,kým prejdú autá,tak nemám nič proti,ale oni si vyslovene vynucujú prednosť pri prechádzaní.a podľa zákona 315 je jasne definované,kto kadiaľ môže chodiť.
Trnavské mýto:
Hluposť ľudí ktorí tade prechádzajú je že nepočkajú kým bude voľno, kým prejde vlna aút.
Nakoľko som tade chodil každý deň a teraz už len občase (raz týždenne), tak viem povedať že po vlnách z Trnavskej a potom z Vajnorskej je dlho voľno, kedy je možné prejsť bez kolízie s autom.
ja som napriklad este nikdy nesiel podchodom, ked som vystupil na tej zastavke busu a siel som na elektricku...je to brutalna obchadzka a eskalatory v podchode tiez nejazdia vzdy...mam aj ked male problemy s kolenom a bolo by pre mna zbytocne chodit cez podchod, ked mi staci urobit 10 krokov a som tam...a auta tam zase az tak rychlo nejazdia...a toto si povedia asi vsetci ludia...samozrejme ked idem na druhu stranu krizovatky, tak pouzijem podchod...
Ten prechod tam mal byt uz davno.
Chcem by som vidiet ako prejdes cez Trnavske s kocikom.
Okrem toho na opacnej strane je prechod a vyuzivaju ho prevazne deti zo skol (Jelacicova a Metodova), ktore samozrejme potom pokracuju v priamom smere.
A nezabudnime na dochodcov z Ruzinova ?
Logicke podla mna je aby to posledne ZV islo az po poslednej eline z Hlavnej stanice. Keby sa totiz ta tvoja L2 pokazila cestou aby bolo cim ju nahradit. ?
Nech sa páči, daj podnet na kompetentný útvar a dostaneš zamietavú odpoveď... v mojom prípade by možno aj porozmýšľali ? a možno kladne vyhoveli žiadosti.
V sobotu som isiel poslednou L2 - 23:29 z Hlavnej stanice (zaroven posledna elektricka z konecnej). A co ma trosku prekvapilo bolo ze len chvilku pred nou odislo jedno zo zaloznych vozidiel a druhe tam este ostalo. Celkom by ma zaujimalo aku malo to zostatie dalsieho vozu logiku kedze po 23:29 bol z konecnej uz iba jeden odchod a to 23:31 L8 z Astronomickej, ale tu by uz aj tak hradit nestihlo. Takze tam ostalo zbytocne.
Dalej, preco L2 a L8, L13 a L14 nevykonavaju dojazdy do vozovni? Minule som stal na Odbojarov a presne medzi dvoma spojmi isla L8 a samozrejme ludi nebrala, hoci by to bola krasna posila. Nemozu tie dojazdy robit vsetky vozy? Napr. aj zalozne vozidla z Hlavnej stanice ak su tam az do konca?
A koľkí vodiči sa k tomu modlia, aj cestujúci aj necestujúci, aby všetky busy DPB išli na objektívnu STK- napr. na Polianky, a nie iba nové a vozy čerstvo po GO, aj to nie všetky...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec