Pridávam sa aj ja k otázke: to skresanie intervalov na linkách 20, 22, 23, 29, 41 je z akého dôvodu? Nedostatok vodičov?
Od septembra sa to vráti do pôvodného stavu? Prečo zrovna IV. bratislavský obbvod padol za obeť? To nemohli niečo zobrať z 93-ky, ale hlavne 94-ky, ktoré aj tak chodia dosť často a majú súbeh?
OSVETLENIE V BRATISLAVSKÝCH TUNELOCH
Všimol som si, že pred niekoľkými týždňami (či mesiacmi?) v železničnom tuneli pri Hlavnej stanici nainštalovali svetlá na bokoch, každých pár metrov je (tuším na oboch stranách) jedno, celkom dobre to vyzerá.
Aj Tunel Sitina je pekne osvetlený, len električkový tunel už niekoľko rokov akoby bol od macochy... ?
Od septembra sa to vráti do pôvodného stavu? Prečo zrovna IV. bratislavský obbvod padol za obeť? To nemohli niečo zobrať z 93-ky, ale hlavne 94-ky, ktoré aj tak chodia dosť často a majú súbeh?
OSVETLENIE V BRATISLAVSKÝCH TUNELOCH
Všimol som si, že pred niekoľkými týždňami (či mesiacmi?) v železničnom tuneli pri Hlavnej stanici nainštalovali svetlá na bokoch, každých pár metrov je (tuším na oboch stranách) jedno, celkom dobre to vyzerá.
Aj Tunel Sitina je pekne osvetlený, len električkový tunel už niekoľko rokov akoby bol od macochy... ?
S499.1023
Rýchlosť na bezpečnosť vplýva, najmä v mestskej premávke, presne tak, ako sa to prezentuje. O tom vypovedá štatistika z celého sveta a zákony veľkých čísel a nie tvrdenia nejakého 810 z DF iMHD ani súdruha Malchárka v parlamente, ktorý je veľký závodník, čo bezpečne jazdí ale s električkou sa zrazí jedna radosť.
Jedna otázka - po Viedni sa tiež preháňaš deväťdesiatkou?