Ludia, kludnite sa... vzajomnym osocovanim a nadavanim si nedosiahne nic, iba to, ze celu skupinu ludi budu externisti povazovat za nieco nedoveryhodne, a potom co ako dobru myslienku sa budeme snazit niekde pretlacit, nepodari sa to... ak sem budete pchat blbosti, zacnem vas pisat do firewallu asi...
Turbo
KLF, prosim ta, koho som ja nazval *****OM???? Nikde, nikde nenajdes toto slovo. Tak laskavo ma neurazaj. Prepac, ale ked niekto napise ze nie je mozne vyrobit plne nizkopodlazne vozidlo na 1000 ku tak som napisal ze ma o uzkorozchodnom vozidle chore predstavy. To vobec neznamena ze je sprosty, ani ze je *****, iba to, ze ma proste nespravne predstavy o 1000ke. A vobec som nenapisal slovo *****. Ked poviem, ze v CKD boli deblili, tak za tym stojim, vsak vela vodicov mi uz vravelo co si o nich myslia, CKD - Co Konstrukter Do***al - takto mi to jeden z nich vysvetlil. Ako vznitkol typ T3SUCS? Ja ti poviem ako a preco. Totiz v roku 1983 vlada (alebo dajaky papalas) CSSR rozhodla, ze pre domaci trh sa budu vyrabat uz iba vozy s polovodicmi, s vyzbrojou TV1 (lebo Tr37 zere ako besna). Samozrejme, ze TV1 bola vtedy uz bezna vec a bola overena. Ale CKD neboli schopny ani ochotny ju od vyroby montovat do vozov T3 rocnikov 1893 - 1989. Preto vznikla T3SUCS, ktora bola vlastne vozom SU (ktory sa robil vylucne so zrychlovacmi) urcenym pre nas. Povedali ze to je "unifikacia", aby mali vyhovorku a robili stare zrychlovacove vozy... Vsetko iba preto, lebo nedokazali montovat TV1-tky od vyroby. Neboli debili? Takisto nebli schopny vyrobit KT8D5 na 1000 ku. Atd... Bohuzial, to co som napisal o 1000kach ako o rozchode je pravda, horske zeleznice, uzkorozchodne eliny -> trolejbusy a pod je pravda. A v tej hnihe sa naozaj docitas, ze 1000 ka je stabilnejsia (kludne si to over). Pri mojom zozname miest si priznavam chybu, berem to spat. Ak mi niekto radi navsitvit psychyatra iba preto, ze napisem moj nazor na 1000ku, napisem ze existuju nizkopodlazne eliny na 1000ku, ze 1000ka je stabilnejsia a pod tak by som poslal psychyatrovi ja jeho. Alebo aspon pod studenu sprchu. Nemam za potrteby sa tu hadat, ale ked si spatne citam co som napisal tak hej - urobil som par chyb a som rad, ze ma Martyk na ne upozornil. Jeden dovod preco som to tak napisal bol ten, ze som bol vytoceny (nebudem uvadzat preco, to sem nepatri) a ked som tu zbadal ze mi dakto tvrdi ze na 1000ku sa neda vyrobit plne nizkorozchodna tramvaj, tak to ma uz dostalo. Nechal som sa uniest, ale co sa stalo? Nic. Ja som si povedal svoj nazor, Martyk si povedali svoj, a je to. O tom je Demokracia. Ked panom na Magistratei a podobnym vadi ze kritizujem Metro tak to je nespravne? Ved sme boli na prezentacii, bol tam aj Si. Potom bola debata, do ktorej sa dalo prihlasit. Dostal som slovo, ktore mi dali, povedal som si nazor a hotovo. O tom je demokracia. Ale nie o tom, ze budem vykrikovat *****, CURAK a pod - to je totiz anarchia. Lebo to si ty, KLF, povedal teraz na moju adresu. A vyroky "menej hulit" si nechaj pre niekoho ineho, dobre? Ked Martyka uraza, ze napisem ze v CKD boli debili tak potom ma na to svoje dovody - mozno tam pracoval alebo tam pracoval jeho priatel... Ale vidim to tak, nech sa na mna nehneva. Ak to bere tak, ze nadav na CKD ako na cechov tak ho mozem uistit ze proti cechom nic nemam. Dokonca si myslym, ze cesi su priatelskejsi k slovakom ako slovaci k cechom. To sa mi potvrdilo, ked sme sa dostali do finale MS v ladovom hokeji. Cesi nam drzali, tesili sa z naseho uspechu a boli radi ze sme to rusom dali. Teraz ruku na srdce, kto z nas by tak drzal cechom? Malo ludi. Ale ja ano, to vam teraz mozem povedat. A aby sa Martyk na mna za moj nazor na CKD tak nehneval, mozem ho uistit, ze Trolejbusy Skoda povazujem za jedny z najlepsich a myslim si ze su do vozy velmi dobre, o com svedci aj uspech Skodovky v tejto oblasti (o tramvajach CKD sa to tvrdit neda).
Verim ze sa tu nebudeme uz viacej urazat nadavkami a vyrokmi, ale iste veci si myslim a mam k tomu dovody. Netvrdim ale, ze nazor nemozem zmenit. Ak CKD vyrobia daco nove, moderne a hlavne fungujuce, tak som ochotny zmenit moj nazor. Zatial ma ale nicim nepresvedcili o tom ze vedia vyrobit kvalitnu a modernu elektrivku, lebo co som bol v Brne a vypraval sa na temu RT6N1, tak som si toho vypocul az az. Ale ta RT6S je udajne ovela lepsia, ale tiez iba preto, lebo ma Nemecke podvozky.... V kazdom pade zelam podniku CKD vela stastia, nech sa im dari vyrobit nieco, co sa bude dat dobre predat a bude fungovat. Martykovi sa ospravedlnujem ak sa citi byt urazeny a este by som chel povedat, ze kludne moze pisat aj po cesky.
Dakujem.