Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #81604:
70 na tachometri = 60 v reále, čiže povolená rýchlosť.
Reakcia na: hoppusmark #81600:
Aj buspruhy majú toho istého majiteľa a správcu.
Reakcia na: Solider #81576:
Prosím Ťa, čo to trepeš? Že dochádza ku globálnemu otepľovaniu, uznávajú VŠETCI. Dohady sú len o tom, či je to z ľudskej činnosti alebo či je to nevyhnutné.
Však sa topia arktické, antarktické aj vysokohorské ľadovce a to tak, že voľným okom viditeľne!
Reakcia na: Martin Fundárek #81559:
Hm, skoro sa spamätali. Tisíce "poučených laikov" im to hovorili od začiatku. Ja nejako nemusím ČD, ale oproti Zločineckej je to marketingovo dokonalá firma.
Reakcia na: frenky #81550:
Trať v Dúbravke je nielen neudržiavaná ale aj zle položená. BKV panely majú byť ukladané do horúceho asfaltu, len DPB (aj iné DP) si vymyslel úsporu, že sa budú klásť do štrku a tak to potom vyzerá.
Reakcia na: Solider #81548:
Niečo sa mi donieslo, kto si. Ak je to pravda, tak RESPECT, zlepšil si sa veľmi výrazne!
Reakcia na: KLF #81540:
Teplotné pomalé jazdy sú aj na VRT vo svete. V subtrópoch sa trať kladie a bezstyková koľaj zvára za inej "referenčnej" teploty.
Ostuda je Dúbravka, inak to chápem.
Reakcia na: KLF #81549:
Asi si si nevybral najvhodnejšie prirovnanie ? . V Prahe paltí, že čím novšia trať, tým viac obmedzení. Na Barrandove je trvalé obmedzenie rýchlosti dolu kopcom na 35, v noci obojsmerne 30 kvôli hlučnosti a v otočke 10 km/h celodenne kvôli tomu istému... ?
Reakcia na: risko1 #81844:
Však v špičke máš aj teraz kolo 31, kolo 39 - spolu každý 10 min niečo ide. Ak by to všetko mali byť celdenky ako cez šk. rok, bolo by treba 8 vozov celodenne a teraz je toľko iba v špičke. (/6 sa neráta, lebo nastupuje až večer a predtým robí delenú). TEda v sedel by sa žiadalo pridať 3 vozy a takisto aj večer. V globále ale keby tie delené jazdili celý deň, tak nie je terba pridať vozy, ale bol by nárast o troch vodičov, lebo by to boli 3 celodenky a nie ako dnes delené. A v lete zohnať 3 vodičov naviac... Takto sa to rieši bez pridania jediného vodiča naviac. ?
Reakcia na: Mike #81842:
Zrejme asi nie ked su este nevypravene dalsie sluzby
Reakcia na: Mike #81842:
Myslim si teda,ze to by boli max 4 ludia a 2 vozy.Alebo to fakt uz nema kto robit???
Reakcia na: Mike #81842:
Preco to potom neostalo tak ako to bolo pred prazdninamy?Kolo31 kolo39 a cely den a trebars vecer do 20h tie 31 a nie ako teraz 31 delena a len do 19.10
Reakcia na: risko1 #81841:
S ľudmi by to 2 vozy nestihli za 40 min kolo sa otočiť:-) CSU - TRmy - CSu, keďže iba CSU -Trmy je 19 min. a Naspäť 20 min - ted spolu by to bolo 39, ale nutne sa k tomu musí pripočítať vyrovnávací čas, čas na obrat a technologický čas( na obzreite vozidla).
Reakcia na: Mike #81838:
To uz mohli spravit 1 CELE KOLO aj s ludmi a nie to frc... sludmi bez ludi s ludmi bez ludi Hotove kocurkovo Na to peniaze su na Jalove jazdy
Reakcia na: Mike #81838:
IBA JALOVE JAZDY
Reakcia na: Valec #81837:
K tomu prvemu,nerobia to zalozne vozy,ale delenkari na 31 rano ide zo Sl.ud LEN PO Trn.myto,odtial prazdny na Sl.udolie a zase urobi 1 jazdu LEN PO Trn.myto a pobede je to opacne prazdny na Trnko a spat s ludmi ? ?
Reakcia na: Valec #81837:
Áno, ale hlavným dôvodom realizácie posilnenia L31 bolo to, že si to nevyžiadalo nárast vodičov ani vozov do výpravy.
Toto sa mi veľmi páči:

"Vzhľadom na vysoké prepravné nároky aj počas letných prázdnin je od 23.7.2007 linka 39 posilnená v najkritickejšom období, t.j. 8:20-9:00 z Cintorína Slávičie údolie a 19:00-20:40 z Trnavského mýta vloženými spojmi linky 31, ktorých premávku zabezpečia prevažne záložné vozidlá."
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4890


"Nedostatok vodičov MHD si začína vynucovať obmedzenia v doprave, čo pociťujú cestujúci na výpadkoch spojov. "V súčasnosti z dôvodu nedostatku vodičov MHD (autobusy a trolejbusy) sa žiaľ prakticky zrušili všetky záložné vozidlá. K dispozícii dopravného dispečingu je iba jedno záložné vozidlo, čo pri dennom výpadku (poruchy a nehody) cca 30 až 40 autobusov a 5 až 10 trolejbusov je žalostne málo," uvádza sa v stanovisku DPB."
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4851

? ? ?
Reakcia na: Valec #81832:
resp 1 podnik 8 prevadzok a v kazdej plati iny ZP
Reakcia na: Valec #81832:
Mozno teraz je to tak,ale mam kamarata (byvaly sused) a ten si spolu somnou robil "D"cko ja na naklady podniku (ako zamestnanec) a on si ho platil,ale cely kurz (vycvik) si robil u nas a pritom je to taxikar,ktory si u nas spravil vodicak,nasledne brigad,zmluvu a teraz jazdi na 1.DpA asi to maju podla nalady konkretneho dna,alebo tej ktoru oslovis

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.