Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #82128:
Takže predsa len je nafta bezpečnejšia ako plyn.. V tom prípade by som kašľal na ekológiu a vsadil na bezpečnosť ?
Reakcia na: S499.1023 #82126:
Ten človek mi zobral aj poslednú nádej, že sa MHD v BA niekedy zlepší ?
Reakcia na: intony #82117:
Tak sorry, trocha som sa sekol ?
p.s.som zvedavý na tie 2 nové električky HAHA
Reakcia na: 810zssk #82114:
Ja tiež. Vždy je lacnejšie platiť 800 za kvalitnú, fungujúcu MHD, ako kupovať auto, platiť poistky, parkovanie, a všetko s tým spojené...
Ale za tú MHD, čo je tu teraz, mi bolo ľúto zaplatiť aj tých blbých 370 Sk, či koľko to je..
Reakcia na: Mike #82109:
Ja som to hneď vedel, že to s tou obnovou vozového parku sú len a len sľuby, a preto som tohto primátora nevolil... A napĺňa sa presne to, čo som očakával... ?
Reakcia na: Mike #82105:
3+3 ??? Nie je to príliš veľká "preferencia" IAD ??? Ja som teda dosť proti.. Jedine, že by ten tretí pruh bol BUS pruh..
Reakcia na: Beus #82143:
Taktiez dakujem 🙂

Inak sorry, ze som to dal do tolko prispevkov ..
Reakcia na: risko1 #82133:
Lenze ine je obycany prestup a ine je nahradna doprava, ktora by mala byt pripojom.
Reakcia na: S499.1023 #82131:
Nie.
Reakcia na: S499.1023 #82124:
Dik.
Reakcia na: 810zssk #82065:
Kedysi (na starom softe) tam bol aj kurz, v tvare LxxxKyy Pzz (Linka, Kurz, Pásmo), ale v novom softe je pásmo už 3-ciferné, takže sa nezmestilo, a nazýva sa už Zóna, preto to Z namiesto P, Kurz sa už (na škodu veci) nezobrazuje. Takže to Z si odhadol dobre, je to pásmo.
Reakcia na: KLF #82140:
Samozrejme, že nemá zmysel čakať dobiehajúcich niekde na električkovej trati, kde je združený interval 4 minúty. Ale DP a mesto by to mali vlkom nejako verjne vysvetliť, prečo sa na nich v takýáchto prípadoch nebude čakať.
A k NAD v Cíferi. To je celé blbo vymyslené. V Prahe sa NAD na takéto výluky nezavádza a nikto nep94uje. A ak je to NAD pre chromých, čo fakt nevládzu tú jednu zastávku prejsť, tak to malo mať interval 30 minút a jazdiť až na Komisárky.
Reakcia na: KLF #82140:
to mas pravdu, zalezi to od vodica a konkretneho pripadu... no myslim si ze napriklad spoje napajajuce sa na elektrickove radialy by sa mohli navzajom cakat...
uvediem priklad... dojde 5ka do Race na Detviansku... 90% ludi co vystupi ide na vychodne... vsetci zacnu bezat na 56 stojacu na Cachtickej... ta zavrie dvere a odide... pritom cca 1km odtial stoji 15 minut na zavorach ?
Reakcia na: Mike #82137:
No nie je to take jednoduche s tym cakanim dobiehajucich Mike. Zober si elektrickove zastavky Zahradnicka, Kamenne, Racianske... Tam v podstate furt niekomu ujdes kto dobieha. A podla coho si povies, ze "tento este ano, hentamta uz nie" ? 😉 Jak si napisal - je to na vodicovi, ale de facto by nemusel cakat nikoho. Cestujuci nie je beziaci, ale stojaci na zastavke. A pri frekvencii spojov na danych zastavkach si myslim, ze by sa podla toho vodici mohli KLUDNE riadit doslova.
Reakcia na: risko1 #82136:
Zda sa ze robis sofera v BA..potom sa naozaj necudujem, ze cela MHD v BA vyzera tak ako vyzera, ked tam robia taki ludia ako ty... Ale skoda reci a nicenia si klavesnice....
Reakcia na: Ike #82132:
Chlapče, odpovedám tak, ako to čítam. Nebudem nad tým tráviť viac času, než je nutné.
Reakcia na: risko1 #82136:
Tak to sú extrémy, tú hranicu čakania na dobiehajúcich si určuješ sám. Na tom Trnavskom z 31/39/68/78 na/z 1/2/4/8/9/14 to nie je taký typický prestup, podľa mňa, na ktorom by si mal čakať. Tam by cestujúci s prípadnou sťažnosťou nemal šancu uspieť, lebo ohrozil seba aj celú cestnú premávku. Aleiné je, keď stojíš na zastávke ako bus, za Tebou dojde druhý bus na iný smer a ten prvý zavre dvere v momente, ked druhý za nim otvorí, hoci ide na 0, alebo +1.

A tú nutnosť zdôvodňovať každú minútu meškania si dúfam mylsel obrazne, lebo keď meškáš na trati do 3 minút, ideš presne a nikomu sa za to nemusíš zdôvodňovať. A ak áno, tak potom je to veľmi choré.
Reakcia na: Vladimír #82071:
Ale to ze ja som povinny odist z nastupnej zastavky presne to uz nikoho nezaujima ze ja to musim kazdu minutu meskania neskorsieho odchodu zdovodnovat a nemusia mi to uznat a pritom 1 cestujuci je u mna v eline a posledny z celej snury je este v buse,nehovoriac o tom ze vozidlo ma 3-4 dvere a vsetci idu len 1 dverami
Reakcia na: Vladimír #82069:
A ucta ku mne ked ja pridem o prestavku na ktoru mam narok????????????? A ked sa mi nieco stane DN a poviem nemal som prestavku lebo som si ctil cestujucich a cakal som na prestup a dobiehajucich na kazdej zastavke???????????? Co mi na to povie zeleny martanko???????????? NEZAUJEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reakcia na: Vladimír #82066:
Ale ja som nepisal len o ND ale o klasike kvoli ktoremu je interna uprava "vodic musi umoznit prestup resp nastup..." hoci prepr.por vravi jednozn. "CESTUJUCI JE POVINNY BYT RIADNE A VCAS PRIPRAVENY NA NASTUP resp. VYSTUP Z VOZIDLA" t.j vlk musi mat zakupeny listok a ak sa otvoria dvere tak musi vcas nastupi t.j musi byt aj na zastavke A NIE DOBIEHAT v autoskole nas ucili CESTUJUCI JE NA ZASTAVKE A NIE SPORTOVEC KTORI MOZNO DOBIEHA A tak som to myslel aj s tym vlakom a na to si mi neodpovedal VLak ma odch.12.00 ja taktiez pridem na stanicu 12.00 ale musim si kupit este listok POCKA MA VLAK????? Alebo iny priklad letis lietadlom pred jeho odletom musis byt 2 hod skorej na letisku,pocka ta lietadlo ak ma odlet o 12.00 a ty prides na letisko o 12.00 TOTO MI VYSVETLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.